Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אופל קאדט שנת 82


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8404 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי מציאה - אופל קאדט סטיישן שנת 82, 1300 סמ"ק , יד שנייה(!)

הבעלים רוצה רק 2000 שקל עלייה

יש לה ארבע צמיגים חדשים והיא עברה טסט אתמול, כך שיש טסט לעוד חצי שנה.

האם כדאי?

פורסם

דעתי - אפילו אם הוא יסע רק את החצי-שנה עד הטסט הבא - שווה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
דעתי - אפילו אם הוא יסע רק את החצי-שנה עד הטסט הבא - שווה.

מצטרף... לסוע באוטבוס יהיה לך יותר יקר.... :shock:

 

מצטרף, רק הטסט והצמיגים שווים 2K ש"ח ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

לפי מה שאני רואה שווה לך לקנות את האוטו

גם בגלל שהמחיר שלו מאוד נמוך והוא נשמע שהוא במצב טוב , צמיגים חדשים (גם עולה כסף) ויש לה טסט!

רק תראה את המצב מכני ופיסי שלה (גיר,מנוע ,שלדה פנים הרכב)

 

היד מאוד נמוכה, אבל אין לי מושג איך הדגם הספציפי הזה בשנת
82.

לשתי הקאדטים יש את אותה מכניקה ואותם מערכות רק שלדגם הזה היה דגם עם מנוע 1.2 OHV (60 כ"ס) ו1.3 OHC (75 כ"ס)

 

היה להוריי אופל קאדאט שנת 86' , האוטו היה טיל!

פחחחחחח

טיל הוא לא (אולי הGSI רק)

ה1.6 על כל ה90 ומשהו כ"ס שלה ממש לא טיל (90 ומשהו כ"ס על טון וחצי :shock: )

 

שלא נדבר , שלא היו כמעט בעיות!

:mm_yeah:

 

יש לי בבית 2 קאדטים (אחד שנת 84, השני 88 ) , רק תיקונים של בלאי וזהו , אוטו אמין

אפילו שיש לו שנתון גבוה לאללה.

 

 

בהחלט מומלץ! אז אם יוצא לך למצוא אופל קאדאט שנת 86', 85' וכל אלה בסביבה, זה יהיה יותר עדיף. (עדיפות למנוע ה-1.5)

 

1.5 זה בדייהו

בקאדט E (כמו דייהו) היה היצע מנועים: 1.4/1.3 (תלוי בשנתון) 1.6 ,דיזל וגם היה 1.8(בדגם GSI)

בקאדט D - (זאת שאתה רוצה לקנות) 1.2 ו1.3 וגם דיזל

 

מה המחירון בכלל של אוטו כזה...?

אין מחירון

2001 Opel Astra 1.6

×
×
  • תוכן חדש...