Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

[רנו 5 GT]האם החלפה לאגזוז רגיל תפגע בביצועים?


שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם,ברשותי רנו 5 GT עם מנוע 1.4 טורבו,ברכב יש צנרת מקורית,ללא דודים אמצעיים,ז"א רק אגזוז,כרגע מותקן אגזוז פתוח (זרימה חופשית),אני שוקל להתקיו במקומו אגזוז רגיל (שקט) שמוכרים בכל מכון אגזוזים.

 

-האם ההחלפה הזאת תפגע בביצועים או תפריע לפעולת המנוע תחת עומס כבד?

 

תודה מראש למגיבים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי

אם תחליף לאגזוז רגיל, מאותה סיבה שאגזוז פתוח תורם לביצועים טובים יותר, מעבר הפוך לאגזוז רגיל, יפגע בביצועי הרכב שלך , ואדרבא, אם יש לך רכב שהוא מעל רכב ממוצע מבחינת ביצועים,שמגיע במקור עם אגזוז פתוח, ההבדל יהיה מורגש עוד יותר.

 

אם אתה רוצה להשתיק קצת מהרעש,אתה יכול להוסיף אגזוז אמצעי שהוא לא פוגע בביצועים ובמעבר הגאזים, הוא בעצם מעבר חלק אבל עם בידוד מבחוץ, והוא כן יוריד לך את רמת הרעש, בעיקר בתא הנוסעים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, תשכח לרגע מכל המינוחים האלה של פתוח,לחץ,זרימה חופשית ושאר בבל"ט.

לכל אגזוז שמכבד את עצמו יש יצרן שמפרט מה נתונהי הזרימה שלו (בד"כ נמדד ב CF/M אבל לאמריקקים יש איזה שטות אינצית אחרת).

אתה צריך לחשב בקלות עלפי נפח מנוע X סל"ד (בשיא ההספק)X לחץ גדישה את נתוני הזרימה שאתה צריך מהאגזוז.

אם הוא עומד בזה, מעניין את הסבתא איך היצרן קורא לו.

אני מאמין שמה שמפריע לך זה הרעש, כמו שכבר ציינתי בעבר, האגזוזים המיובאים לארץ באים לענות על איזה שהוא צורך ביזארי שבא מתרבות מעוותת של "מהיר ועצבני" או איזה סרט ג'אנק אחר.

אגזוז בעל נתוני זרימה גבוהים אינו אמור להיות אגזוז רועש! את זה יספר לך כל בעל של 645CSI,M5, 600SL או כל רכב שקט אחר מהסגנון הנ"ל.

מרבית היצרנים הטובים והאיכותיים (בעיקר הגרמנים) הם אגזוזים שקטים ביותר, תקנות הרעש ביארופה (ובגרמניה בפרט) קפדניות ביותר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התקלת אותי :shock: אני אבדוק ואודיע לך בה"פ.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את יניב

כשהחלפתי לדוד פתוח בגולף שמתי לב שהדוד החדש בא עם מסננת פנימית וחורים גדולים שמיועדים לתת את צליל התהודה (בס)

יש עוד הרבה סוגים שישקיטו את הרעש יחסית בלי לחסום זרימה כמו הדוד הרגיל

תנסה לבדוק באפי אגזוזים בבני ברק ליד קניון איילון

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דודי ITC וסופר ספרינט ידועים כשקטים מאוד .

מניסיון שלי עם ITC על רנו 5 רגילה היה רעש נמוך מאוד כמעט כמו רגיל ככה שאני ממליץ לאוהבי השקט.

דרגון ורמוס נחשבים פחות שקטים .

Seat Ibiza Cupra 07:twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תחפש מפירוקיות אגזוז סטנדרטי של רכב עם אותו הספק,

כמו כן גם אגזוזים של רכבים גדולים כמו של GMC או ג'יפים יכולים להיות טובים.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על אגזוז של מגה-פלו מיבוא אישי בחו"ל,בחור בפורום הזמין אחד בעבור 1200 שח והתקין אותו ,שקט מאד מאד ביחס לאגזוז זרימה חופשי כדוגמת אנסה,רמוס,סאברינג.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יניב, בנוגע לנוסחה, היות ובמנוע 4 פעימות עסקינן, לא יהיה זה מן הראוי לחלק את הסל"ד בחצי על מנת לקבל את נפח הזרימה? שהרי רק בכל סיבוב מנוע שני כל בוכנה פולטת גזים.

 

אגב, שאלה מנחה מפי הדיוט. האם בלחץ כפול (נזניח טמפרטורות לשניה) ישנה כמות גזים כפולה? אם כן, החישוב צריך להיות בבארים.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ניטשה, הלאוי עליי הדיוט שכזה.

אגזוזים של מנועים עתירי נפח (וסל"ד) מפירוקיות אכן יכולים להיות מקור מעולה.

אגזוזים של ב.מ.וו, מרצדס, אופלים גדולים,אוודי מוגדשות וכו'.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד תלוי איך האגזוז בנוי , יש לך כמה סוגים של שיטות להשתיק את הגזים.

בHSW תמצא הסבר על חלק מהם.

איציק , האגזוזים הפשוטים בנויים בשיטה של רפלקטורים (מחיצות/ מבוך ) , לא מה שאתה רוצה בשביל ביצועים.

אתה צריך לחפש דוד שיתן לך רעש פחות צורם אבל לא יחנוק אותך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

:idea: .... בעולמנו החדיש והמתוחכם כבר חשבו על פיתרון לעניין , וראיתי דווקא המון אגזוזי זרימה חופשית עם משתיק שאפשר להוריד ולהרכיב בעת הצורך ....

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם דודי זרימה חופשית שהנם שקטים כמו דוד מקורי.

מדובר בעיצוב מסוים של הדוד, נפח, ובד (צמר מיוחד) שיוצרים שילוב של דוד מאוד איכותי, מאוד שקט, ודי יקר.

חבר בעל אסתי עליה ישנה צנרת פתוחה מהטורבו ועד הסוף הרכיב את הדוד המדובר, והרכב שקט כמו "דג אילם" אך ללא פגיעה בביצועים !

למיטב זכרוני הדוד הגיע מסרדין.

 

בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6220 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...