תראה אמנם אני משיב מאוחר מדי ויש סבירות גבוהה שמאז החלפת רכב.
אבל אם מישהו נתקל בבעיה אז אני מעוניין לתת תשובה.
כפי שאמרת המצבר נמצא קרוב מאוד לאזור שבו נמצא החיווט של הנורה אבל לא חייבים להוציא את המצבר בשביל להחליף את הנורה השרופה.
שלבים:
1. הכנסת היד בזהירות (זהירות על היד) וניתוק מחבר החשמל
המחבר עשוי פלסטיק שחור וכדי להוציא אותו יש ללחוץ על לשונית קטנה שמשחררת את הנעילה של המחבר.
ייתכן שתצטרך להיעזר ביד השנייה.
לא צריכה להיות לך בעיה גם עם יש לך כף יד גדולה. קצת סבלנות ועדינות ואתה מצליח.
2. בדר"כ על הפתח של הנורה מותקן גומי שחור שאמור להגן על בית הנורה.
אם הוא שם תסיר אותו. תמשוך בעדינות אך בנחישות את הגומי והוא יחליק מהקצוות של הפח ליד שלך.
אם הוא לא שם או שהסרת אותו אתה תראה את שלושת השיניים של הנורה ועליהם מין תיל קטן שתפוס כמו קפיץ.
את התיל יש לדחוף מעט ולשחרר את הנעילה שלו ואז הנורה תצא.
אם אתה מתקשה להבין איך לעשות את זה אתה יכול לבדוק בנורה הימנית איך זה מורכב ואתה תבין די מהר.
3. חיבור הנורה החלופית (תקפיד על כיוון השיניים) והחזרת הקפיץ למקומו
4. החזרת הגומי (במידה והיה אחד) והחזרת המחבר החשמלי.
זהו.
5 דק' לכל היותר וסיימת עם זה.
נסיעה בטוחה.