Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השוואה|פיאט אונו נגד סובארו ג'סטי? מה הכי כדי?


dj_dani
שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ידידי,

אלו רכבי תפרנים, ברכבים הללו לא מסתכלים על איכות הרכבה אלא רק על אמינות המכלולים המכאניים.

אין פה מה לדבר על איכות (לא קיימת), נוחות (לא קיימת - בטוח לא תחליף בולמים ברכב של 2000 ש"ח) , ויופי (רכב שבילה כמות נכבדת של שנים עם הרבה בעלים ותאונות פה ושם).

פיאט אונו היא דוגמא לרכב זול , פשוט , ולא איכותי. אבל במחיר טוב. כנ"ל פיג'ו 205 , סובארו ג'סטי וכל השאר.

נוסעים ברכב עד שהוא עוצר ואז מוכרים אותו לברזל.

זה שפיאט אונו קשור לאלפא לא אומר שיש סביבו הילה ספורטיבית כלשהי. מדובר בקופסה ממונעת ותו לאו.

 

אבא שלי החזיק במשך שנים פיאטים 127, כל פעם החליף אחת באחרת, עד היום כשהוא רואה פיאט הוא מקלל אז פיאט 127 זאת לא דוגמא.

אולי בשביל בעלי פיאט בעיות חשמל מעצבנות כפי שהצגת במגוון שרשורים נחשב אמינות מוחלטת :D

 

 

עם זאת - מזדה 121 הוא הרבה יותר רכב מהם , מדובר ברכב עם מנוע נמרץ, מזגן טוב, בטיחות סבירה ואיכות פנימית שמתחילה להתקבל על הדעת (ביחס לפיאט אונו).

היתה לי כזאת שנת 93 (מהעבודה) בשנת 97 , והייתי מאוד מרוצה ממנה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

זה שפיאט אונו קשור לאלפא לא אומר שיש סביבו הילה ספורטיבית כלשהי.

 

הקשר הוא הפוך (ל-FIAT) ואונו לא קשור לאלפא.

אלפא רומיאו (ולנצ'יה) שייכת לפיאט, לכן לדוגמא אלפא 145/146 (ודדרה) חולקות מכלולים עם טיפו/טמפרה ו-164 (ותמה) חולקת עם כרומה.

 

מבחינת ספורטיביות. יש אונו טורבו עם מעל 100 סוסים, לא הרבה אומנם, אבל לרכב ששוקל פחות 900 ק"ג יותר ממספיק.

עם קצת רצון, אונו טורבו יכול להוציא יותר כוח ואין בעייה לשים מתלים קשיחים יותר, בלמ"זים ניתנים לכיוון וכו' כדי לשפר את האחיזה.

 

נכון אומנם שמכוניות איטלקיות סובלות בארץ מסטיגמות.

 

>>אולי בשביל בעלי פיאט בעיות חשמל מעצבנות כפי שהצגת במגוון שרשורים נחשב אמינות מוחלטת :grin:

 

תן דוגמא של רכב עם אמינות מוחלטת. יש רכבים יותר ופחות רגישים להזנחה.

תוספת:

אם נתעלם מטיגמות ונתמקד בעובדות, ניראה אילו מכוניות אחרי 20 שנה עדיין נוסעות בכבישים, נראה ביניהן פיאט אונו.

פיאט אונו רכב שניתן לתחזק ולתקן אותו, בעל חלקים זמינים ולא יקרים.

הבעייה שמכוניות זולות קונים אנשים בעלי תקציב מוגבל, לכן לפעמים סובלת רמת התחזוקה של מכוניות האלו והן מוזנחות בטיפולים. זה כמובן משתקף על מצב הבריאותי של הרכב. כאן נכנסת לתמונה עובדה שפיאט תהיה יותר רגישה להזנחה מג'אסטי למשל.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי,

אלו רכבי תפרנים, ברכבים הללו לא מסתכלים על איכות הרכבה אלא רק על אמינות המכלולים המכאניים.

אין פה מה לדבר על איכות (לא קיימת), נוחות (לא קיימת - בטוח לא תחליף בולמים ברכב של 2000 ש"ח) , ויופי (רכב שבילה כמות נכבדת של שנים עם הרבה בעלים ותאונות פה ושם).

פיאט אונו היא דוגמא לרכב זול , פשוט , ולא איכותי. אבל במחיר טוב. כנ"ל פיג'ו 205 , סובארו ג'סטי וכל השאר.

נוסעים ברכב עד שהוא עוצר ואז מוכרים אותו לברזל.

זה שפיאט אונו קשור לאלפא לא אומר שיש סביבו הילה ספורטיבית כלשהי. מדובר בקופסה ממונעת ותו לאו.

 

אבא שלי החזיק במשך שנים פיאטים 127, כל פעם החליף אחת באחרת, עד היום כשהוא רואה פיאט הוא מקלל אז פיאט 127 זאת לא דוגמא.

אולי בשביל בעלי פיאט בעיות חשמל מעצבנות כפי שהצגת במגוון שרשורים נחשב אמינות מוחלטת :D

 

 

עם זאת - מזדה 121 הוא הרבה יותר רכב מהם , מדובר ברכב עם מנוע נמרץ, מזגן טוב, בטיחות סבירה ואיכות פנימית שמתחילה להתקבל על הדעת (ביחס לפיאט אונו).

היתה לי כזאת שנת 93 (מהעבודה) בשנת 97 , והייתי מאוד מרוצה ממנה.

 

stio הרכב שלך הוא די נדיר ואני לא חושב שאפשר למצוא אונו או כל רכב אחר מאמצע שנות ה90 עם היסטוריה מלאה ורמת התחזוקה הגבוהה שאתה מטפל ברכבך.

 

אייל- אני מסכים עם מה שאתה אומר.

אני מחפש רכב זול שיהיה אמין,האונו זה בחירה מעולה.ברכבים בתקציב שאני יכול לעמוד בו אני לא מצפה לנוחות או בטיחות וממש לא איכות ויופי בכלל אין מה לדבר המכוניות האלה מרובעות.

הסיבה היחידה שאני מחפש רכב כדוגמת האונו הוא חיסכון ואמינות נטו.

דרך אגב הג'סטי הוכחה באשכול כלא נוחה (לעומת האונו) פחות חזקה ואונו עדיפה עלייה.

המתחרות הצרפתיות כמו הקליאו או ה205 עוברות את התקציב בכ3 אלף והטיפולים יותר יקרים וחלפים גם יותר יקרים וזה מדובר על רכבים מהשנתון של האונו לכן לא שווה לי להשקיע הרי אני מחפש חיסכון.

האונו היא בחירה סופית.

במידה ואני יקנה אונו או כל רכב אחר אני מטפל במנוע נטו ולא ישים לו מתלים חדשים או כל דבר אחר כי אני לא צריך העיקר שהאוטו נוסע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5847 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...