Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הולכים להיות לי 2 מגברים האחד מונובלוק 800RMS והשני 6*75RMS

עכשיו האם לחבר קבל אחד לפני שתי המגברים או האם לחבר קבל רק למגבר של ה 800RMS או

לחבר 2 קבלים אחד לפני כל מגבר??(הקבלים לא מאותה חברה אבל 1 פראד שניהם).

 

תודה

אסף.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם
שאלה טיפה לא קשורה, איך יודעים כמה פראד המגברים צריכים ?

הכוונה לפי מה אני ידע אם אני צריך קבל 1 פראד, 1.2, 2 וכו ...

כאן http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/16-03-2002-DIY-More-Power.html תוכל למצוא תשובה לשאלה שלך.

 

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

בהנחה שהמגברים שלך מספקים 800+300=1100 וואט RMS כפי שציינת,

אתה זקוק לקבל בנפח של 1.1Farad.

אתה בטח לא מחבר 7 ערוצים ברכב (6X75 + 1X800) אשמח אם תסביר מה מחובר לאן?

 

בכל מקרה אם יש לך מקום ושני קבלים של 1 פארד זהים, תחבר אותם במקביל (ביחד) כך שיספקו 2 פארד קרוב ככל שניתן לשני המגברים (בהנחה שהם מותקנים אחד ליד השני).

 

אם עדיין אין לך שני קבלים, אני הייתי מסתפק באחד וחוסך את הכסף :)

 

ד.א.

מגבר 6X75 ... נראה לי קצת יותר מידיי... איזה מגבר זה?

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם

יש לי מערכת מולטימדיה(6 ערוצים FL FR RL RR SW CENTER) באוטו שאני הולך להרכיב מחר.

 

אז יש לי מגבר שהוא 6 ערוצים שניראה לי שאני יעשה גישור לקדמיים ואת האחורים אני יחבר ישירות

למערכת.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם
אם יש לך מגבר של 6 ערוצים אז שני גישורים זה 4 ערוצים רמקול מרכזי זה עוד ערוץ נישאר לך עוד אחד למה לא לחבר אליו את האחוריים... שנהם במקביל על ערוצ אחד בתנאי שהוא יורד ל 2 אום!

 

(כמה כבר אתה תישתמש ב FADER?)

רומן,

 

מכיוון שמדובר במערכת מולטימדיה חבל לחבר את הרמקולים האחוריים על ערוץ אחד של המגבר, כלומר במונו. נכון שבמוסיקה אין כימעט משמעות לרמקולים האחוריים, אבל כאשר רואים סרט חלק מהאפקטים מוקלטים בסטריאו גם על הרמקולים האחוריים.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

אני חשבתי יותר על לחבר את רמקולים הקדמיים ל 4 ערוצים(2 גישורים) אגב אין לי סנטר, ואת האחוריים ליציאה של הרסיבר(45RMS) אגב האחוריים יורדים ל 2 אום.

"נאה דורש נאה מקיים"

×
×
  • תוכן חדש...