Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6948 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה מאז ההודעה האחרונה שלי בפורום עברו בערך שנתיים....אבל עכשיו חזרתי.

לא ממזמן משפחתי היקרה קנתה מאזדה 323 שנת 97 (הצורה המרובעת).ראה דוגמא: http://mazda-club.dn.ua/club/i/mazda-15-1.jpg

עשיתי חיפוש וחקר בנושא אבל מתוכן ההודעות לא ממש יצא לי להבין כמה דברים

אז רציתי ליישר קוו:

1.מה מבין הגדלים 6.5/5.25 אני יכול לשים בדלתות הקדמיות ככה שישב בדיוק בתושבות המקוריות? (ברכב אגב חלונות חשמל).

2.לפי מה שהבנתי מאחורה נכנסים 6.5, האם 6.5 יכנסו בול על התושבות המקוריות?

בינתיים לקחתי בחשבון שמקדימה ישב בול 5.25 ומאחורה 6.5 תגידו מה אתם חושבים:

Alpine CDE9845 - 1300

Pioneer TSA1682S - 450

Morel PULSE 5.25 - 600

הרמקולים נבחרו לפי עוצמה. מכיוון שאני מוותר על 9*6 משום שאני

לא רוצה לחתוך או לשנות שום דבר מהמבנה של האוטו, לשמור עליו אסטטי. לכן הגדלים הללו.

מאחורה הרמקולים ישבו בתושבות המקוריות, ובמגש האחורי החומר יוחלף בבד אקוסטי. וככה ישמר המראה.

כרגע אני נמצא בהתלבטות בקשר לסאב וגם כמות המגברים, אני לא רוצה משהו גדול כדי שיחנוק את השאר,

לכן בהתאם לגודלם ועוצמתם של הרכיבים האחרים חשבתי על הRockford P18S4 או הP28S4.

בקשר לחיווט,מגברים,איטום והתקנה אין לי רעיונות אז אולי תוכלו לייעץ לי.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם

מה שבחרת הוא טוב, אבל במקום הפיונר יכולת לשים עוד זוג של מורל.

זה אומר 2 זוגות של מורל.

אלפיין.

 

השאלה, מה התקציב? איזה מערכת SQ/SPL? ואם אתה רוצה מגבר ו/סאב?

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

המערכת תהייה SQL עד כמה שניתן לצפות מרכיבים בגודל הנוכחי.

וכפי שכבר ציינתי הרמקולים נבחרו על פי עוצמה שהם כביכול על הדף אמורים לעמוד בה,

בכדי לחברם למגבר. אז כמובן סאב ומגבר אני רוצה.

הפיוניר מאחורה כתחלופה ל9*6.

התקציב עומד על 4000 ש"ח,לא כולל התקנה.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם
המערכת תהייה SQL עד כמה שניתן לצפות מרכיבים בגודל הנוכחי.

וכפי שכבר ציינתי הרמקולים נבחרו על פי עוצמה שהם כביכול על הדף אמורים לעמוד בה,

בכדי לחברם למגבר. אז כמובן סאב ומגבר אני רוצה.

הפיוניר מאחורה כתחלופה ל9*6.

התקציב עומד על 4000 ש"ח,לא כולל התקנה.

סתכל הפיונר האחורי לא יתן לך באס.

אם אתה מתכוון להשקיע בסאב אז רמקולים אחוריים לא צריך, במקום זה תשים סאב.

מקדימה מורל, מגבר וסאב.

בעתיד אם תרגיש שאתה רוצה רמקולים מאחורה, תוכל לקנות את הפיונר ולחבר ל-HU.

פיונר כאלה זולים ולא בעיה לקנות.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

כבר בהודעה הראשונה ציינתי שאני מעוניין בסאב כמו שיש לך. או מה P2 אותו הגודל (8 אינטש).

את הפיוניר תיכננתי לחבר כמו את המורל למגבר 4 ערוצים ולסאב להביא מונו בלוק.

הפיוניר לא בישביל באס, אלא להשלים צלילים מאחורה.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם
כבר בהודעה הראשונה ציינתי שאני מעוניין בסאב כמו שיש לך. או מה P2 אותו הגודל (8 אינטש).

את הפיוניר תיכננתי לחבר כמו את המורל למגבר 4 ערוצים ולסאב להביא מונו בלוק.

הפיוניר לא בישביל באס, אלא להשלים צלילים מאחורה.

אה סבבה.

אני רוצה לציין, המערכת שרשומה אצלי היא כאילו מה שאני ארצה (עדיין אין לי רישיון), ורק בן 16.5.

אז ככה יוצא לך:

מורל קידמי: 600 ש"ח.

פיונר אחורי: 450 ש"ח (די יקר לדעתי).

אלפיין: 1300 ש"ח.

מגבר: לגבי מגבר אני לא בטוח, תקנו אותי אם אני טועה:

MAC AUDIO Z100 - 940 ש"ח.

MAC AUDIO MP400- 800 ש"ח.

אחד מאלה.

סאב: רוקפורד בערך 700 ש"ח.

מונו בלוק- אולי לייטינג אאודיו.

 

זה יוצא יותר מ-4000.

המלצה שלי, רמקולים אחוריים תחבר ל-HU, ורמקולים קידמיים+סאב בגישור למגבר בעל 4 ערוצים.

Kia Sportage, 2014 

 

פורסם

אני רק רוצה להבין, מה הטעם לחבר את הפייוניר לHU?

אתה יודע באיזה דגם מדובר? אומנם זה 6.5 אבל 280W/50RMS ונראה לי שעדיף לחבר אותו למגבר....

והמורל 270W/110RMS...לדעתי את שניהם לחבר על מגבר 4 ערוצים,המורל על HP הפיוניר על AP והסאב ישב על המונו.

COMP: ARC AUDIO Black 6.2

AMP: GENESIS Series III Four Channel

SUB: ARC AUDIO Black 12V2 D2

פורסם
אני רק רוצה להבין, מה הטעם לחבר את הפייוניר לHU?

אתה יודע באיזה דגם מדובר? אומנם זה 6.5 אבל 280W/50RMS ונראה לי שעדיף לחבר אותו למגבר....

והמורל 270W/110RMS...לדעתי את שניהם לחבר על מגבר 4 ערוצים,המורל על HP הפיוניר על AP והסאב ישב על המונו.

הרבה יגידו לך פה, שכאשר שמים סאב לא צריך אחוריים.

אבל אתה רוצה לשים כדי למלא את החלל האחורי- נגיד ככה.

לכן, אם אתה תחבר אותם ל-HU תאמין לי שהם יהיו מספיק חזקים בכדי שמאחורה ישמעו טוב.

 

בכל מקרה, העצתי לך, רק תחכה לעוד תגובות מאחרים.

Kia Sportage, 2014 

 

×
×
  • תוכן חדש...