Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

כל העובדות בקשר לחוק ה 2 נוסעים


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אההה אז מי שיוצא ב2 ל11 יהיה בר מזל :x ורישיון על מלגזה אופנוע וכו' ואחרי זה על רכב נותן לך רק ביטול הסעת רק 2 נוסעים אז לא ממש שווה חח...
אה?:shock:

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טבו אנשים אני דיברתי עם מישהו שמבין בחוקים (מורה לאזרחות)

וזאת התשובה שלו

 

הצעת שעה זהו חוק לתקופת זמן מסוימת, בנובמבר 2004 העבירו את הצעת השעה עם החוקים הידועים לכולנו (3 חודשים מלווה ,בעל רישיון לאופנוע מלגזה לא יחויב במלווה והגבלת נוסעים)

התקופה הזאת נגמרת ב2 לנובמבר 2006 לאחר שנתיים אלה אם כן יאריכו אותה לפרק זמן לא ידוע.

 

ברגע שחוק השעה נגמר החוק אומר שצריך 2 חודשים מלווה ואין הגבלת נוסעים!

כלומר גם מי שהוציא לפניי ועדיין בתקופת המלווה יהיה לו חודשיים מלווה ככה החוק אומר.

וכמובן כל מי שיש לו רישיון יוכל להסיע רכב מלא,

 

כל מי שיש בידו רישיון (02) מה 2 לנובמבר ועד שידונו בהארכת חוק השעה ו\או ישנו את החוקים

אפילו אם זה יהיה חצי שעה או כמה ימים (לדוגמא תתכנס וועדה ב5 לנובמבר ותקבע להאריך את חוק השעה לעוד חודשיים) לא תיהיה לא הגבלת נוסעים וגם יחויב בחודשיים מלווה בלבד

כלומר גם אם X שהוציא רישיון ב10 לספטמבר והמלווה שלו אמור להיגמר ב10 לדצמבר

לא יחויב בהגבלת נוסעים ויגמר לו המלווה ב10 לנובמבר (אחריי חודשיים) מכיוון שהיה בידו רישיון

בחלון שנוצר עד שהחליטו (אם בכלל) להאריך את חוק השעה.

 

בקיצור חוק השעה נגמר ב2 ל11 ואם לא יוחלט להאריך אותו לפניי שהוא נגמר גם אם זה לפרק זמן של

יום אחד חוק השעה לא תקף יותר וחוקי מדינת ישראל קובעים שלנהג חדש לא תיהיה הגבלת נוסעים

ויחויב בחודשיים מלווה וזה תקף לכולם גם למי שעדיין בתקופת המלווה וזה לא משנה מה רשום לו ברישיון אם אמור להיגמר לו ב 5.12 יגמר לו ב5.11 ככה החוק אומר במדינת ישראל 2006.

(וכן אני יודע שרשום על הרישיון תאריך שונה אבל זה לא משנה)

 

ואם שוטר עושה בעיות לדוגמא שולל תרישיון (במקרה הרע) והוא אומר רשום לך ברישיון שאתה עדיין

בתקופת המלווה אתה יכול לערער על זה בבית דין לעבירות תנועה (או משהו כזה) ותצא זכאי כמובן.

 

אני ממליץ לדבר עם משרד הרישוי שהם בטח יגידו שהם לא יודעים...

או עם משטרת תנועה שבטח אף אחד לא יטרח לידע אותם אז אני ועוד הרבה כמוני נעשה זאת במקום

החבורת ליצנים שאנחנו קוראים להם ממשלה...

 

כל זה רק בתנאי שלא יאריכו את חוק השעה לפניי ה2 לנובמבר 2006 אני מקווה שזה מובן...

פורסם

כלנו חכמים, כלנו נבונים, כלנו יודעים את התורה...

או שבעצם אין לאף אחד תשובה מדוייקת.

נחכה ונחכים!

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...