Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני עד היום משתמש ב WINAMP2, לא מבין בישביל מה לעדכן ל 5.

 

בכלל, היום הרבה תוכנות מתמלאות ב SHIT שאף אחד לא משתמש בו. דוגמא טובה היא NERO BURNING ROM, כל כך הרבה שיט הם הוסיפו בגרסאות 7 ו 8. מזל שיש NERO MICRO.

 

הכלי המובנה לצריבה שיש ב-XP עושה את העבודה יופי. אני אישית לא צריך יותר מזה.

פורסם

הVISTA תוכנה כבדה מאוד... כמו כל תוכנה חדשה שיוצאת לשוק...,

תתקינו לדוגמא את ה98 SE העתיק ותראו איך המחשב שלכם מעלה 50 כ"ס :-).

 

 

אני חושב שלעבודה נורמלית עם הויסטה צריך פנטיום 4 3.0 או דואל 1.6 ...

פחות מזה קצת מעצבן לעבוד איתו מי שיתרגל לתגובות של הXP.

פורסם
אם לא היה ווינאמפ, היה נגן מדיה אחר, ויש המון נגני מדיה אחרים...

 

לא היו אחרים שמנגנים MP3 בהתחלה,הם התחילו את הבלגן יחד עם Rio שהיה הנגן הנייד היחידי בשוק.

 

NERO BURNING ROM בגרסאות ישנות יותר וטובות יותר לא עובד בויסטה :snipersmi

אייל

פורסם

ווינדוז איכספי תמשיך להמכר בעוד המון עותקים מסיבה פשוטה שייקח עוד המון זמן עד שהיא "תיטמע" אצל מרבית האנשים (אם בכלל)

 

אני עד היום משתמש ב WINAMP2, לא מבין בישביל מה לעדכן ל 5.

 

+1 - אני משתמש ב2.91 כבר כמה שנים טובות :)

 

אין על ויסטה

 

אתם פשוט לא מבינים.

 

 

אתה כנראה אחד מבודדים בארץ\בעולם.

 

שאלתי עשרות וגם מאות מכרים\חברים וכולם התאכזבו קשות מהויסטה.

 

טוב שיש למיקרוסופט את Windows ME, ככה Vista היא לא הכישלון הגדול בתולדותיהם.

 

לדעתי Winblows ME - מערכת הפעלה שיצרו בטעות. לא ראיתי מחשב בודד שהיא רצה עליו חלק

 

אופיר

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
לא היו אחרים שמנגנים MP3 בהתחלה,הם התחילו את הבלגן יחד עם Rio שהיה הנגן הנייד

אם לא היה מופיע MP3 ו-וינאמפ, היה מופיע פורמט אחר ונגן אחר, זה היה עניין של זמן, זה כמו להגיד שהנרי פורד גרם לתאונות דרכים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
ווינדוז איכספי תמשיך להמכר בעוד המון עותקים מסיבה פשוטה שייקח עוד המון זמן עד שהיא "תיטמע" אצל מרבית האנשים (אם בכלל)

 

 

 

+1 - אני משתמש ב2.91 כבר כמה שנים טובות :)

 

 

 

אתה כנראה אחד מבודדים בארץ\בעולם.

 

שאלתי עשרות וגם מאות מכרים\חברים וכולם התאכזבו קשות מהויסטה.

 

 

 

לדעתי Winblows ME - מערכת הפעלה שיצרו בטעות. לא ראיתי מחשב בודד שהיא רצה עליו חלק

 

אופיר

 

לי היה את הME משהו כמו שנתיים ועבד מצויין ללא תקלות ובעיות.

פורסם

דווקא ME זה ה-WIN9X המוצלח, פשוט כבר עבר זמנו והייתה כבר אז WIN2K שהתאימה מצויין למשתמש הביתי.



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

אתה כנראה אחד מבודדים בארץ\בעולם.

שאלתי עשרות וגם מאות מכרים\חברים וכולם התאכזבו קשות מהויסטה.

כי הם גם לא מבינים.

 

אני עובד איתה בתנאי מעבדה, שזה אומר ממש לסחוט את הליבה שלה ו "לא משחקים והתוכנה הזו עכשיו לא עובדת לי ואני לא מצליח להתקין דברים"

הכל עובד בה, היא יותר יציבה מ XP, ומי שלא מתגבר עליה פשוט לא מבין מספיק, היא זרה לו מידי.

 

ולזה שרשם להתקין 98 על מחשב חדש, XP תעבוד יותר מהר מכל גרסה שקדמה לה על כל מחשב מאז עידן ה DDR.

98 ו 2000 לא ידעות לנצל רחב פס כמ ש XP יודעת.

לצורך העניין, ויסטה יודעת יותר אבל גם שואבת יותר משאבים לכן היא נראת יותר כבדה.

ויסטה מיועדת למחשבים חדשים וחזקים ועליהם לא ניתקלתי בבעיית מהירות אם יש להם מעבד חדשני ולא פחות מ 2 גיגה זיכרון.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...