Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7012 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי אפשרות לקנות רדיו דיסק בארה"ב עד 230 דולר, האם כדאי?

ואם לא מה כדאי לרכב במקום?

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
יש לי אפשרות לקנות רדיו דיסק בארה"ב עד 230 דולר, האם כדאי?

ואם לא מה כדאי לרכב במקום?

 

אם אתה מחפש רדיו דיסק שתומך בתדרים בארץ, תבדוק את הליין של JVC, דגם KD-G820 או LHX-550

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם
יש לי אפשרות לקנות רדיו דיסק בארה"ב עד 230 דולר, האם כדאי?

ואם לא מה כדאי לרכב במקום?

 

http://www.sonicelectronix.com/item_7028_Clarion+DXZ765MP.html

http://www.sonicelectronix.com/item_8786_Clarion+DXZ575USB.html

http://www.sonicelectronix.com/item_8787_Clarion+DXZ675USB.html

http://www.sonicelectronix.com/item_8785_Clarion+DXZ775USB.html

 

כל מכשיר שווה זהב!

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

 

 

מסכים איתך בהחלט, רק הבעיה שהם לא תומכים בתדרים בארץ. JVC כן תומכים, מה רע ב JVC? יש להם אחלה מכשירים, אני קניתי את ה SH1000 שלהם.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

ולמה זה?

בבקשה תסביר.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

פורסם
ולמה זה?

בבקשה תסביר.

 

מה למה?

למה POLY זבל? כי זאת חברה כזאת

 

למה הרדיו דיסקים שהצעתי לא תומכים רדיו בארץ? נכון כי הם תומכים בערוצים אמריקאים אז תעשה להם כיול בארץ שעולה סה"כ 200 ש"ח

 

למי שהסאונד באמת חשוב יקח קלריון

ה- JVC לא יכול להשתוות אליו..

ה- POLY DVD זה מכשיר לאנשים שאובים פוזה שיש להם DVD ברכב למרות שהאיכות חארטה.

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם
מה למה?

למה POLY זבל? כי זאת חברה כזאת

 

למה הרדיו דיסקים שהצעתי לא תומכים רדיו בארץ? נכון כי הם תומכים בערוצים אמריקאים אז תעשה להם כיול בארץ שעולה סה"כ 200 ש"ח

 

למי שהסאונד באמת חשוב יקח קלריון

ה- JVC לא יכול להשתוות אליו..

ה- POLY DVD זה מכשיר לאנשים שאובים פוזה שיש להם DVD ברכב למרות שהאיכות חארטה.

 

למה לזלזל ב JVC?, ראית את המפרט של ה SH1000, הנה הוא:

מאתר JVC:

50 Watts x 4 Max. (20W x 4 RMS)

MOS-FET Power Amp

Advanced DSP

BBE High-Definition Sound

Ready for Ipod*

USB Memory Slot for Music File Playback (MP3/WMA)

SD Memory Slot for Music File Playback (MP3/WMA)

Sat Radio Ready

DiAS Digital Tuner

Time Alignment

MP3/WMA, CD/CD-R/CD-RW Compatible with ID3/WMA Tag

5V Line Output Level

Gold Plated Front and Rear Output Terminals

Gold Plated Subwoofer Output Terminals with Level/Frequency Controls

Gold-Plated Adjustable Line Input Terminals

Motorized Slide-Out Faceplate

Rotary Encoder Multi-Control

Dot-Matrix Fluorescent Display

 

תראה מה יש בו, יש בו BBE, מע' DSP מתקדמת, PRE OUT של 5 וולט, כניסה לכרטיס זיכרון וכניסה ל USB.

זה מכישר ברמה גבוהה מאוד.

Skoda Octavia MK III 1.8TSI

פורסם

היתי רוצה שלרדיו דיסק תיהיה כניסה של AUX מקדימה ואם יש אפשרות גם ל USB, עכשיו מה שהכי חשוב לי זה שתיהיה גלגלת לפחות אחת ברדיו דיסק.

HU: DEH-P690UB|Rear:JBL CS3196 (6X9)|SubWoofer:JBL GTO1204D|Mono:RockFord P3001|Front:Morel Hybrid Ovation 6

Front AMP:Rockford Punch 500a2|

×
×
  • תוכן חדש...