Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7265 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום ברשותי אאודי אי 4 טורבו שנת 1997 1800 סמ"ק,בשבועות האחרונים אני נתקל בבעייה שיש סטרטר אך האוטו לא מניע ולאחר מספר נסיונות לא מבוטל הוא פתאום מניע

בזמן הנסיונות יש ריח חריף של דלק למרות שאני לא לוחץ על הדוושה

המוסך טוען שזה האימובילייזר וגם לאחר שניתקתי אותו הבעייה לא נפתרה

בבדיקת מחשב הרכב יצא תקין.אך בערך פעם ביום יש לו חמש דקות של סטרטרים רצופים

 

בדרך כלל זה קורה שהרכב חם ז"א אחרי שכיביתי אותו ואני חוזר ומנסה להניע

פורסם

הייתה לי בדיוק את אותה הבעיה ב-A3 לפני שנתיים. מכרתי את האוטו לפני שהספקתי לטפל בזה, אבל הקונה (שידע על הבעיה לפני הקניה) סיפר לי שהוא החליף סטרטר והכל הסתדר.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

לא נשמע כמו בעיית סטרטר

 

אתה אומר שאתה מריח דלק - מה שאומר שהמזרקים משפריצים דלק לסעפת אבל בגלל שאין התנעה אז הדלק לא נשרף וזה מה שאתה מריח........

 

האמובילייזר שלך עושה ניתוק דלק או הצתה ? (סטרטר אני מניח שהוא לא מנתק....כי אז זה שולל מיידית את האמובילייזר)

 

בכל מקרה צריך לנבור במערכת ההצתה שם טמונה הבעיה לדעתי

פורסם

מסכים שזה לא נשמע כמו בעיית סטרטר. אני כאן רק צד מדווח מאחר ולא אני טיפלתי בבעיה. הבחור שקנה את הרכב וטיפל בו, סיפר לי שאמרו לו במוסך שזו בעיה מוכרת של אאודי.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

פורסם

יש לבדוק בזמן שזה קורה על ידי חיבור הרכב לסקנר בתקשורת למחשב ניהול המנוע , את נתון הטמפ' שהמחשב מזהה מאת החיישן.

 

בעיקר תקלה של חיישן טמפ' (תקול) יגרום לכך .

לא אתפלא אם החיישן יראה טמפ' מתחת ל0 מעלות , מה שיגרום להצפה ואי הנעה ו/או הנעה קשה וריח חריף.

ישנם עוד אפשרויות, בקבוצת VWאאודי, זוהי הבדיקה הראשונה שאני עושה אם אין קודי תקלה רשומים לתקלה שמתארים אותה כפי שאני מבין מתיאורך.

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

דני זה נשמע מאוד הגיוני מה גם שזה קורה לי לאחר נסיעה כשהמנוע אינו מספיק להתקרר,הבעייה היא שבמוסך ביצעתי בדיקת מחשב ויצא שהרכב תקין , והרי תמיד במוסך הוא מניע בנגיעה הראשונה - גם שהוא חם

×
×
  • תוכן חדש...