Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הנמכת רכב


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8400 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

 

יש לי קליאו rsi ואני רוצה להנמיך אותה הבעיה שבתקציב שלי אני יכול להרשות לעצמי רק את ההנמכה ללא בולמים

אז רציתי לדעת אם הבולמים המקוריים שלי יפגעו אם אני רק ינמיך? או שכדאי לרדת מהעניין עד שיהיה לי כסף לשניהם?

 

מישהו גם יכול לתת לי שמות וכתובות של מקומות שאני יכול להנמיך לא במחיר מופרז?

 

תודה

פורסם

יש את המבצע של וורטיהם אולי תוכל לקבל תשלומים ולקבל את שניהם

במחיר נמוך יחסית.

 

לא עדיף לעשות הפוך? להחליף את הבולמים שבטח גמורים למדי (מקוריים?)

ובשלב הבא לבצע את ההנמכה?

 

אני הייתי חוסך עד שיהיה כסף לשניהם.

פורסם

אתה כנראה צודק

אבל מצד שני עוד בערך חצי שנה אני מוכר את האוטו עקב הגיוס אז אני לא רוצה להשקיע סכום גדול מדי באוטו (הכל יחסי) שגם ככה סביר להניח שאני לא יקבל אותו בחזרה כשאני ימכור.

אז אני רוצה לעשות כמה שיפורים קטנים שיהיה לי יותר כיף בזמן שהאוטו אצלי

 

ואני חוזר על השאלה אם מישהו מכיר מקום שאפשר לעשות את ההנמכה?

פורסם
אתה כנראה צודק

אבל מצד שני עוד בערך חצי שנה אני מוכר את האוטו עקב הגיוס אז אני לא רוצה להשקיע סכום גדול מדי באוטו (הכל יחסי) שגם ככה סביר להניח שאני לא יקבל אותו בחזרה כשאני ימכור.

אז אני רוצה לעשות כמה שיפורים קטנים שיהיה לי יותר כיף בזמן שהאוטו אצלי

 

ואני חוזר על השאלה אם מישהו מכיר מקום שאפשר לעשות את ההנמכה?

 

1) אם תעשה הנמכה בלי להחליף בולמים אתה "תגמור" את הבולם המקורי ותפסיד כסף במכירה.

2) הנמכה תעלה לך 700 שח בערך לקפיצים + 800-1000 שח עבודה, סה"כ 1500-1700 ש"ח.

3) איפה אתה גר כדי שנוכל להמליץ על מקומות באזור שלך.

:-)

פורסם

אני קיבלתי לפני זמן לא רב מחיר על קפיצים+עבודה

הקפיצים:600 שקל

התקנה+הורדת שן 500 שקל.

 

האם ב-RSI יש קפיצים מאחור?

 

לדעתי לא שווה להשקיע באוטו שגם כך הולך להימכר עוד חצי שנה.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

מכל התגובות האלה אני שוקל לרדת מהעניין

יש פה מישהו עם דעה חיובית בנושא?

 

יש עוד סוגים של בולמים ספורטיבים חוץ מקוני במחירים זולים יותר וברמה פחות או יותר זהה?

פורסם

הנמכה בשילוב עם הקשחה של המתלים מנמיכים את מרכז הכובד, מפחיתים את הגלגול של המרכב בסיבובים, וע"י כך משפרים את האחיזה ואת התנהגות הכביש, במחיר של פגיעה בנוחות.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

פורסם
מכל התגובות האלה אני שוקל לרדת מהעניין

יש פה מישהו עם דעה חיובית בנושא?

 

יש עוד סוגים של בולמים ספורטיבים חוץ מקוני במחירים זולים יותר וברמה פחות או יותר זהה?

 

לא רד מזה

פורסם

לרכב ישראלי תמיד לא מומלץ הנמכה או לחילופין חצאיות או קיטים למיניהם..

הכבישים שלנו לצערינו הם לא כמו בהולנד, יש מיליון ו 1 עליות "באמפרים" (פסי האטה) לסוגיהם וכד'...

 

אבל זאת דעתי, מה שכן מבחינת יופי וביצועים זה מצוין וחצי!! :ok:

פורסם
אני קיבלתי לפני זמן לא רב מחיר על קפיצים+עבודה

הקפיצים:600 שקל

התקנה+הורדת שן 500 שקל.

 

האם ב-RSI יש קפיצים מאחור?

 

לדעתי לא שווה להשקיע באוטו שגם כך הולך להימכר עוד חצי שנה.

 

בRSI יש גם קפיצים מאחור, והעבודה קצת יותר מסובכת מאשר בראלי עקב המבנה הלא פשוט של מוט הפיתול.

 

בכל מקרה, רד מזה.

:-)

פורסם

למי שמעוניין

דיברתי עם וורטהיים ואפשר לחלק את הסכום ל6 תשלומים מה שהופך את העניין ללא כבד בכלל לכיס

 

אני רוצה להודות לכולם על העצות ונקווה שכבר שבוע הבא אפשר יהיה להוציא את זה לפועל

פורסם

תפסיקו לקלקל מכוניות טובות בהנמכות.

 

בשברי הכביש של ארצנו, תוספת האחיזה הנובעת מהנמכת מרכז הכובד, כמעט תמיד תהיה קטנה משמעותית מאובדן האחיזה הנובע מקיצור מהלך המתלה בכביש משובש.

(add lightness' (Colin Chapman'

×
×
  • תוכן חדש...