Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6711 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

שאלתי בכותרת,הסט הוא אנרג'י החדש.

ידוע לי שאני יכול לרסן את הטוויטרים דרך הקרוסים אך רציתי לדעת אם יש דרך לעשות זאת דרך הHU?

כאשר אני מגביר את הווליום כמעט למקסימום.ישנם צלילים בשירים מסויימים שקצת חותכים לי את האוזן.

אשמח לקבל עזרה.

 

בתודה,בן.

Got To love It

פורסם

לחסוך את העבודה שלפתוח את הדלת(גם לא סתם שוב לשחק עם הפלסטיקה).

זה לא עלצנות,פשוט אם יש דרך לחסוך את העניין אני אשמח :)

Got To love It

פורסם

תנמיך את הגיין במגבר, הטוויטרים לא אמורים להיות כמו שאתה אומר רוצחים, להיפך, בסדרה החדשה הם רכים יותר.

גם לי הייתה את אותה הבעיה.

פורסם

ב880PRS יש הרבה אופציות כיוון, בוא תספר לנו איך בדיוק אצלך הכל עובד:

1. DIGITAL ATTACH על LOW או על HIGH? (זה בתפריט כאשר הHU מכובה ולוחצים כמה שניות על הג'ויסטיק).

2. LOUDNESS - מכובה או דולק?

3. BBE- מכובה? או מודלק? אם מודלק אז על כמה?

4. SLA - על כמה?

5. אקוולייזר - איזה? אם COSTUM אז איפה הגבוהים? על 0 או מוגבהים?

6. BMX1/2 - מודלק? מכובה?

7. איזו הגברה? דגם מגבר מדוייק.

8. איפה הטויטרים ממוקמים פיזית? בקורות? במשולשים? לאיזה כיוון הם מופנים? אחד מול השני? או כלפי הנהג? אם כלפי הנהג אז באיזה זוית ביחס לציר אורך הדלת.

 

אשמח אם תתיחס לכ"א הנקודות שהצגתי.

 

בוריס.

פורסם
ב880PRS יש הרבה אופציות כיוון, בוא תספר לנו איך בדיוק אצלך הכל עובד:

1. DIGITAL ATTACH על LOW או על HIGH? (זה בתפריט כאשר הHU מכובה ולוחצים כמה שניות על הג'ויסטיק).

2. LOUDNESS - מכובה או דולק?

3. BBE- מכובה? או מודלק? אם מודלק אז על כמה?

4. SLA - על כמה?

5. אקוולייזר - איזה? אם COSTUM אז איפה הגבוהים? על 0 או מוגבהים?

6. BMX1/2 - מודלק? מכובה?

7. איזו הגברה? דגם מגבר מדוייק.

8. איפה הטויטרים ממוקמים פיזית? בקורות? במשולשים? לאיזה כיוון הם מופנים? אחד מול השני? או כלפי הנהג? אם כלפי הנהג אז באיזה זוית ביחס לציר אורך הדלת.

 

אשמח אם תתיחס לכ"א הנקודות שהצגתי.

 

בוריס.

 

בוריס,אני מרגיש טמבל עכשיו.

1.HIGH

2.נראה לי מכובה.

3.מכובה.

4.לא יודע .

5.הכל על 0.

6.מכובה.

7.audison srx3.

8.הטווטרים ממוקמים במקום המקורי של הרכב(צמוד למראות הרכב) פונים אחד כלפי השני בזוית נורא קטנה כלפי הנהג).

Got To love It

פורסם

מה קורה בנאדם קודם כל תתחדש על הכל והמגבר עם הפיבר נראה אחלה , תתבייש לך שלא פנית אלי בנושא במפגש היינו מכוונים את זה ועוד שמדובר ב 880 :-) אשמח לעזור אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי או משהו

Hu - 880 prs

Tw - alesis point 7, 4 inch - amp xetec vector

Mids - morel pulse 6 mid bass - amp xetec xircuit

Sub - phase sx 220 - amp hifonics titan mono

פורסם

מה המטרה של הBBE?

הוא על 0 כרגע,ראיתי שאם אני מוריד אותו ל4- הטוויטרים מתרסני במקצת,השאלה אם הדבר מומלץ או שיש דרך יותר טובה?

Got To love It

פורסם

אך הסט מחובר אצלך?

והורדת הגיין אינה פיתרון והדבר לא קשור אחד לדני.

אם החיבור הוא בי אמפ, אז אין לך בעיה בעבודה עם הקרוס 3WAY יש אופציה נחמדה לריסון כל אלמנט בנפרד.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

הסט מחובר רגיל,הקרוס ליציאה זה 2 ערוצים+מונו.

נאמר לי שאני יכול פשוט להוריד בקרוס מ0 ל2- וזה ירסן אותם.

הגיין לא הורד במטרה לרסן אותם..פשוט אם אני מעלה את הגיין הוא מפרק את הרמקולים לכן אין צורך ביותר מ10 אחוז הספק.

Got To love It

פורסם

כן כרגע השליטה היחידה שלך לרסן את הטוויטר בצורה יעילה ביותר היא בקרוס.

ואמרתי לגבי הגיין כי פשוט הרבה אנשים משחקים עם הגיין כאשר הם לא מודעים שהגיין סה"כ נועד בשביל לאז בין מתח יציאה של HU לבין הכניסה למגבר.

ד"א אתה כן יכול לעשות בי אמפ ולעבור ל 3WAY CROSS ב880 ע"י חיבור הטוויטרים לא למגבר אלה לHU.

כמובן שאתה יכול לבחור בין חיבור פאסיבי עם קרוס של הקומפ' או אקטיבי ללא הקרוס יותר שליטה על הצליל יותר קשה לכיוון.

דני

PIONEER 880PRS>JL 500.5>Morel H.ovation 6'+MT 22 Active cross>JL 8W7

Seat Ibiza>00'>1.6L>75HP>55KW>ALM>Manual G.B

פורסם

בינתיים אני מבסוט,חוץ מזה שהטוויטרים קצת צועקים לי,נראה לי אני ישאיר הכל איך שהוא מחובר עכשיו :)

אין צורך להשתגע,בהזדמנות שיהיה לי שעה פנויה אני יפרק את הדלתות ויעביר בקרוס ל2-.

ההבדל יורגש או שהוא מזערי?!

Got To love It

×
×
  • תוכן חדש...