Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6650 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הולך לסגור עסקה עם בעל טויוטה קורולה שנת 95

האמת נשמע דיי מבטיח

עשתה רק 100000 ק"מ

צמיגים , רצועת טיימינג , ריפוד , ציריות , מצבר חדשים

טסט לשנה

ללא תאונות

הבנאדם רוצה 29K

 

בנוסף אני אשמח לדעת את דעתכם על הרכב בשנתון זה מבחינת:

צריכת דלק

אמינות

בטיחות

חלפים וחלקי רכב , עלות טיפולים

בעיות נפוצות

שוק

 

וגם מה עדיף טויוטה קורולה או סוזוקי בלנו

 

בכל מקרה תודה רבה לחבר'ה העונים ושיהיה לכם אחלה סופ"ש :-)

פורסם

וואי תודה בנאדם , עכשיו אני מבין למה לאנשים לא היה עצבים לענות לזה שוב

 

חוצמזה , מה אתה אומר על הטויוטה ?

פורסם

טויוטה קורולה זה רכב מצויין. האמת היא שהיו שינויים קלים בין מודל 95 ל- 96, אבל במנהרת הזמן זה זניח.

 

המודל הזה נחשב למוצלח מאוד, אפילו יותר מזה שהחליף אותו ב- 98.

 

תבדוק שכל הטיפולים נעשו בזמן (כל 10000 ק"מ או חצי שנה, המוקדם מביניהם) ובמוסך של טויוטה.

אם כך הדבר, רוב הסיכויים שלא תצטרך להשקיע ברכב כדי ליישר קו.

פורסם

דבר אחד בטוח בעית שוק אין לה.עובדה שאתה מוכן לשלם 30 אלף על רכב בן 13 (לדעתי לא שווה).

אם מדובר בתיבה אוטומטית אז כשאתה לוחץ פול גז שים לב לנקישות מהתיבה.שיהיה בהצלחה.

פורסם

הייתי הולך על הבאלנו, פשוט משום שב-95 היא הייתה פיתוח חדש, בעוד שהדגם של

הקורולה דאז כבר היה בערוב ימיו. ב-29K תוכל למצוא באלנו שמורה משנת 97-98,

שתהווה קניה מוצלחת יותר בכל פרמטר.

 

כדאי גם לקחת בחשבון את הניסן אלמרה והמאזדה לאנטיס מאותן שנים.

×
×
  • תוכן חדש...