Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5582 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

ברשותי יונדאי אקסנט, נורה צד שמאל נשרפה.

ניסיתי להחליפה אבל גיליתי להפתעתי שאין לי גישה למנורה בגלל שהמצבר יושב ממש בצמוד לנורה.

האם יתכן שצריך לפרק את המצבר שביל להגיע לנורה?

מישהו מכיר את הבעיה? או החליף נורה לרכב שכזה (מעריך שכן)?

תודה.

פורסם

תסתכל אם יש ברגים על הפח למעלה, אצלי בקאיה בישביל מנורה צריך לפרק את כל הפנס.

תבדוק אולי גם אצלך צריך לפרק את כל הפנס בשביל מנורה.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

תראה אמנם אני משיב מאוחר מדי ויש סבירות גבוהה שמאז החלפת רכב.

אבל אם מישהו נתקל בבעיה אז אני מעוניין לתת תשובה.

 

כפי שאמרת המצבר נמצא קרוב מאוד לאזור שבו נמצא החיווט של הנורה אבל לא חייבים להוציא את המצבר בשביל להחליף את הנורה השרופה.

 

שלבים:

1. הכנסת היד בזהירות (זהירות על היד) וניתוק מחבר החשמל

המחבר עשוי פלסטיק שחור וכדי להוציא אותו יש ללחוץ על לשונית קטנה שמשחררת את הנעילה של המחבר.

ייתכן שתצטרך להיעזר ביד השנייה.

לא צריכה להיות לך בעיה גם עם יש לך כף יד גדולה. קצת סבלנות ועדינות ואתה מצליח.

2. בדר"כ על הפתח של הנורה מותקן גומי שחור שאמור להגן על בית הנורה.

אם הוא שם תסיר אותו. תמשוך בעדינות אך בנחישות את הגומי והוא יחליק מהקצוות של הפח ליד שלך.

אם הוא לא שם או שהסרת אותו אתה תראה את שלושת השיניים של הנורה ועליהם מין תיל קטן שתפוס כמו קפיץ.

את התיל יש לדחוף מעט ולשחרר את הנעילה שלו ואז הנורה תצא.

אם אתה מתקשה להבין איך לעשות את זה אתה יכול לבדוק בנורה הימנית איך זה מורכב ואתה תבין די מהר.

3. חיבור הנורה החלופית (תקפיד על כיוון השיניים) והחזרת הקפיץ למקומו

4. החזרת הגומי (במידה והיה אחד) והחזרת המחבר החשמלי.

 

זהו.

5 דק' לכל היותר וסיימת עם זה.

 

נסיעה בטוחה.

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום

יש לי אקסנט 2005 .

נתקלתי בבעיה זו של הקושי בהחלפת הנורה.

בספר היצרן שקיבלתי עם הרכב כתוב בפירוש ויש שרטוט.

לפרק 2 ברגים של הפנס+ 2 פלגים חשמלים של הנורה הראשית ונורת האיתות

הפנס מתפרק לגמרי ומתבצעת החלפה קלה של הנורה.

גם בהרכבה חזרה לא נתקלתי בקשיים.

מומלץ

:-o אם אין אני לי , מי לי? ואני לעצמי מה אני?

:idea: אין חכם כבעל נסיון

8) סייג לחוכמה שתיקה

×
×
  • תוכן חדש...