Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שיהיה בהצלחה.

 

 

כנפיים

 

 

להקת חיל האוויר

 

מילים: קובי לוריא

לחן: קובי אושרת

 

 

בין חברי אני עומד כאן במסדר

הכל ערוך ומתואם ומסודר

על הבמה ממול כל המכובדים

ומפקד החיל והמפקדים

המשפחה, החברים, החברה

כולם עכשיו צופים בי, מתרגש נורא

אני קולט את תדרי האהבה

אני יכול להתפוצץ מגאווה

 

כנפיים, עוד מעט אני נוגע בשמיים

הולם הדופק והלב שלי נמס

אני כבר לא יודע איך להתייחס

יש לי כנפיים, לשניה הזאת עבדתי שנתיים

כל כך חששתי מהרגע שאנשור

אבל היום אני טייס, אני ציפור

יש לי כנפיים, יש לי כנפיים

 

אימי יושבת בטריבונה בקהל

מכאן איני יכול לראות אותה, חבל

היא דאגה לי, היא עברה תקופה קשה

אם לי מגיע זוג כנפיים - לה שלושה

המפקד סוף סוף עובר בין השורות

הוא מתקרב אלי, הנס עומד לקרות

הוא כבר עומד מולי, הלב שלי בדום

אני מרגיש על החזה שלי פתאום

 

כנפיים...

 

הכובעים נסקו אל על, הטקס תם

כל הקרובים באים, אני רואה אותם

היום הזה אני קוצר את היבול

מכאן והלאה השמיים הם הגבול

 

כנפיים, עוד מעט אני נוגע בשמיים

הולם הדופק והלב שלי נמס

אני כבר לא יודע איך להתייחס

יש לי כנפיים, לשעה הזאת הגעתי בשיניים

כל כך חששתי מהרגע שאנשור

אבל היום אני טייס, אני ציפור

יש לי כנפיים, יש לי כנפיים

 

 

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

נהיינו משוררים היום :). תודה רבה :)

האם יש מישהו בפורום שיש לו נסיון עם קורס טיס ויש לו טיפים לאיך להתכונן?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

מזל טוב. בזמני אחרי המקלחת היחידה שאפשרו לנו (ביום שישי) החזירו אותנו למאהל בזחילה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

אנחנו קיבלנו אתמול כ2 דקות מקלחת לכל אחד.

אבל חזרנו באותם מדים מצ'וקמקים לפרק את גבעת הגיבוש ולסבול את מריבות הרס"פים בקשר למה עדיף - מטוס או מסוק.

דוגמא:

רס"פ א' אומר לחניך: בכל פעם כשמגיע מטוס אתה צועק: "ספורמן מגיע", בכל פעם כשמגיע מסוק אתה צועק: "המכונה המצ'וקמקת מגיעה.

רס"פ ב' מוסיף: כל פעם כשעובר מסוק אתה מוסיף: "המכונה המצ'וקמקת הזאת היא המכונה הטובה בצה"ל".

רס"פ א' מתעצבן: אחרי זה אתה מוסיף:"חוץ ממטוס".

 

וכן הלאה.

בקיצור מפקדי הקורס הם אנשים שרוטים ומשועממים, אפילו החובש - שניסה להוציא בזנ"ט עם אמבולנס צבאי :)

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

באמת שהיה גדול...

היום האחרונים היו בין הכיפים שהיו לי

 

רס"פ א: מה יותר טוב תובלה או קרב?...כל מי שחושב שקרב שיסתכל למעלה (עברו מטוסי קרב)

כל מי שחושב שתובלה שלא יסתכל (אי וודאות מה ההחלטה)

 

רס"פ ב: מי רוצה ליהיות טיס תובלה? (חצי מרימים ידיים)

מי רוצה ליהיות טייס תובלה? (שמונים אחוז מרימים ידים)

מי רוצה להטיס את הקרנף המדהים? (כל היידים למעלה)

נראה לי שקיבלת תשובה המפקד הסמל

 

עוד:

רואים את הזריחה?

30 שניות נגעתם חזרתם...זוז

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

מזל"ט לכל מי שעבר גיבושים.. , אני עברתי חובלים.

 

הגיבושים שלנו היו יותר קלים בגלל המקרה מוות שהיה בגלל שמישהו התייבש באיזה גיבוש ( נראה לי טייס ). מצד שני זה נתן למפקדים כל מיני רעיונות יצירתים כמו "דקה, מימיה מעל הראש"

אחד המפקדים שם הסביר לי שמעכשיו הם פחות מחפשים לקרוע את הבנאדם כי את זה הם יוכלו לעשות בשרות עצמו ומעכשיו יותר מתרכזים בראש.. , אצלינו הביאו איזה רב סרן שכל התפקיד שלו היה להיות אחראי בטיחות...

 

 

אלכס.

דרושים מסגרים עם ניסיון בCO2

מחפש כנפונים לטנדר מאזדה 2003-2007

מחפשים מסגר? חפשו בפייסבוק: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002187529747&sk=wall#!/profile.php?id=100002187529747&sk=wall

פורסם

גם חבר שלי שהיה בגיבוש, עבר.יפתח קוראים לו.

 

בכל מקרה,שמעתי ממנו שהגיבוש היה צחוק .

אותי מגיבוש מטכ''ל (שהיה לא אנושי וקשה ברמות מטורפות) הפרישו רפואית.

כוסאמק,הגיוס שלי עכשיו רק במרץ 08 והגיבוש החוזר בספטמבר.:roll:

 

שיהיה בהצלחה דני!

פורסם

אצלנו רק כ30 איש פרשו כמו שאמרתי, רובם בגלל שנקעו רגליים\חטפו מכה מה"עוזי" דמה וכו', אפילו אחד המפקדים קיבל פתיחה יפה לראש מעוזי של אחד החניכים, מיותר לציין שכל המחלקה בילתה כמה דקות טובות במצב 2.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

דניאל - אה?

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

×
×
  • תוכן חדש...