Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6703 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, חברים.

 

אני חדש בפורום. במשפחה יש גולף 1.6 אוטומט שנת 2000. האוטו מטופל במוסך מורשה.

בשנה אחרונה, לאחר כיבוי מנוע, מאוורר עובד הרבה זמן (2-3 דקות). מד חום של האוטו מראה 90, אבל מד חום חיצוני שמכניסים לנוזל קירור מראה 103 וזה בתקופה הקרה עכשיו. ניקינו רדיאטור עם לחץ אויר, יצא מלא אבק, אבל אותו דבר מבחינת מאוורר. נוזל קירור מקורי בכמות תקינה...

 

יש רעיונות מה יכולה להיות התקלה?

 

תודה.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אבל לא היה ככה קודם. מאורר היה נכבה תוך חצי דקה בערך, אפילו בקיץ.

 

חוץ מזה, 103 מעלות לנוזל קירור זה הרבה - לא? כמה שאני יודע נוזל קירור רותח ב-112 מעלות.

 

באלפא שלי למשאל, נוזל קירור מגיע ל-80 מעלות וב-84 מתחיל לעבוד מאוורר, נבדק עם מד חום, הטמפרטורה בשעון אכן נכונה...

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אבל מד חום חיצוני שמכניסים לנוזל קירור מראה 103 וזה בתקופה הקרה עכשיו. ניקינו רדיאטור עם לחץ אויר, יצא מלא אבק, אבל אותו דבר מבחינת מאוורר. נוזל קירור מקורי בכמות תקינה...

 

יש רעיונות מה יכולה להיות התקלה?

 

תודה.

תתחיל מבדיקות עם מד טמפ' תקין. ב 103 מעלות הנוזל היה אמור לרתוח ולגלוש מפתח המילוי, גם הוא נוזל קירור ולא מים.

פורסם

עד טמפ' של 106 מעלות צלזיוס מד החום יציג 90 מעלות קבוע, מעבר לזה מד-החום יתחיל לעלות ובסביבות 115 מעלות צלזיוס מנורת אזהרה תדלק וישמע צפצוף.

 

הבדיקה שלך לא מדוייקת מכיוון שבזמן פתיחת מכסה מיכל העיבוי הנוזל לא נמצא תחת לחץ ומהר מאוד יגיע לטמפ' גבוהה ונוזל קירור עלול לגלוש מחוץ למיכל.

 

כאשר המערכת נמצאת תחת לחץ הנוזל יתחיל לרותח רק בטמפ' של בין 115-130 מעלות צלזיוס וזה הרעיון של מערכת קירור העובדת תחת לחץ.

איזה כייף לי :)

פורסם

תודה.

 

הרי יש סימפטומים של התחממות, מכיוון שמאוורר עובד הרבה זמן אחרי כיבוי מנוע במזג אויר קר, כך לא היה קודם.

 

השאלה שלי, מה יכולה להיות התקלה באוטו שכולו מקורי ומטופל כמו שצריך? זה משאבת מים, סתימה ברדיאטור?

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

במחשבה שנייה זמן של 2-3 דקות של פעולת המאוורר לאחר כיבוי המנוע קצת ארוכה מידי.

 

גש למוסך רון והתחבר למחשב איבחון לצורך בדיקה.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...