Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

3 סטים של אטון למכירה.


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6926 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

א.

סט של אטון RS 161 באריזות המקוריות , חדש לגמריי.

הסט הוא כמו ה RS 160 רק עם טוויטר אחר יותר טוב . CX260 במקום CX200 .

קישור לסט:

http://www.eton-gmbh.de/ShowPage.php...47e25fe2b60367

 

מידע על שני הסטים :

http://www.eton-gmbh.de/dlstream.php...b3b971173ceb3f

 

 

מחירים מבוקשים :

RS 161 - מחיר מבוקש 1200 ש"ח.(מחיר של סט חדש בשוק 1800 ש"ח).

הסט חדש לגמריי אך ללא אחריות .

 

סאב וופר בתיבת בזוקה של חברת JBL , 12 אינץ' מהסדרות הישנות , מקורי מרדיו מילאנו.

לא עבר התעללות , ישב אצל פדאנט ברכב, עבד על RS4 בגישור ללא בעיה.

כ 350 ש"ח.

בנוסף

סט של אינפינטי קאפה , מקורי מארה"ב , גם כן ללא התעללות , עבד לא הרבה. הסט בן 3+ . במצב כמו חדש דנדש.

סט מעולה.

700 ש"ח.

 

סט מקסימוס משומש כמו חדש לגמריי , 600 ש"ח .

 

טווטרים של אטון 300 ש"ח.

 

וופרים של MIK , כ 200 ש"ח.

 

ערכת התקנה 180 ש"ח .

 

קרוסים של MIK כ 100 ש"ח לשניהם.

 

קרוסים של קנטון 250 ש"ח שניהם.

 

זוג קרוסים משומשים תקינים של מק אודיו מקסימוס. בעלי אפשרות לבי אמפ , ON/OFF AXIS , הגברה והנמכה של טווטרים . מעולים , גדולים . כ 250 ש"ח .

 

2פיוזים של דראגסטר מצופים טיטניום , 80 אמפר . חדשים . 35 ש"ח לאחד. כמו כן פיוזים פשוטים יותר 60 ו 40 אמפר מצופים זהב. 25 ש"ח לאחד.

 

כבל התקנה 10 GAUGE של רוקפורוד פוסגייט , איכותי מאוד , 5 מטר , אדום , 50 ש"ח.

 

כבל RCA של מאנסטר , מהסדרה הפשוטה, מיועד לרכב 6 מטר , כמו חדש , 100 ש"ח .

 

סט מקורי מאופל קורסה. וופרים כולל הבניה + טווטרים מקוריים כולל תושבות , טווטרים מבד , כולל כבל וסליל עליהם.

100 ש"ח .

 

כבל מינוס מוכן , בערך חצי מטר , 8 גייג' , 20 שקל .

 

כמו כן מי שירצה תיבה בייצור עצמי ל SPL לסאב 12". הכל MDF 17mm , אטומה מכל כיוון מבחוץ ומבפנים בסיליקון , עשרות ברגים לחיזוק , פיר ארוך להגברת התדרים הנמוכים , הטרמינלים נאטמו ע"י סיליקון גם כן. בסביבות ה 60 ליטר, מדידה מדוייקת בשרשור הבא. מרופדת כולה בשטיח , תיבה תענוג . מרובעת , יפה גדולה.

280 ש"ח . לא תמצאו עוד תיבה כזו במחיר כזה.

אפשר לפנות בה"פ בשמחה.

 

מחירים גמישים .

 

תודה ויום נעים .

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
×
×
  • תוכן חדש...