Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מתלבט, אוונסיס או 626 ?!


daniel_n
שימו לב! השרשור הזה בן 6501 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אחד מהנתונים שחשובים לי מאוד (בגלל זה אני מחפש משפחתי גדול) זה מרחב פנים.

בין השלושה, אוונסיס, 626, B4 איזה מרווח יותר?

לשלושתן מרווח כמעט זהה. המאזדה הכי צפופה, הטויוטה באמצע והסובארו הכי מרווחת. שוב ההבדל ממש גדול. עוד דבר, לשלושתן יש את הבליטה במושב האחורי כך שלנוסע האמצעי יהיה מאוד צפוף אם הוא לא צעיר.

 

-ולזה שציין שה B4 לא בטוחה, אני רוצה לספר לך שהיא היפנית היחידה שקיבלה ציון מירבי במבחני הריסוק דאז. להבדיל מהביטוחת האקטיבית שלה (AWD).

ובעניין הנוחות, אז רק אם יש לך סיטרואן חדשה כל שהיא מותר לך להגיד שה B4 לא נוחה. היא כן נוחה, וזאת עובדה .

Mazda CX5

Škoda FABIA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאמור לעלי, 2 יפיניות טיפוסיות ואפרוריות.

 

אישית, לא ממש מבין למה אנשים ממליצים על B4 כחלופה לאוונסיס/626.

היא לא יותר בטוחה (אפילו עם מערכת ה-AWD שדובר עליה רבות), היא לא יותר מהנה (125 כ"ס עצלנים על תיבה אוטומטית מיושנת והנעה כפולה שעוזרת לעצלנות) ונוחה זה כבר עניין של טעם (אני לא מצאתי נוחות ב-B4)

 

מבין 2 המכוניות שציינת האונסיס תהיה מעט טובה יותר בכל תחום מלבד מחיר ושוק (פחות נפוצה כיד שניה).

השילוב מנוע-גיר בגרסה הזאת נחשב למוצלח מאוד מבחינת אמינות, ביצועים וצריכת דלק סבירה מאוד.

תחושת הפנים באוונסיס קרוב יותר להגדרה מנהלים מאשר ה-626 שנראית מבפנים כמו 323 משודרגת.

 

שתיהן יספקו את הסחורה במלואה. לא משנה במה תבחר, לא תפול.

הB4 כן יותר נוחה (ובפער) למול המתחרות שהעלו. זה נעוץ בכיול מתלים רך יותר, מערכת מתלים אחורית מתקדמת יותר (שלרוב מספקת רמת נוחות גבוהה יותר ובעיקר טווח פעולה גדול יותץ) מסוג מולטי לינק (רב חיבורי). אם אתה לא סומך על דעתי, אני יכול לספק מגוון רחב של כתבות מהארץ ומהעולם שתומכות בדעתי.

לגבי הבטיחות, הפאסיבית קל לי להוכיח את טענותי. גלוש לאתר IIHS האמריקאי ותוכל לראות שהB4 מקבלת ציונים טובים יותר מהפאסאט ומהמאזדה 626 (האונסיס לא נבחנה שם). גם בNCAP האירופאי קיבלה הB4 4 כוכבי בטיחות ממש כמו הפאסאט בניגוד לטויטה אונסיס "שזוכה" ל3 כוכבי בטיחות.

לפאסאט המדוברת יש 115 כ"ס (8 שסתומים) לאנונסיס יש 128 כ"ס ולB4 יש 125 כ"ס ונתוני מומנט טובים. כך שהפער בפועל כמעט ולא קיים-תבדוק את נתוני התאוצה של כל המכוניות תראה שהסובארו היא לא האיטית ביותר (גם בפועל אין הבדל בינה לבין המתחרות-אני מדבר מבדיקות בפועל בינה לבין המאזדה והפאסאט 2,0).שוב בדיקה של כל ירחוני הרכב תוכיח את הטענות שלי.

גם בכול הקשור להנאה מנהיגה ואחיזת כביש, הרי שהתחרות בינה לבין המתחרות (בעיקר במאזדה שה626 ממש רחוקה שנות דור מה-6 הסופר מהנה) ממש קל לה מול שלושת המתחרות, שהן ממש לא מהנות לנהיגה ולא מספקות איזשהוא רמת אחיזה גבוהה.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור משפחה שבבעלותה מאז 98 אוונסיס וכיום אוונסיס 2004 אני יכול להמליץ לך כך,

האוטו אמין בצורה כמעט מפחידה את הקודמת היה לנו 6 שנים כמעט מעולם לא נכנסה למוסך חוץ מטיפולים.

הנוחות נסיעה סבירה כלומר לשנים ולקטגוריה זה היה סביר ביותר.

פאר או פינוק אין באף אחד מהן אבל בקשר למרחב פנים אני חושב שדווקא האוונסיס נוחה גם כאשר יושבים 4-5 מבוגרים.

 

צריכת דלק אף אחת מהן לא מצטיינת האוונסיס שלנו עשתה בערך 1 ל9

 

סך הכל האוטו נותן תמורה של ראש שקט של אוטו שיניע ויסע כל בוקר, נוחות טובה, מנוע טוב מאוד, שמירת ערך וסך הכל חבילה מצויינת.

 

דור

קליאו ספורט :roll:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התגובות שלכם נראה שלפחות חלק מכם בכלל לא נהגו על המכוניות האלו, כי אני כן נהגתי על שתייהן (האוונסיס שנת 2002 150 כ"ס) והיא פשוט יותר טובה מ626 ובהרבה!



היא הרבה יותר חזקה מה 626 ואפילו מרוב המכוניות עם מנוע 2000 ותיבה אוטו' שנסעתי עליהן, התיבה האוטומטית למרות שהיא פשוטה למדיי ולא טיפטרוניק (וכך גם ב626 ) היא מעולה וכמעט ולא מרגישים את העברות ההילוכים (שלא כמו ב 626) נוחות הנסיעה באוונסיס גם היא הרבה יותר טובה, למרות שהרבה הנאה מהנהיגה לא תקבל משתייהן באוונסיס גם תנוחת הנהיגה יותר גבוהה ופחות מעייפת לנסיעות ארוכות,

לפי דעתי האוונסיס עדיפה בהרבה (לפחות ה150 כ"ס)

י

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי התגובות שלכם נראה שלפחות חלק מכם בכלל לא נהגו על המכוניות האלו, כי אני כן נהגתי על שתייהן (האוונסיס שנת 2002 150 כ"ס) והיא פשוט יותר טובה מ626 ובהרבה!



 

 

היא הרבה יותר חזקה מה 626 ואפילו מרוב המכוניות עם מנוע 2000 ותיבה אוטו' שנסעתי עליהן, התיבה האוטומטית למרות שהיא פשוטה למדיי ולא טיפטרוניק (וכך גם ב626 ) היא מעולה וכמעט ולא מרגישים את העברות ההילוכים (שלא כמו ב 626) נוחות הנסיעה באוונסיס גם היא הרבה יותר טובה, למרות שהרבה הנאה מהנהיגה לא תקבל משתייהן באוונסיס גם תנוחת הנהיגה יותר גבוהה ופחות מעייפת לנסיעות ארוכות,

לפי דעתי האוונסיס עדיפה בהרבה (לפחות ה150 כ"ס)

י

 

 

 

 

סוף סוף מישהו שמדבר כמוני, אני לא מחפש לטפס גבוה פשוט אנשים מדברים הרבה על נתוני המכוניות ולא מדבירם על איכות הנהיגה שבהן, אני נהגתי כפי שציינתי על שני הרכבים , האוונסיס איכותית בכמה וכמה רמות איכות נסיעה שלה פשוט מצויינת לשנתון הזה, המנוע מרגיש חזק יותר מאשר ה 626 אין לי מה להוסיף מאשר ההודעה הקודמת שלי.

אם אתה מחפש יותר פוזה או אוטו שניראה יותר מתקדם תקח את ה B4 שעליה לא נהגתי אבל לגבי ההתלבטות שלך ב 626 לאוונסיס הבחירה היא ברורה והיא אוונסיס. אגב מי שציין שאין לה שוק טעה בגדול יש לה שוק, כנסו ל YAD2 ותראו שיש מספיק שנימכרות ויש ביקוש גבוה לדגם הזה.

לגבי ה B4 בהחלט ניראה אופציה טובה כאשר תוסיף למנוע שלו צ'יפ ותעלה את הספקו כדי שישתווה ביצועית לאחת המהכוניות הנ"ל ותנהג עליו תרראה איך הוא מרגיש ותחילט מה ליקנות. (אןי לי נסיון על B4 לכן ממליץ לך לשאול נהגים שיתנסו עליה אבל אם המנוע הוא הבעיה היחידה צ'יפ יסדר אותה).

אגב ידוע לי שהמנוע של האוונסיס בשנת 2002 + מפיק 143 או 147 כ"ס ולא 125 כ"ס כפי שדיברו אגב המנוע הפיק 127 כ"ס עד שנת 2000 או 2001 לפני החלפת המנוע המחודש, בדקתי זאת.

שבת שלום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאלה לי לכל חובבי הסוסים, כמה מתוך 150 הסוסים של האוונסיס אתם חושבים שתנצלו?

מתי תבינו משהו פשוט, ביום יום המומנט חשוב מן ההספק.

תפסיקו להבדיל בצורה הזאת בין רכבים, הבחור שיסע על שתיהן יחליט הוא עצמו מה מרגיש לא יותר טוב המנוע של המאזדה או של האוונסיס, ההספק לא מספר הרבה על נתוני הרכב.

יש מכוניות עם 172 סוס וגיר רגיל שלוקחות מכוניות עם 200 וגיר אוטו'.

אני לא חושב שיש טעם כלשהוא לקנות אוונסיס 2002,עד כמה שאני לא סובל את הרכב אבל -לא עדיף לקנות רכב אחר? לצורך העניין B4 ? רכב טוב,אמין ,נוח,הוא לא הכי מהיר אבל זה תלוי בך אם זה מספיק לך.

יש לו האצות ביניים מעולות,ולדעתי העיצוב שלו לא רע בכלל. לעומת משעמם של 626 ואוונסיס.

שיהיה בהצלחה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, אז אחרי שקראתי הכל אני עדיין עומד על דעתי שהפאסאט עדיפה, בייחוד בגרסת 1.8T - מנוע נהדר עם גמישות וכוח מחד וצריכת דלק סבירה מאידך (אפילו על ה-A6 הגדולה הוא מרגיש סביר בהחלט), עיצוב העולה על כל היפנומטיות מתחילת שנות ה-2000 ומקדים אותן בשנות דור (למרות שהמקור עוד ב-1996...) ויוקרה שמה לעשות - אין באף אחת מהיפניות. אז נכון שיש מכוניות טובות יותר, אבל יש משקל גם לאיכות החיים בתוך הרכב ול"אפקט ההגעה", שם הפאסאט "לוקחת ובגדול". מה לעשות, היו לי כבר כ-15 מכוניות מאז 1994 (מאופל דרך פולקסוואגן, אלפא, סיטרואן וכלה באאודי) וברור שאף אחת מהן לא היתה יפאנית. מעניין למה...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מהן לא היתה יפאנית. מעניין למה...
כי אתה חיי במושגי עבר ושכחת להחליף את התקליט שלך, זה למה!

בנוסף לכך, לך חשוב פוזה ומעמד ויש כאלו שחשוב להם התוכן. אגב, איפה נמצא הסקר שערכת על מקדמי פוזה, או שזה סתם תחושות שלך? כאשר אני חושב על פאסאט, מיד אני מושיט את היד למעלה, בכדי שתעצור ותיקח אותי למחוז חפצי...

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מניסיון, היו לי 2X626 חדשות, אחת משנת 1998 ואחת 2001. הרכבים נמכרו לחברים ולאחי.

הרכב הראשון עשה כמעט 300.000 ק"מ והוחלפו צמיגים ומצברים בלבד. הרכב השני 140.000 ק"מ כנ"ל. צריכת דלק(ואני נהגתי מהר) עמדה על 11.5 ק"מ לליטר.

הרכב סוחב בצורה פנטסטית. נהגתי ב-6 ולא התרשמתי. כרגע נוהג בקונטיננטל אבל קונה שוב 626. אם תרצה עוד מידע, צור קשר.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה לעשות, היו לי כבר כ-15 מכוניות מאז 1994 (מאופל דרך פולקסוואגן, אלפא, סיטרואן וכלה באאודי) וברור שאף אחת מהן לא היתה יפאנית. מעניין למה...

ברור שלא היתה יפנית, אם היתה יפנית לא היית צריך להחליף מכונית כל 300 ימים...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שבועיים מאוחר יותר ...
ברור שלא היתה יפנית, אם היתה יפנית לא היית צריך להחליף מכונית כל 300 ימים...
לידיעתך - אני מחליף כי אני יכול (כלכלית) ונהנה (רגשית), ולא משום סיבה אחרת. אף אחת מהמכוניות לא עשתה בעיות (כמובן חוץ מה-C5 המקוללת, דגם V6 שהאכיל אותי מרורים). אולי אני "תקוע בעבר" כמאמר החבר קודם לכן, אבל גם אחרי שנהגתי בלקסוס חדשה של בן משפחה אני עדיין סבור שהאירופאיות נותנות "משהו" שאין באחרות, גם לא באמריקאיות. מעניין אפוא כיצד גם כל כתבי הרכב תומכים עקרונית בדעתי שהאירופאיות עדיפות. גם הם "תקועים בעבר"?

 

ושאלה נוספת - אם היתה לך אפשרות לבחור ב-A6 שנת 2003 או מאזדה 6 שנת 2005 - במה היית בוחר? במה היית נהנה יותר? אני בחרתי, ובטוח שבחרתי נכון - ירידת הערך לא מפחידה אותי. קאפיש?

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אפוא כיצד גם כל כתבי הרכב תומכים עקרונית בדעתי שהאירופאיות עדיפות. גם הם "תקועים בעבר"?

 

ושאלה נוספת - אם היתה לך אפשרות לבחור ב-A6 שנת 2003 או מאזדה 6 שנת 2005 - במה היית בוחר? במה היית נהנה יותר? אני בחרתי, ובטוח שבחרתי נכון - ירידת הערך לא מפחידה אותי. קאפיש?

תשלח לי את הכתובת שלך ואשמח לשלוח לך מספר ירחוני רכב שלא מסכימים איתך. (לך תקרא את מבחן הדרכים שנערך לפאסאט,B4,6 ואקורד בירחון "אוטו") אותם ירחוני רכב (מהארץ והעולם) לא נמצאים בקונספציה של אירופה VS יפן אלא בבדיקה נטו של עובדות.

 

אגב בהתחשב בעובדה שהאודי פחות בטוחה (עפ"י מבחני הריסוק) מהמאזדה, הרבה פחות מהנה לנהיגה ומרגשת מהאודי המתסכלת ובהתחשב בכך שהאודי A6 מכונית מאוד נוקשה ולא ממש נוחה הרי שאני די בטוח שבחרת בסמל ולא בתוכן, ממש כמו שכתבתי לך מקודם.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשלח לי את הכתובת שלך ואשמח לשלוח לך מספר ירחוני רכב שלא מסכימים איתך. (לך תקרא את מבחן הדרכים שנערך לפאסאט,B4,6 ואקורד בירחון "אוטו") אותם ירחוני רכב (מהארץ והעולם) לא נמצאים בקונספציה של אירופה VS יפן אלא בבדיקה נטו של עובדות.

 

אגב בהתחשב בעובדה שהאודי פחות בטוחה (עפ"י מבחני הריסוק) מהמאזדה, הרבה פחות מהנה לנהיגה ומרגשת מהאודי המתסכלת ובהתחשב בכך שהאודי A6 מכונית מאוד נוקשה ולא ממש נוחה הרי שאני די בטוח שבחרת בסמל ולא בתוכן, ממש כמו שכתבתי לך מקודם.

1. הפאסאט אולי הפסידה בדגם הקודם. הדגם החדש ניצח בהשוואה, ובגדול, בדיוק בשל אותו "ערך מוסף" שעליו אני מדבר.

 

2. האאודי בהחלט נוחה, הרבה יותר מהמאזדה, גדולה ומפנקת יותר, והכי חשוב - אני לא חלק מהעדר. אגב, נהגת בכלל על A6 שלאחר 2002? הביקורות עליה היו מעולות (טובה יותר מה-S80 בכל פרמטר במבחן השוואתי) ולא בכדי היא נמכרה היטב.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6501 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...