Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6800 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עשיתי טסט ונכשלתי על סעיף "כיוון גלגלים".

האבסורד הוא שמכון הבדיקה מסרב לעשות כיוון גלגלים כי עשיתי את הטסט אצלם ואסור להם.

עד שכבר מצאתי מכונים לכיוון פרונט,לא היו להם אישור מורשה ולמה שיהיו להם? הם הרי לא מוסך

ובטופס של הטסט רשום שצריך לתקן את התקלה במוסך מורשה.אז איפה צריך לעשות כיוון גלגלים?

בכל מוסך מורשה משרד התחבורה?כי לפי בדיקות שעשיתי בכמה מוסכים,אין להם מיכשור לכיוון.

פורסם

אפשר להתחיל בכך שתגיד מאיזה אזור אתה, איפה גר? איפה עשית את הבדיקה? איפה נוח לך לעושת כיוון גלגלים?

 

במוסך מורשה ישנם את הכלים הדרושים.

 

אין צורך לחפש מוסכים לא מוסמכים שיעשו לך בקצת זול יותר אבל, הנזק יהיה הרבה יותר גדול.

פורסם
אפשר להתחיל בכך שתגיד מאיזה אזור אתה, איפה גר? איפה עשית את הבדיקה? איפה נוח לך לעושת כיוון גלגלים?

 

במוסך מורשה ישנם את הכלים הדרושים.

 

אין צורך לחפש מוסכים לא מוסמכים שיעשו לך בקצת זול יותר אבל, הנזק יהיה הרבה יותר גדול.

הבדיקה נעשתה בקומפיוטסט בראשון.האיזורים שאני מעדיף לעשות את הכיוון הם חולון, ראשון.

פורסם

אין צורך לחפש מוסכים לא מוסמכים שיעשו לך בקצת זול יותר אבל, הנזק יהיה הרבה יותר גדול.

אכן הצעה נהדרת, רק לא הבנתי כיצד הוא יקבל אישור מוסך, אם בכל זאת ילך למוסך לא מוסמך.

דוד.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

×
×
  • תוכן חדש...