Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תהנו.

 

שלום.

 

אני לא זוכר אם מי אבל היה לי ויכוך כי אני טענתי שבפרסום הכינוי שהודבק לסוברו GSR

היה "הנמר הלוחש" לאותו חוכמולוג הנה הפרסומת לפנו ובא כתוב הנמר הלוחש.

מה לעשות גם הפעם אני צודק.

 

 

בברכה בני ל.

אגב כאשר המנוע מכון נכון ועובד לפי הוראות יצרן הוא צורך +- 13 ק"מ לליטר.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.

 

אני לא זוכר אם מי אבל היה לי ויכוך כי אני טענתי שבפרסום הכינוי שהודבק לסוברו GSR

היה "הנמר הלוחש" לאותו חוכמולוג הנה הפרסומת לפנו ובא כתוב הנמר הלוחש.

מה לעשות גם הפעם אני צודק.

 

 

בברכה בני ל.

אגב כאשר המנוע מכון נכון ועובד לפי הוראות יצרן הוא צורך +- 13 ק"מ לליטר.

 

 

בברכה בני ל.

 

אהלן בנימין-אכן זה היה כינויה של ה GSR ו ל א !!! אף על פי שדעותיך בעיני ידועות כמקצועיות גם אם תעשה לה צבע וגוונים המצב היחיד שהיא תאכל 13 לליטר זה לא להניע אותה.....

פורסם

צריכת הדלק תלויה גם בנהג..

וגם אני חושב שההיתיחסות בפרסומת היא לידנית למרות שלא רשום שם.

 

דרך אגב למה זה לא קרבורטור אחד לכל הארבעה כמו בדי.אל רגיל?

והאם ניתן לעשות הסבה לזה..?(חוקי)..

תודה

יניב.

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם
צריכת הדלק תלויה גם בנהג..

וגם אני חושב שההיתיחסות בפרסומת היא לידנית למרות שלא רשום שם.

 

דרך אגב למה זה לא קרבורטור אחד לכל הארבעה כמו בדי.אל רגיל?

והאם ניתן לעשות הסבה לזה..?(חוקי)..

תודה

יניב.

 

מסכים איתך ב 100% שצריכת דלק נכונה מסתכמת בראש ובראשונה ע"י נהיגת הנהג את הרכב אבל עדיין נתוני ה GSR בפרסומת

מטעים ומוטעים לחלוטין,ה GSR אוהבת דלק בכל צורה ובכל אוקטן (עם שתי ההיטאצ'ים הכפולים עליה כמובן)ולי אישית זה אף פעם לא הפריע בתמורה לכיף הנסיעה שהיא מחזירה לך!!!

לגבי תיבת ההילוכים בשנתונים הללו אין בנמצא שידוך של תיבה אוטומטית וטוב שכך....

בתשובה לשאלה מדוע ב GSR אין קרבורטור אחד(כפול)לארבעת הצילינדרים אלא שתיים כפולים ההסבר לדעתי הוא כי סובארו ניסו למתן מעט את הנסיעה החזקה של ה DL :shock: וייצרו דגם קופה ידידותי לסביבה.....

בדבר הסבה אם המדובר בדגמי הליאונה שעד שנתון 93 אין שום בעיה להלביש סעפת כפולה,העסק לא דורש מיומנות יתר אבל צריך לקחת בחשבון שלא תמיד כניסות מוליכי הבורג יושבות בול מול ההברגות שבראש המנוע אם כתוצאה מחריטות שנעשו לראשים בעבר אנצטרה אנצטרה אנצטרה

פורסם

הבנתי אותך..תודה על ההסבר המפורט והמקצועי!..

מה הדגם של הסובארו ''פשע'' האלה הכי חסכונית פחות או יותר עדיפות לקופה,ידנית כמובן..

בין השנתונים 74-79 :?:

פשוט כי אני שוקל ברצינות לקנות מוכנה/לשפץ בחודשים הקרובים אחת כזאת..

 

תודה רבה

יניב.

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

הבנתי אותך..תודה על ההסבר המפורט והמקצועי!..

מה הדגם של הסובארו ''פשע'' האלה הכי חסכונית פחות או יותר עדיפות לקופה,ידנית כמובן..

בין השנתונים 74-79 :?:

פשוט כי אני שוקל ברצינות לקנות מוכנה/לשפץ בחודשים הקרובים אחת כזאת..

 

תודה רבה

יניב

 

אני מאחל לך שתצליח להשיג לך אחת כי אין אותן בנמצא בשפע.אתה יכול ללכת על GSR לשדך לה מניפול קרבורטור בודד,או GL

שמגיעה טבעי עם אחד,או GFT(הרדטופ) שגם לה תצטרך לצמצם מ-2 לקרבורטור בודד,או GF (הרדטופ)אוטומטית שמגיע

עם קרבורטור יחיד ותדרוש ממך החלפת גיר.

 

אלוני

  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...