Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנמכת רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
תפסיקו לקלקל מכוניות טובות בהנמכות.

 

בשברי הכביש של ארצנו, תוספת האחיזה הנובעת מהנמכת מרכז הכובד, כמעט תמיד תהיה קטנה משמעותית מאובדן האחיזה הנובע מקיצור מהלך המתלה בכביש משובש.

 

:mm_yeah: כל מילה בסלע.

http://www.motorica.net - מוטוריקה.נט

פורסם

דיוויד אני חולק עליך .

 

ייתכן ובראלי אתה צודק , אבל אתה לא אומר רק בראלי....

 

אצלי אני נהנה מההנמכה .

 

אני אוהב את ההרגשה של הקארט .

 

אני אוהב אפילו לקפץ בבורות ! זה כייף , אני חייב להישאר דרוך כל הזמן...

 

בסיס 2.40 !

 

חייב , חייב , חייב להיות דרוך....

 

אני אוהב להיכנס לכיכר במהירות , תתהיגוי שמתחלף בשנייה בתחת קופץ מטר לצד השני ונדבק !

 

אוי , בא לי ללכת הביתה ולהניע את האוטו עכשיו .

 

הנמכה זה כייף , לא איכפת לי שנשבר הגב , אני לא מפונק .

 

לא מפחד להאט לפני בורות או פסי האטה . אני לא ממהר .

 

חוץ מזה , אני נהנה מזה גם כשאני לא בנהיגה.... מבט אחד ברכב ואני....

 

( צריך להחליף מכנסיים... )

 

יש פלוסים ויש מינוסים , כל אחד יבחר מה לעשות.... אני אישית בעד .

 

 

 

יאשה , שעד לפני שבוע רצה לשרוף ל OMP תמפעלים.....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

או קיי....

 

אז אני לא טוען נגדך.... :wink:

 

בכל מקרה אני הוזמנתי למסיבת סאדו מאזו מטורפת יש לי 2 כרטיסים רוצה לבוא ?

 

יאשה , שלא מבין מה רע בקצת דימומים....

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
בלי קשר אתה סאדיסט :twisted:

אם כבר אז סאדו-מזוכיסט. :lol:

הת'רד הזה מתחיל לדמם. :?

 

אבל מה הקשר בין לשבור את הגב להנמכה?

גם בולמים קשיחים יעשו את האפקט הזה... :p

MCS 2008

פורסם
מכל התגובות האלה אני שוקל לרדת מהעניין

יש פה מישהו עם דעה חיובית בנושא?

 

יש עוד סוגים של בולמים ספורטיבים חוץ מקוני במחירים זולים יותר וברמה פחות או יותר זהה?

 

KYB

REACTIV

קו---------------------------------------

פורסם
אוהד התיחסתי עד עכשיו להנמכות אך ורק בראלי

היות והיא קשיחה ונמוכה די והותר כבר בחברה, לגבי מכוניות אחרות לא שללתי דבר.

 

בלי קשר אתה סאדיסט :twisted:

 

השרשור הזה מדבר על RSI אבל נעזוב את זה...

בכל מקרה, בRSI ההנמכה עושה רק טוב.

השיקול כאן של הבחור הוא כלכלי וזהו.

:-)

פורסם
מכל התגובות האלה אני שוקל לרדת מהעניין

יש פה מישהו עם דעה חיובית בנושא?

 

יש עוד סוגים של בולמים ספורטיבים חוץ מקוני במחירים זולים יותר וברמה פחות או יותר זהה?

 

KYB

REACTIV

 

 

מצטער על הבורות אבל מה זה אמור להביע???

×
×
  • תוכן חדש...