Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום חזרתי מבילוי בים ... ושניסיתי להיכנס לרכב שלי נתקלתי בבעיה שכזו... השלט שלי לא מוכן לנטרל את האזעקה... וכך אני מוצא את עצמי יושב 10 דקות מנסה לפתוח, כאשר נסבר לי ה*** החלטתי לפתוח עם המפתח את הרכב, ולנסות להתניע למרות האזעקה לפחות עד הבית שם אני כבר אנטרל אותה... מה שלא הצליח גם אחרי נטרול האמובולייזר.... אז נסייתי לפתוח את מחסה המנוע על מנת עם המפתח לכבות את העזקה, מה שגם לא עלה טוב, כי כנראה האזקה שלי נועלת את המחסה מנוע על מנת שלא יהיה אפשרי לפתוח אותו....

 

עכשיו שאני חושב.... האזעקה אמורה למנוע מבעל הרכב להיכנס אליו גם אם יש לו מפתח והכל חוקי!?

 

פאק, ככה אחרי משהו כמו 45 דקות פתאום כבר מלחיצות מיואשות לע השלט הוא פעל ונטרל את האזעקה... ונסעתי הבייתה, ועכשיו אני בלי אזעקה, רק עם נעילה מרכזית ואמובילייזר .. עד מחר כמובן! (אהה... השלט השני שלי גם לא עובד... הזדמנות לתקן את שניהם... :D )

מסתבר שהאזקה שלי "כל כך טובה" שהיא נועלת גם את המחסה מנוע כך שאי אפשר לנטרל את האזעקה.... מחר אני אלך לבדוק את השלט....

 

עכשיו אחרי שבנס התחיל לעבוד לי השלט, כיצד בעתיד, במידה ויקרה לי הדבר אני אצליח להיכנס לרכב ולהפעיל אותו... יש למשהו רעיון?!

 

*הכותרת נערכה. להבא נא לדייק יותר בכותרת.*

לתמונות של המזדה 323F שלי תלחצו כאן >> http://www.cardomain.com/id/marco_michieli

פורסם

הפטנט של נועל מכסה המנוע הוא גרוע, בדיוק כפי שלמדת על בשרך.

הוא מונע ממך להגיע אל האזעקה ולנטרל אותה עם המפתח, כפי שהיית אמור לעשות.

 

הפיתרון - לבטל את הפטנט הגרוע הזה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...