Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7018 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מתכוון לקנות אחת כזאת מהשנים 94-97 ( קורסיקה , גראנד פרי, מאליבו בעיקר ואולי מונטה קרלו , תלוי בתקציב)

 

כל מי שיש לו כזה רכב ומוכן לעזור לי

לפני שאני קונה רכב כזה

אני צריך לדעת מראש בממוצע מה העלויות השוטפות שלו מבחינה חודשית וגם שנתית .

חבר שלי למשל החזיק קורסיקה 95 , עלתה לו בחודש משהו כמו 1500 שקל וזהו (כולל דלק)

אני רוצה לראות חתך ממוצע שמאוד יעזור לי

ביטוח מקיף לכזה רכב בעיקר לשנתון 95-96 (כי אלה השנים שנראה לי שאני אקנה) כמה אמור לעלות לנהג צעיר ?

מי שיכול לעזור לי ולהגיד לי מה העלות אחזקה החודשית של הרכב.

מבחינת דלק אני מתכונן ל1-10 בנסיעה רגועה אז פה אין בעיה.

בעיות מיוחדות ידועות לי , בעיקר אלטרנטור שנלקח בחשבון

 

כל מי שמאוד יכול לעזור לי

אני מאוד אודה לו

2001 Opel Astra 1.6

פורסם

ביטוח מקיף עושים לרכב בן 10 שנים ומטה, אלה אם כן אתה לקוח קבוע של אותה חברה כבר כמה שנים

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

לקנות אחת כזאת זו לא הבעייה,הבעייה היא להחזיק.

 

המחירים שלהם בקנייה פשוט מצחיקים ,אבל, טיפולים יקרים,מנגנונים מסובכים,פלסטיקה מרשרשת ונשברת,חלקי חילוף יקרים,מנוע מסובך....

 

לא סתאם המחיר שלהם בריצפה.

 

אומנם מקבלים V6 אבל.... המון כאב ראש וכיס בנוסף.

 

לגבי עלות משוערת,קשה לאמר כי מדובר ברכב וותיק,הבלאי עושה את שלו,כל רכב והמזל שלו.

 

בכל מקרה,עלויות יקרות,הרבה הרבה יותר מיפנית מקבילה.

פורסם

אני נוטה לכיוון הקורסיקה שהוכיחה אצל כמה אנשים כבר אמינות טובה מאוד בעיקר בשנתונים 95-96

 

ומה הצריכת דלק של הקוואליר 2.2 וגם של ה2.4 ?

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...