Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7186 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה אתם אומרים על המגבר Audison VRX 6 Direct.

 

זה בעקרון מגבר 6 ערוצים שמקבל 6 כניסות ויכול להתחבר

לארבעה רמקולים + 2 ערוצים בגישור לסאב.

 

הוא לא כולל קרוס פנימי משום שמטרתו היא לאנשים שמעוניינים לעשות את כל החיתוכים והכיוונים מה HU.

מה שאני מעוניין לקבל זו חוות דעת עליו כמגבר

האם הוא ברמה גבוהה?

האם הוא יעבוד טוב ב Bi-amp. כאשר יחוברו אליו ישירות 2 טווטרים , 2 מידים וסאב..

(ללא שום קרוס פאסיבי)?

 

 

תודה

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם

מגבר מצויין. בין הטובים בעולם.

אתה בטוח שאין עליו שום קרוס? תבדוק שוב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
מה אתם אומרים על המגבר Audison VRX 6 Direct.

 

זה בעקרון מגבר 6 ערוצים שמקבל 6 כניסות ויכול להתחבר

לארבעה רמקולים + 2 ערוצים בגישור לסאב.

 

הוא לא כולל קרוס פנימי משום שמטרתו היא לאנשים שמעוניינים לעשות את כל החיתוכים והכיוונים מה HU. או מהפרוססור/קרוס

מה שאני מעוניין לקבל זו חוות דעת עליו כמגבר

האם הוא ברמה גבוהה? ברור, כאילו, דה!

האם הוא יעבוד טוב ב Bi-amp. כאשר יחוברו אליו ישירות 2 טווטרים , 2 מידים וסאב..

(ללא שום קרוס פאסיבי)?

 

 

תודה

לא מאמין שהוא ברמה גבוהה...מה ניראה לך? זה המגבר אחד לפני המגבר הכי טוב שלהם (הTHESIS). זה מגבר HI-END מטורף. עולה כ 1600 יורו.

למגברים של AUDISON יש אפשרות להטעין מודולים שונים בעלי יכולות שונות כמו קרוסים, אקולייזרים וכיווני פאזות.

לי אישית לא ברור למה התצורה המקורית שלו לא מגיעה יחד עם הקרוס לפחות. נראה לי סתם תעלול מכירות של החברה, די חוצפה לטעמי. גם המגבר הכי טוב של ARC AUDIO בסדרת SIGNATURE, מגיע עם קרוס מלא לכל ערוץ. ונחשב למגבר ברמה הגבוהה ביותר כמו המגבר הנ"ל ואולי אף יותר, ועולה אותו מחיר.

בכל מקרה, תהיה רגוע לגבי המגבר.

תהנה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

איתמר

 

המגבר הזה הוא הגרסה שהיא ללא קרוסים בכוונה, משום שמיועד למי שיש לו HU איכותי או פרוססור חיצוניורוצה להנות מהתכונות שלו.

 

יש את אותו המגבר עם פרוססור והם בדיוק באותו המחיר...

בקרוב זה מגיע....ה THESIS!!!!!!! פרטים בהמשך...

פורסם
איתמר

 

המגבר הזה הוא הגרסה שהיא ללא קרוסים בכוונה, משום שמיועד למי שיש לו HU איכותי או פרוססור חיצוניורוצה להנות מהתכונות שלו.

 

יש את אותו המגבר עם פרוססור והם בדיוק באותו המחיר...

א) לא נראה לי

ב) נו אז, ברור מה עדיף.

 

אגב, אתה שואל או מציין.

אני לא ממש מבין אותך ומה אתה בדיוק רוצה.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

×
×
  • תוכן חדש...