Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איבוד מעט מים ושמן-מאזדה לאנטיס 97?


ba323f
שימו לב! השרשור הזה בן 6143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מאזדה לאנטיס 97 אוטו' מנוע 1.8.

לפני חודשיים עשיתי טיפול קטן לרכב בעצמי, הרכב הגיע ל 162K והרכב היה מאבד שמן כי הייה הזעות שמן מהאטמים של המפלג והמכסה שסטומים, ההזעות שמן תוקנו אין נזילות.

אז היה חסר הרבה שמן כי הכל היה יוצא מהאטמים, אחרי שטיפלתי בהזעות שמן

החלפתי לשמן 10-40W חצי סנטטי של LM

מסנן אוויר

פילטר שמן מקורי, לא החלפתי כי הוא היה חדש עבר רק 5K

היה גם צינור רדיאטור עליון עם בלוטה הוחלף למקורי הוספתי נוזל כמה שצריך.

אז היום הרכב הגיע ל 165K כאילו מהטיפול הקטן עד עכשיו עבר רק 3K, ובמדיד שמן היה F ועשכשיו ירד מעט מיתחת לF וכמעט נוגע ב8 (מעל ה8 במ"מ 1)

נוזל קירור אחרי שהחלפתי את הצינור אז הוספתי כמה שחסר כל יום בדקתי ולא היה חסר, לפני כשבוע ראיתי שהיה חסר נוזל קירור

הנוזל קירור היה במיכל עיבוי באמצע בין L לF אז הוספתי נוזל קירור סוג אחר ממה שיש לי במערכת עד לקו הF היום אני בודק ורואה שהנוזל קירור שוב ירד לאמצע בין הF לL. (בתוך שבוע ירד)

 

השאלות:

הצריכת שמן סבירה בתוך 3K ק"מ ירד מפלס השמן מF למעל ה8 מעט?

למה מפלס הנוזל קירור ירד בתוך שבוע מF לאמצע?

 

הרכב בקושי יוצא מחוץ לעיר והרכב עושה הרבה נסיעות קצרות בתוך העיר.

 

תודה רבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי שמן קשה להבין כמה באמת חסר- תצרוכת של עד ליטר ל-1000 ק"מ סבירה לרכב בגיל כזה.

גם לצמיגות השמן שאתה משמש בה יש חשיבות - יתכן שצריך לעבור לשמן בצמיגות אחרת.

לגבי מים- לא תקין אם יש איבוד,צריך לבדוק את מע' הקירור בלחץ בשביל לבדוק האם יש נזילות מ:צינורות/משאבת מים/רדיטור או אם חלילה יש בריחת מים לשמן ואז הבעיה באטם ראש מנוע (תוכל לבצע בדיקה זו בעצמך-פתח פקק מילוי שמן (לא מדיד),תבדוק שאין עליו שאריות של טחינה /נס קפה.

אם אין כאלו המשך לחפש נזילה אם יש,אטם ראש מנוע נפרץ.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6143 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...