Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7133 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם חברי הפורום

אני מעוניין לקנות לרכבי רדיו דיסק התקציב שיש ברשותי הוא 600 שקל

עם אפשרות חריגה של 100 שקל במידה וזה מהווה שיפור משמעותי

על הרדיו דיסק לקרוא MP3 ולאפשר לי לחבר אליו מגבר בעתיד

אם אפשר שלט גם יהיה טוב

 

תודה רבה והמשך יום טוב

פורסם

בדיוק לתקציב שלך:

http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=369929

 

אני ממליץ לך אם אתה יכול ובאמת רוצה להשקיע במערכת בעתיד.. לקנות את ה 5301 כמו שהציע shahar1

כי הוא באמת מכשיר מעולה ששוה את המחיר שלו ונותן תמורה יותר טוב ממכשירים אחרים בעלות גבוהה הרבה יותר..

HU: JVC KDBT1 AMP:JBL Cs50.4

COMP: MTX RTS652 SUB: Magnat Xpress 1200

 

פורסם

לי היה את הרדיו דיסק הזה לא מזמן. הוא מכשיר טוב מבית טוב והתמורה שלו גדולה מאוד. ממליץ בחום. רק מה תתייחס לזה שהוא רק עם יציאה אחת למגבר, ואקולייזר דיי פשוט. בולם זעזועים טוב, קורא MP3 בצורה טובה.

 

גיא.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
שלום לכם חברי הפורום

אני מעוניין לקנות לרכבי רדיו דיסק התקציב שיש ברשותי הוא 600 שקל

עם אפשרות חריגה של 100 שקל במידה וזה מהווה שיפור משמעותי

על הרדיו דיסק לקרוא MP3 ולאפשר לי לחבר אליו מגבר בעתיד

אם אפשר שלט גם יהיה טוב

 

תודה רבה והמשך יום טוב

http://www.pompa.co.il/Product.asp?Pid=KDG220&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=172

אחלה מכשיר

פורסם
זה רק אני או שבכל הודעה שלך בפורום אתה מפרסם את פומפה?

אם אתה רוצה לפרסם דבר עם מנהלי האתר אני בטוח שיארגנו לך איזה באנר נחמד תמורת תשלום סמלי.

זה לא רק אתה. בת'רד אחר גם אני רשמתי את זה+ציטוט שלו.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

×
×
  • תוכן חדש...