Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6974 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

להקדמה, המערכת תיהיה כנראה על פג'ו 206.

המערכת צריכה להתאים לכמעט כל סוגי המוזיקה כי אני שומע ממטאל ועד קלאסי.

אז זה מה שהרכבתי סתם לבד:

מגבר-

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=454605

 

סאב מוגבר-

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=129709

 

קומפוננט-

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=35889

 

עוד זוג רמקולים לאחורה-

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

 

עכשיו יש לי כמה שאלות:

1) המערכת תוכל להתחבר למערכת שמגיעה עם הפג'ו?

2) איך החלקים? מה אפשר לשפר? ובמה להחליף אותו?

3) האם הרמקולים יכנסו בדלדות של הפג'ו מבחינת גודל?

 

תודה,

לירן.

Seat Ibiza 2012

פורסם

1 ) אני לא יודע מה המערכת בפיג'ו אבל לא חסר בשוק מתאמים שאתה תוכל לחבר את המערכת .

2) סאב אולי אתה יכול להביא במחיר הזה אחד יותר חזק משו בסביבות 200-250 RMS ויותר חדש ,הקומפוננט, המגבר והאחורים הם מעולים .

3 ) שוב, אין לי מושג על הגדלים של הפיג'ו אבל זה אוטו וכמו כל אוטו אין דבר כזה שאי אפשר עם קצת חיתוכים והגבהות הכל אפשרי .

פורסם

אתה יכול לקנות P1 בתיבה עממית ופתוחה ב750.. פה זה סתם יקר כי זו תיבה מקורית של רוקפורד והיא יפה. וקודם תשמע P1 בתיבה פתוחה ותראה אם זה מספיק חזק לך.

פורסם

אני לא חושב שיש לו מגבר בגלל והנה ציטוט מאחד האתרים שמוכרים אותו :

"הסאבוופר גובר בייעילותו בזכות התיבה שמכפילה את עוצמתו."

 

אני חושב שלזה הם התכוונו . בדרך כלל סאבים מוגברים פנימית הם דווקא די חלשים .

פורסם

P1 ב1400 ש"ח:shock:? תגיד, אתה נורמאלי:lol:? הסאב הזה לא משהוא בכלל. הוא נמכר חדש ב400 שקל. בלי התיבה המגניבה. סאב חלש ולא מדוייק. תעשה לעצמך טובה, קנה איזה פניקס גולד אקטן ZR יד שניה, ומונובלוק שיזיז אותו כמו שצריך. לפי דעתי עוד ישאר לך כסף.

פיג'ו 2008 82כ"ס ידנית, 2014, עגלה נגררת ומעשנת בשר ענקית!

פורסם

לגבי מגבר שבחרת,יש לי אותו,הוא בסדר גמור ומוציא יותר מהמוצהר...

לגבי סאב,הוא לא שווה את המחיר שלו עדיף לך לקנות סאב פסיבי (לא מוגבר) ותיבה ,יצא לך יותר זול.כמוכן לא בטוח תצטרך מגבר מונו (עם יציאה 1 לסאב) זה תלוי בסאב שתבחור,P450.4 מוצאי בגישור 225RMS ב4 אום אבל בפועל הוא מוצאי יותר(זה אומר שסאב עד 250-300RMS הוא אוכל להחזיק ,תלוי אבל איזה )

רמקולים אחורים לא נראה לי שאתה צריך אותם,עדיף כבר להשקיע יותר לקומפוננט יותר טוב.

ובכלל לפני שאתה קונה רמקולים וסאב אתה חייב ...אבל חייב לשמוע אותם...על תקנה רק לפי המלצה.

בשביל לקבל יעוץ יותר טוב אתה צריך לרשום מה אתה רוצה ממערכת שלך (איכות SQ או עוצמה SPL )

ותקציב .

פורסם

המערכת צריכה להיות שילוב של sq עם spl אבל עם יותר נטייה ל sq.

בקיצור שתיהיה איכותית אבל לא חלשה.

ולא הבנתי משהו, אמרתה לי לחבר את הסאב למגבר הזה, אבל הוא 4 יציאות ויהיו לי 4 רמקולים (קדמיים ואחוריים) אז איך זה מסתדר?

Seat Ibiza 2012

פורסם
המערכת צריכה להיות שילוב של sq עם spl אבל עם יותר נטייה ל sq.

בקיצור שתיהיה איכותית אבל לא חלשה.

ולא הבנתי משהו, אמרתה לי לחבר את הסאב למגבר הזה, אבל הוא 4 יציאות ויהיו לי 4 רמקולים (קדמיים ואחוריים) אז איך זה מסתדר?

 

הוא התכוון שתעשה כמו מה שהרבה מאוד אנשים עושים וזה לחבר 2 ערוצים לקדימה כי הרי אתה הנהג ורוב הזמן יושבים אנשים מקדימה אז משם צריכה לבוא העוצמה והאיכות ו2 ערוצים בגישור לסאב שנמצא בתא מטען שהרי באס אתה תשמע אותו ובתא מטען הוא יהיה יותר יעיל ואת האחוררים תחבר לרדיו דיסק שלך על מנת להשלים את הסאונד מאחורה ליושבים מאחור וחוץ מזה באופן אישי זה פשוט הורס את האוזניים לשבת מאחורה כשהרמקולים פשוט על הראש שלך עם מגבר אתה יוצא חירש מהאוטו .

פורסם
הוא התכוון שתעשה כמו מה שהרבה מאוד אנשים עושים וזה לחבר 2 ערוצים לקדימה כי הרי אתה הנהג ורוב הזמן יושבים אנשים מקדימה אז משם צריכה לבוא העוצמה והאיכות ו2 ערוצים בגישור לסאב שנמצא בתא מטען שהרי באס אתה תשמע אותו ובתא מטען הוא יהיה יותר יעיל ואת האחוררים תחבר לרדיו דיסק שלך על מנת להשלים את הסאונד מאחורה ליושבים מאחור וחוץ מזה באופן אישי זה פשוט הורס את האוזניים לשבת מאחורה כשהרמקולים פשוט על הראש שלך עם מגבר אתה יוצא חירש מהאוטו .

 

 

תשמע.

תשב תקרא קצת. תלמד. תקרא עוד קצת. ותחזור לעזור לאנשים.

 

 

המגבר חביב. יש הרבה דברים יותר טובים ממנו במחירים האלו.

לגבי קומפוננט. לא מכיר את הסט. אבל מכיר רוקפורד. (סטים בינוניים. לדעתי.) אני מציע תגיע למפגש. ותשמע סטים. ותראה מה הכי יקלע לטעם שלך.

 

תעזור כרגע את האחורים. ותשקיע ברכיבים הקיימים.

אתה צריך מתאם HI POWER. מהרדיו למגבר. (מכשיר מקורי. אין יציאות RCA) כ 200 שקל.

אני מציע איטום לדלתות הקדמיות . (לפחות יריעה לכל דלת.)

 

לבחור שאמר שאפשר הכול. בכל רכב. זה נכון. השאלה הגדולה בתקציב ובתוצאה. וב206. קשה להכניס סט גדול מקדימה.

 

אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם
תשמע.

תשב תקרא קצת. תלמד. תקרא עוד קצת. ותחזור לעזור לאנשים.

 

 

המגבר חביב. יש הרבה דברים יותר טובים ממנו במחירים האלו.

לגבי קומפוננט. לא מכיר את הסט. אבל מכיר רוקפורד. (סטים בינוניים. לדעתי.) אני מציע תגיע למפגש. ותשמע סטים. ותראה מה הכי יקלע לטעם שלך.

 

תעזור כרגע את האחורים. ותשקיע ברכיבים הקיימים.

אתה צריך מתאם HI POWER. מהרדיו למגבר. (מכשיר מקורי. אין יציאות RCA) כ 200 שקל.

אני מציע איטום לדלתות הקדמיות . (לפחות יריעה לכל דלת.)

 

לבחור שאמר שאפשר הכול. בכל רכב. זה נכון. השאלה הגדולה בתקציב ובתוצאה. וב206. קשה להכניס סט גדול מקדימה.

 

אלי.

 

 

מה נפלת עליי ? סך הכל הסברתי לו למה הם התכוונו בזה שהם אמרו שעם מגבר אחד הוא יעבוד וזהו , למה שאני ישמע סטים ? הוא רוצה לקנות לא אני .

ונ.ב אני הבחור שאמר שאפשר הכל בכל אוטו .

×
×
  • תוכן חדש...