Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

אני זקוק בדחיפות לחוות דעת (עוד הערב אם אפשר-מחר אני רואה אחת כזו) לגבי אופל קורסה סווינג 1400 ידני משנת 96.

בעיות אופיניות? האם מספיק לעליות של חיפה? בטיחות ואמינות?

מחכה בקוצר רוח ותודה מראש...

 

***עריכת הנהלה: להבא - כותרת נורמלית, שמעידה על התוכן ולשים את ההודעה בפורום הנכון!***

פורסם
שלום לכולם,

אני זקוק בדחיפות לחוות דעת (עוד הערב אם אפשר-מחר אני רואה אחת כזו) לגבי אופל קורסה סווינג 1400 ידני משנת 96.

בעיות אופיניות? האם מספיק לעליות של חיפה? בטיחות ואמינות?

מחכה בקוצר רוח ותודה מראש...

 

***עריכת הנהלה: להבא - כותרת נורמלית, שמעידה על התוכן ולשים את ההודעה בפורום הנכון!***

 

אופציה טובה.

 

מכונית פרווה.

 

סתמית אבל לא בעיתית.

פורסם

ממבחן הריסוק של ENcap היא יצאה בשן ובעין, בלשון במעטה.

vauxhall_corsa_1996.jpg

http://www.euroncap.com/details.php3?id=vauxhall_corsa_1996

 

מנוע ה-1.4 עם 60 כ"ס שמותקן בידנית הוא מיושן וחלש ביחס למתחריו, ע"ע TU 1.4.

1.4 אקוטק עם 90 כ"ס המותקן בקורסה לנכים, סליחה, אוטומטית, הוא כבר סיפור אחר.

 

לחיפה הייתי קונה רכב מהנה. :wink:

רק לפני יומיים הייתי שם ובכיתי שאני עם הקיא. :(

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
ממבחן הריסוק של ENcap היא יצאה בשן ובעין, בלשון במעטה.

vauxhall_corsa_1996.jpg

http://www.euroncap.com/details.php3?id=vauxhall_corsa_1996

 

מנוע ה-1.4 עם 60 כ"ס שמותקן בידנית הוא מיושן וחלש ביחס למתחריו, ע"ע TU 1.4.

1.4 אקוטק עם 90 כ"ס המותקן בקורסה לנכים, סליחה, אוטומטית, הוא כבר סיפור אחר.

 

לחיפה הייתי קונה רכב מהנה. :wink:

רק לפני יומיים הייתי שם ובכיתי שאני עם הקיא. :(

 

דניאל

 

שני כוכבי בטיחות יש לציין.

ציון זהה לזה שקיבלה הסיטרואן סקסו וכפועל יוצא מזה , גם ה106... :!: (של שנת 2000)

 

בשביל רכב מאותו שנתון הציון בסדר, יש רכבים גרועים יותר (לדוגמא רובר עם כוכב אחד)

או טובים יותר (פולו עם 3 כוכבים)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

נכנסתי ללינק שצרפתם (תוצאות מבחני ריסוק) ושם מדובר על ווקסהול קורסה!!!

אני התכוונתי לאופל קורסה! או אולי זה אותו הרכב???

גם הרכב בתמונה לא נראה מוכר ונראה כמו רכב אנגלי.

או אולי אני טועה?

נא תגובתכם המהירה כי אופל קורסה מוצאת חן בעיני מאד. :)

פורסם
נכנסתי ללינק שצרפתם (תוצאות מבחני ריסוק) ושם מדובר על ווקסהול קורסה!!!

אני התכוונתי לאופל קורסה! או אולי זה אותו הרכב???

גם הרכב בתמונה לא נראה מוכר ונראה כמו רכב אנגלי.

או אולי אני טועה?

נא תגובתכם המהירה כי אופל קורסה מוצאת חן בעיני מאד. :)

+

 

 

זה אותו הרכב.

פורסם

האם משמעות הדבר שעלי לרדת מהרכב בכלל?

הבנות שלי אמורות לנסוע ברכב הזה.

האם הפיאסטה דינמיק שנת 98-99 היא מתמודדת ראויה לקורסה מבחינת בטיחות ואיכות נהיגה?

מדובר בנהיגה עירונית בעליות ומורדות של חיפה.

אשמח לתשובה מפורטת.

תודה. :)

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אחי..לי יש אופל קורסה 98

דגם gls 16v

מנוע 1400

הרכב לא רואה שום רכב קטן בשנים האלו...הוא רכב מאוד חזק.... שקט....

לא עושה בעיות...קל לטיפולים...

הוא גם מעוצב יפה ומהיר מאוד.... ואף פעם המנוע לא עושה בעיות או רעשים או רעידות וקפיצות לא רצויות..

אוטו אחלה שבעולם.. וגם חסכוני בדלק....

וכמובן אוטו גרמני...

יותר מזה?

 

:lol:

 

אין לך מה להשוות את הקורה לפיאסטה...

הקורסה הוא אוטו כבד ומרגישים בנהיגה שלו שהוא אוטו מלא כוח

ודבר שני הגרמניות מכוניות כבדות בגלל עובי הפח שלהן ומוטות בטיחות..

תנהג בשניהם ותראה שאין בכלל מה להשוות...ממש אין...

 

נ.ב: ברכב שלי יש גם 2 כריות אוויר

והוא גם עשה 160000 ק"מ לאוטו שנת 98 שזה המון ועד היום הוא נוסע יותר טוב מאוטו חדש..שאני מסיעה אנשים הם נגנבים מהנוחות שלו ומהמהירות שהם אפילו לא מאמינים שהוא שנת 98...

פורד פיאסטה תגמור בעומס כזה..

"בשביל להגיע לתוצאות משמעותיות יש לערוך שינויים משמעותיים"

פורסם

ומכיוון שזה לא אותו הדגם אני יוסיף כמה דברים כבעלים של אחת שנת 97 בעלת אותו המנוע.

נתחיל מזה שהמנוע ממש לא עגלה , מה גם שמשודך לו גיר די קצר.

אין לו בעיה לעלות כל עלייה בחייפה ... ומהר ...

האוטו די מהנה וכל עוד לא עשו את השטות להתקין לו הגה חשמלי ההגה בעל תחושה טובה וכבדה ( לטעמי ... )

אין מה להשוות מבחינת פנים ואיבזור ( הGLS היא המאובזרת ) לפיאסטה ...

מה גם שאם הדיינמיק היא לא 16V אז היא הרבה הרבה יותר עגלה מהקורסה.

פעם אחת ולתמיד ... ECOTEC בא משנת 98 , והמנוע 1400 השני ( שלא מותקן באוטומטיות אלה רק בSI הידניות ) הוא בעל 82 כ"ס.

 

חזרה

המנוע חסכוני, לא בעייתי. הפיאסטה לא יותר בטיחותית ולהערכתי מפגינה פחות או יותר את אותה אמינות ( לחבר יש פיאסטה דינמיק 98 ככה שאני יודע איך האוטו ולא מדבר באוויר בניגוד לכמה אנשים פה)

האוטו בולם מצוין ( אותם דיסקים , רפידות , וקליפרים כמו 306 1800 לדוגמא מקדימה ) ויחסית זול לאחזקה.

אם אתה רוצה עוד פרטים אתה מוזמן לשלוח לי הודעה פרטית

והרכב אצלינו יד ראשונה ככה שהניסיון איתה ארוך.

מה גם שלתקופה מסוימת החזקנו עוד רכב כזה שנת 96 ( ולא תקופה קצרה ) ככה שזה לא רכב יחיד.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...