Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מפגש שונה מהמפגשים הרגילים היה ולא רע בכלל.

אני רוצה להודות לכל מי שהגיע והגיעו הרבה מהרגיל,גם מהמרכז.

כמובן גם תודה ע-נ-קי-ת לג'ניה מ-ART OF SOUND שהעמיד לרשותנו את

המקום ופשוט דאג להכל, גם מעבר למה שצריך,ישר כח.

אתם מוזמנים להגיב ולפרסם תמונות,למי שצילם.

שבת שלום

מתן

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

ערב טוב !

היה מפגש בין הטובים שהיתי במיוחד עם החבר'ה שבאו מהמרכז

צילמתי כמה תמונות

מחר אני יעלה אותם לפורום !

וגם תודה ענקית למתן ולג'ניה שאפשרו את המפגש הזה

:beerchug:

:shock2::snipersmi
פורסם

היה מפגש נחמד, היו הרבה רכבים עם מערכות טובות.

נהנתי לפגוש אנשים שלא ראיתי הרבה זמן.

וכמובן תודה לבעלי המקום שהעמידו אותו לרשותנו.

 

נ.ב

תמונות תמונות תמונות

:king:

פורסם

היה כיף! עכשיו חזרתי מחיפה.

עצרתי במקס ברנר לשוקולד.

 

אבל היה ממש כיף.

תודה רבה למתן. (היה כיף. ויש לך הורים חמודים, וכלב מתוק)

וניפגש בשמחות.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

וואי וואי וואיייי נראה פשוט חלווווםםם

 

נהנתי מהתמונות כאילו שהייתי במפגש :wink:

 

כל הכבוד חברים, כיף לראות ארגון והענות גדולה כזו!

פורסם

מפגש פצצה, סרט עוד יותר..

וואלה סוף סוף הגעתי למפגש ונהנתי לחלוטין

לפגוש אנשים מהפורום לראות מערכות, מכוניות וגם להציג את הMX3 ומה יש בתוכה...

כן ירבו מפגשים כאלה............!!!

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

היה מפגש חביב למדי.

היה נחמד לראות את החברה "הצפוניים".

תודה רבה לART OF SOUND על האירוח.

 

אבל התודה הגדולה יותר מבחינתי היא למתן ומשפחתו על האירוח!!

אני אישית מאוד נהנתי, אנחנו צריכים לעשות זאת לעיתים יותר קרובות...

פעם הבאה אני לא אשכח את הבקבוק יין שהבטחתי:).

 

אגב, תודה על התמונות והסרטונים, דווקא אהבתי את התמונה שלי שרואים בה רק את השעון שלי:p.

 

שבוע טוב ומוצלח לכולם,

 

ניר

under construction..


×
×
  • תוכן חדש...