Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חזרתי ממשרד הרישוי.

חצי נחמה, הפקידה אמרה שאני יכול להעביר בעלות בתנאי שאני מראה לה ששולמה האגרה במלואה (וכמובן בעל הרכב צריך להיות נוכח).

 

זאת אומרת, שבמידה ואני מביא את הבעלים של הרכב לשם, משלם את האגרה וישר מקפיא את הרישיונות (היא לא ציינה שצריך, פשוט חבל על עוד כסף) האוטו עובר להיות שלי (לאחר העידכון במחשב כמו שנאמר באחד השרשורים האחרונים בנושא).

 

בערך 9000 ש"ח יהיה הסיפור (קנייה+אגרה), שאחריהם אי אפשר להגיד "אופס" ואין דרך חזרה אם אני טועה בערכות שלי.

 

אני מתכן להביא שמאי או בעל מקצוע שיראה את הרכב מקרוב ויעריך עד כמה שאפשר את מצבו, כי במידה והוא באמת תקין (חשמל, שילדה, חלודות, ורוב המכלולים החשובים מתפקדים) אני הולך על זה.

על האוטו שלי אני תמיד אוכל להשקיע מאוחר יותר, הוא גם ככה נוסע מעולה בלי טיפול גדול באופק ואני אוכל לחיות עם חצאיות שבורות וקצת צבע מתקלף.

 

תודה בינתיים, אם תהיה סיבה לעדכן משהו אני אעדכן.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לך Simply Nuts

באיזה משרד רישוי היית?

כי אני הלכתי לפ"ת ובשום פנים לא היו מוכנים להעביר בעלות במצב שאין לאוטו טסט

ובשום מצב ,ודיברתי עם המנהלת ישירות.

פורסם

הייתי במשרד הרישוי בקרית אליעזר שבחיפה, הפקידה לא התבלבלה לרגע וישר הסבירה לי מה התנאים.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
חזרתי ממשרד הרישוי.

חצי נחמה, הפקידה אמרה שאני יכול להעביר בעלות בתנאי שאני מראה לה ששולמה האגרה במלואה (וכמובן בעל הרכב צריך להיות נוכח).

 

זאת אומרת, שבמידה ואני מביא את הבעלים של הרכב לשם, משלם את האגרה וישר מקפיא את הרישיונות (היא לא ציינה שצריך, פשוט חבל על עוד כסף) האוטו עובר להיות שלי (לאחר העידכון במחשב כמו שנאמר באחד השרשורים האחרונים בנושא).

 

בערך 9000 ש"ח יהיה הסיפור (קנייה+אגרה), שאחריהם אי אפשר להגיד "אופס" ואין דרך חזרה אם אני טועה בערכות שלי.

 

אני מתכן להביא שמאי או בעל מקצוע שיראה את הרכב מקרוב ויעריך עד כמה שאפשר את מצבו, כי במידה והוא באמת תקין (חשמל, שילדה, חלודות, ורוב המכלולים החשובים מתפקדים) אני הולך על זה.

על האוטו שלי אני תמיד אוכל להשקיע מאוחר יותר, הוא גם ככה נוסע מעולה בלי טיפול גדול באופק ואני אוכל לחיות עם חצאיות שבורות וקצת צבע מתקלף.

 

תודה בינתיים, אם תהיה סיבה לעדכן משהו אני אעדכן.

רגע... אתה רוצה להגיד שניתן לעביר בעלות על רכב ללא טסט הרבה שנים?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

זה מה שנאמר לי, שאלתי יותר מפעם אחת כדי להיות בטוח שהיא מבינה אותי.

האגרת טסטים צריכה להיות משולמת, הבעלים של הרכב איתך וניתן לבצע העברה.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם
זה מה שנאמר לי, שאלתי יותר מפעם אחת כדי להיות בטוח שהיא מבינה אותי.

האגרת טסטים צריכה להיות משולמת, הבעלים של הרכב איתך וניתן לבצע העברה.

 

העברת בעלות תתבצע במשרד הרישוי או שמשרד הרישוי רק יפתח את החסימה במחשב ואז הולכים לדואר? כמו ברכב אספנות .

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

העברת בעלות מתבצעת במקום והעדכון במחשב לוקח כמה שבועות.

אני די בטוח שלא צריך להגיע לדואר לאחר שהעדכון נקלט במחשב.

 

מספר הטלפון של משרד הרישוי חיפה הוא: 04-8818826.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

תציל אותה, אם אתה לא תציל אותה אף אחד אחר כנראה שלא, אין הרבה משוגעים כמוך, אני גם הייתי בסיפור דומה, הצלחתי להציל רנו 5 GT טורבו, למזלי הרשיונות היו מוקפאים לכן לא היה הרבה אגרות לשלם כמו במקרה שלך.

 

בהצלחה.

פורסם
אני גם הייתי בסיפור דומה, הצלחתי להציל רנו 5 GT טורבו, למזלי הרשיונות היו מוקפאים לכן לא היה הרבה אגרות לשלם כמו במקרה שלך.

 

בהצלחה.

 

ולמה אנחנו לא יודעים על זה, תן קצת תמונות:-D.

פורד קפרי 1600GT 1973 + פורד קורטינה 1975 1600XL + פורד פוקוס 2005 1600 GHIA

מעוניין במידע על קפרי או כל פורדים ישנים אחרים נטושים/זרוקים/למכירה.

פורסם

זה הקטע העצוב: לרכבים כאלה תמיד יהיה מי, שיציל. אבל מי יציל למשל מיצובישי לנסר- עוד -5-10 שנים לא יישארו יותר...:roll::cry: או את רנו 5 - 89' המסכנה, שעומדת כבר יותר משנה ברמת-גן?

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

התקשרתי לאדם שמחזיק באוטו לפני 3 ימים וסיפרתי לו שאפשר להעביר בעלות ומה צריך לעשות, אז הוא עונה לי שהוא מעדיף למכור אותו לחלקים כי זה יותר נוח לו, אז אמרתי לו שהוא הרי יודע שאני רוצה להחזיר את האוטו לכביש ושאלתי אותו אם האוטו ירד מהכביש והוא מסתיר את זה ממני, הוא אמר שיכול להיות שהאוטו הורד מהכביש כי הוא אמר לבעלים שהוא לא נוהג עליו יותר והוא אמר שיברר.

 

היום התקשרתי אליו, והוא מספר לי שהבעלים הוריד את האוטו הזה מהכביש!

איזה אידיוטים! :screwy::loco:

האוטו חיצונית במצב מושלם, שום סימן לתאונה (גם אם נגיד היתה בעבר עדיין) לא קרה לו שום דבר בלתי הפיך, כולה מנוע הלך, אבל נו בטח הכי הגיוני להוריד אותו מהכביש :loco:.

והוא עוד מספר לי על XT שחורה מאחד הכפרים בצפון שגם לה הלך מנוע והוא יבדוק בשבילי עליה...

בקצב הזה גם המעט שיש כאן לא ישרוד ועוד בלי סיבה מיוחדת, כאילו החלפת מנוע מקבילה לבניית רכב שלם, טלפון אחד ל"ישראל יפן" ואני משיג מנוע.

פשוט בא לבכות.

 

בקיצור, אם משהו רוצה את האוטו הזה כקישוט בחצר או להפוך אותו לרכב ראלי כמו שהפוביצרים עשו לסובארו האצ'בק משנות ה-80 או שיש לו XT מושבתת ועדיין יש לה רישיונות ומוכן למכור (מספר שילדה) אז תודיעו לי.

לעזאזל, אולי סטף ורטהימר יהיה מעוניין בה, מתאים לה לעמוד בין הסוסיתה לאינטגרלה :wink:.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז

פורסם

אם אתה שואל אותי- אין לו שום מושג, למי שייך באמת האוטו, הוא התגלגל אליו "במיקרה" (ולא "במיקרה הטוב"), אז בטח, שהוא לא מעוניין למכור אותו לכביש- הוא פשוט לא יכול- יעלו עליו! :evil:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

דיברתי עם הבחור בעיקר פנים מול פנים די הרבה פעמים וכל פעם שדיברתי איתו שמעתי עוד פרטים.

הוא הראה לי את הרישיון של האוטו שכתוב עליו תאריך של תחילת 2007 עם הצטברות האגרות שלא שולמו וגם את זיכרון הדברים בינו לבין המוכר, ככה שאת המוכר הוא מכיר.

ברור שהיה פה משהוא לא כשר, כבר מההתחלה ידעתי, פשוט לא ידעתי מה המשהו הזה, עכשיו אני יודע.

חבל שזה גרם לי להשקיע מאמץ וזמן, אבל לפחות ניסיתי.

סובארו-SVX שחורה 94' ,סובארו SVX לבן פנינה 92', סובארו XT טורבו שחורה 86', סובארו XT טורבו בורדו 86', סובארו XT טורבו לבנה 86'

ארז


×
×
  • תוכן חדש...