Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7016 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום דיברתי עם בחור שברשותו וולקן טורבו למכירה כאשר על הרכב מותקן מנוע של XM טורבו שעבר חריטה בוכנות של מיצובישי L200 ראש מנוע של MI16 אינטרקולר של פגרו וגיר של קסארה טורבודיזל ...

מה שאני רציתי לדעת זה האם יש הבדל בין הבלוק של הXM טורבו לבין הבלוק של ה605 טורבו ?

והאם השילוב הנ"ל כאשר את הבוכנות של הL200 מחליפות בוכנות מחוזקות של JE PISTONS הוא אמין וטוב והאם יש למישהו מושג עד כמה כ"ס אפשר להגיע עם השילוב הנ"ל ואיך זה עומד במישוואת האמינות ???

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

פורסם

איפה אני מסיג בלוק של 605 טורבו כולל צמה ומחשב ???

האם הצמה והמחשב של ה8 V מתאימה ?

כמה החלקים נהנ"ל אמורים לעלות ???

 

תודה

צוק

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

פורסם

אני מתכוון ל8 שסתומים לא נראה לי שיש מנוע לוולקן V8 .....:-)

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

פורסם

ל605 יש מנוע V6

 

בכל מקרה, מתאים או לא (ואני כמעט בטוח שלא) עדיף מחשב וצמה מקוריים

אני גם לא בטוח שהראש של הMI16 מתאים לבלוק 8 שסתומים

 

אם מתאפשר לך צלם את תא המנוע ותעלה לכאן

פורסם

גם לי זה היה נשמע מוזר הראש של הMI על הבלוק של הXM אבל הבחור טוען שיושב בול ....

אני מתכנן לנסוע לבקר אותו רק בגלל הסקרנות הרבה ל"הגדשת קומבינה" המוצלחת הזו ( לפחות להגדרתו )

הבחור טוען כי האוטו מגיע ל180 בפחות מ100 מטר וכי ההילוך השלישי נסגר ב180 וגם כי הרכב בהילוך 5 ב1500 טור נוסע 100 נשמע כמו בוגאטי וירון ... לא ???

לי נשמע ת'כלס שאם הכל עובד כמו שצריך זאת צריכה להיות אחת הוולקנים .....!!!!

אני מקווה שיצא לי בשבוע הקרוב לנסוע ולבקר את הבחור ולראות במו עיני את הפלא הנ"ל ואז גם אצטייד במצלמה שלי ואעלה תמונות ....

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

פורסם

נשמע כמו זיון שכל אחד גדול

180 קמ"ש ב100 מטר? עוד מעט הוא יגיד שהוא עושה 0-400 מטר ב2.5 שניות

 

הילוך 3 מגיע ל180 קמ"ש? אני גם לא חושב שזה יחס העברה בגיר של קסארה טורבו דיזל

 

בקיצור, תבדוק הכל ב14.7 עיניים

פורסם

הקטע של ה180 בשלישי נשמע הגיוני ... יש לי בבית קסארה HDI הגרסה היותר חזקה של הדיזל והגיר שלה ארוך יחסית השלישי ב 4 טור זה 100 ועוד 3K טורים זה מרחק גדול בטורים הגבוהים ועוד בטורבו ....

אבל גם אני לא יודע להחליט אם זיוני מוח או לא אבל מסקרן לבדוק .......

ואם כן אולי אנסה שילוב בסגנון בוולקן שלי רק עם בוכנות מחוזקות טורבו גדול קאמשאפטים וכמובן אינטרקולר גדול ו... יכול להיות מעניין ....

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

פורסם
יש לי בבית קסארה HDI הגרסה היותר חזקה של הדיזל והגיר שלה ארוך יחסית השלישי ב 4 טור זה 100 ועוד 3K טורים זה מרחק גדול בטורים הגבוהים ועוד בטורבו ....

 

 

אם הגיר זהה אז הנתון הגיוני

 

אבל גיר כל כך ארוך הוא דווקא חסרון לדעתי, זה לא שהמנוע הזה כל כך חזק

פורסם

לך תדע ....

מנוע 2000 16 שסתומים עם טורבו שלפי דבריו גודש 1.6 ... יכול בכיף לעמוד על כמעט 300 כ"ס , זה חזק ....!

יש אהבה חדשה , איטלקיה , וקוראים לה אלפא רומאו GTV 2L V6 TURBO ..

פורסם

בון בון, כל אחד בארצנו הקטנטונת זורק נתונים כאילו הוא מפצח גרעינים.

לקחת רכב סטנדרטי עם 150 כ"ס ולהוציא ממנו 180-190 זה קל.

220-230 זה כבר קצת יותר מתוחכם.

250-280 זה כבר בניה מחדש של כל הפרויקט(בדרך כלל).

אבל אצלנו בשוק הכרמל כל אחד מצהיר על 380 כ"ס בגלגלים כאילו החירבון על הבוקר היה יותר בעייתי מלהוציא 428 כ"ס מפיאט אונו עם בוכנות של לנד-רובר, רינגים של האיאבוסה, ראש מנוע של פיאט 850 וקאמשפט של מדיח קונסרוקטה.

אה, ואינטרקולר של מזגן LG ארבע וחצי כ"ס.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אני לא מכיר את הוולקן הזאת ספציפית אבל...

1. ראש של MI הוא אותו ראש כמו של 306S16 / ZX16V... ו... אותו ראש של ה T16!! כשאני אומר אותו ראש הכוונה לחיבורים, כי לגבי קאמשפטים/קוטר שסתומים זה בהחלט יכול להיות שונה.

2. ראש של S16 בהחלט יושב אחד לאחד על הבלוק (2.0 8V TURBO) שנקרא RGX, ולכן גם הMI...

3. בוכנות של L200 נשמע לי תמוהה משהו, אבל...

4. לגבי הגיר אני לא יודע, אבל מנוע של XM/605 מקורי מגיע עם 150 כ"ס בגדישה של 0.5 bar, לכן ראש 16 שסתומים + טורבו גדול יותר (כי המקורי לא מחזיק יותר מבאר) וגדישה של 1.6 bar נשמע בהחלט כמו משהו שיכול להתקרב ל 300 כ"ס!!! אבל בשביל השקט הנפשי הייתי מתייעץ עם אביב אריאל מהמחלקה הטכנית של לובינסקי אם שאר המכלולים במנוע הזה (קראנק, טלטלים ועוד...) יכולים לעמוד ב1.6 bar. עוד אופציה זה לנסות להשיג את ארז אם הוולקן הירוקה/אפורה - הוא גם ידע לתת תשובות.

bmw 318ti - RWD8)

פורסם

בתיאוריה, אם החלקים באמת יושבים, אז המספרים נכונים.

שמת לב כמה "אם" ו"אולי" יש פה בשירשור?

איזו הזרקה? מקורית לא מחזיקה 1.6 באר.

ראש זהה ל-T16? חוץ מהעובדה שהוא 16 שסתומים ועם אותם מעברי שמן, כלום לא קשור.

 

אם הכל יושב טוב, הרכב אמור להיות חזק.

גם RGX מקורי עם 1.6 באר, ייתן קרוב ל-300 כ"ס.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...