Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7026 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תמיד אני קונה את הליקווי 5W40 סינטטי מלא.

 

הקטע שהמנוע שלי זקוק רק ל4 ליטר, אך המיכל בא בבקבוקים של 5.

 

כל פעם שמרתי במיכל את הליטר המיותר עד שיש לי עכשיו 4 ליטר במיכל המיותר.

 

המיכל ישב אצלי בפגאז' ולקח לו בערך שנה וחצי עד שהגעתי ל4 ליטר במיכל המיותר. (4 טיפולים)

 

האם אפשר להשתמש בשמן במיכל המיותר? או שכדי לקנות פשוט שמן חדש?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

כן יש מה שניקרא חיי מדף

 

רו במקים בהם ניתקלתי זה היה שנתיים

 

ספציפית על הליקווי מולי אתה תיצטרך ליבדוק אם כתוב משהו לגבי תאריך (כי לי לא יהיה כזה אלא אם כן אני יעבוד ב ACE)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תאריך תפוגה מדבר על מיכל סגור בתנאים איחסון נאותים.

איחסון של שמן במיכל פתוח בתא המטען של הרכב לא עונה על שום תנאי של אחזקה נאותה.

השמן כבר מחומצן ויכול אולי לשמש למקרה חירום עד החלפה של השמן.

פורסם

אישית אם אני כבר משקיע הבשמן איכותי אז לא אשתמש בשמן ששוכב פתוח במשך שנה וחצי.

 

מעבר לחימצון יש גם ספיחת לחות וברור לחלוטין שהשמן כבר לא באותה הרמה שהיה חדש. כמה הוא פחות טוב אנחנו לא יכולים לדעת וזו הסיבה שאישית הייתי קונה חדש.

 

להבא כדי לא להגיע למצב כזה בכל החלפה תשתמש במה שנשאר מהטיפול הקודם (וממה שאני מבין מדבריך זה סיפור של כ 4 חודשים) ותוסיף שמן טרי כך שבכל טיפול תישאר עם שמן בן מקסימום 4 חודשים ולא שנה וחצי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

×
×
  • תוכן חדש...