Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6783 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי את הרכב הזה 3שנים אז -

אוטו מצוין שנוסע טוב ללא תקלות מיוחדות(בלאי לא משהו מעבר לזה).

צריכת דלק- מדדתי אבל אני לא זוכר אבל לשם השוואה נסיעה מת"א לטבריה +סיבובים שם+חזרה ונשאר חצי טנק

(יצאתי עם מיכל מלא).

 

 

בהצלחה.

פורסם
היה לי את הרכב הזה 3שנים אז -

אוטו מצוין שנוסע טוב ללא תקלות מיוחדות(בלאי לא משהו מעבר לזה).

צריכת דלק- מדדתי אבל אני לא זוכר אבל לשם השוואה נסיעה מת"א לטבריה +סיבובים שם+חזרה ונשאר חצי טנק

(יצאתי עם מיכל מלא).

 

 

בהצלחה.

 

כמה ליטר נכנס במיכל? כמה ק"מ כל הנסיעה הזאת??

פורסם

הייתה לי AX במשך 4 שנים מהנות למדי.

שלי הייתה מודל 2003 (קרבורטור כפול כך שהגרסה שעליה אתה מדבר (מוזרקת) אמורה להיות חסכונית יותר).

בשימוש ראשון-ת"א (כולל פקקים) צרכה בממוצע כ-12 ק"מ/ליטר. נסיעות בין עירוניות (ראשון-ב"ש) צרכה כ-15 ק"מ/ליטר.

 

בעלת אמינות בסיסית טובה מאד. בשנתונים המאוחרים, מנוע ה-TU היה עם בלוק אלומיניום שרגיש מאד לשימוש במי ברז. בדוק שהוחלף נוזל קירור (פעם בשנתיים), ושהשתמשו רק בנוזל המקורי. כמו כן וודא שהוחלפה חגורת תזמון (פעם ב-60K או 3 שנים, המוקדם מהשניים).

 

מעגל הבקרה של המאווררים התקלקל פעם פעם אחת (עלות של בערך 800 ש"ח), ומעבר לזה רק טיפולים שוטפים.

 

בסך הכל מכונית מצויינת.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

שלום,

איך היתה לך AX מודל 03' אולי היתה לך סקסו.

 

בכל אופן רכב מעולה אבל פלסטיק גמור ברוב הרכבים אבל כללי הוא בסדר גמור ואפילו מנוע 1.1 מטיס את הרכב אז 1.4 לא בעיה.

×
×
  • תוכן חדש...