Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כמו שאמרתי למרות התנגדות של עשרות אנשים (לא מהפורום ) לא לפרק את גג הרכב

שמא אני אסתבך החלטתי לעשות זאת בכל זאת ( ראש בקיר מה לעשות !!!) , אני לא אתן לחורים של סיגריות בריפוד הגג להעלות לי את הסעיף כל פעם שאני נכנס לרכב .

אז החלטתי להיכנס באבו אמו וראסו של הגג .

אחד הדברים שהכי שימח אותי זה אתם, חברי הפורום ,שאף לא אחד מכם אמר או נתן עצה של

" אל תעשה את זה " ," למה לך " , "גש לאיש מקצוע " וכל שאר זיבולי השכל שאמרו לי לעשות

ועל זה אני מוקיר לכם תודה .

 

בכל אופן לשאלתי .... מצב הרכב : גג מפורק + השטיחון של הסנרוף

חומרים לעבודה : בד ספוג מיוחד ממש כמו המקורי ונעים למגע (לא לבד) ,

דבק מגע עמיד לחום מעל 80 מעלות , וכמובן חבר טוב שעוזר .

 

השאלה היא כזאת:היות והחלטתי או יותר נכון מחוסר ברירה לא לקלף את הריפוד הישן אלא להדביק עליו

את הבד החדש האם יותר מומלץ למרוח דבק על כל הגג ואז במתיחה להדביק אותו

( כמובן שנצטרך יותר מעוזר אחד ) או נגיד לחלק את הגג נגיד ל 3 חלקים ולהדביק דבק למתוח

להצמיד את הספוג לחכות לייבוש ובשיטה זו להמשיך את שאר החלקים ,

מה יתן תוצאה יותר טובה ?

תודה לכל העונים

אסף

" אכלת פלפל שתה מיץ " .

פורסם

לאסף

 

אין במה להסתבך בהורדת הריפוד , ולדעתי כדאי לך לעשות את זה לבד .

מצורף קישור לפרוייקט הח' סנרוף שביצעתי בעבר , ניתן לראות את השלבים עד הוצאת הריפוד מהרכב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=78050

לגבי הריפוד הישן לדעתי אני חושב שכדאי בכל זאת לנסות להוציא אותו.

בהצלחה

ששי

פולקסוואגן ואריאנט 1969

פורד פוקוס 2002

קבוצה בפייסבוק לפורד פוקוס :

https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/groups/365044096918626/

פורסם

הייתי ממליץ לך גם להתעניין בריפוד גג מפירוק !

מריחת דבק המגע מעל לריפוד הישן, פשוט לא יעילה, בשביל שיתפס טוב, אתה צריך משטח חלק יחסית, ולא בד.

 

 

לאסף

 

אין במה להסתבך בהורדת הריפוד , ולדעתי כדאי לך לעשות את זה לבד .

מצורף קישור לפרוייקט הח' סנרוף שביצעתי בעבר , ניתן לראות את השלבים עד הוצאת הריפוד מהרכב:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=78050

לגבי הריפוד הישן לדעתי אני חושב שכדאי בכל זאת לנסות להוציא אותו.

בהצלחה

ששי

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אתה חייב להוציא את הריפוד הישן,לא יעזור כלום, פשוט תקלף אותו.

לעניין ההדבקה

תניח את הגג על ריצפה עם מרווחים מכל פינ , שפוך דבק מגע על הגג ותמרח אותו שווה בשווה על כל הגג, תמתין רבע שעה ואז קח את הבד ותניח אותו על הגג תוך כדיי מתיחה שלו.

עם לבד זה הרבה יותר קל היות והלבד מתוח כבר ולא צריך למתוח אותו, עם בד זה יותר עבודה, בקיצור תמתח אותו לאט לאט ותצמיד ובפינות תשים יותר בד - שיבלוט מעבר לגודל הגג - אח"כ מקפלים אותו פנימה.

אחרי שהכל מתייבש - חצי יום בערך או יום שלם אפילו, אתה הופך את הגג ומקפל את המיותר ומדביק אותו בצד האחורי של הגג.

פורסם

חייב לפרק את הריפוד הקיים

כי אם לא הריפוד החדש פשוט יתפרק לך

ואז תפרק שוב גם ככה

למכירה , מגבר 2 ערוצים , 2מגברים 4 ערוצים , 2 מגברים מונובלוק, מחשב נייד ,קרוס 3 WAY , פורטים , מידים אילייט , רמקולים פולק אודיו לבית , בקיצור הכל לחץ כאן

פורסם

דבר ראשון תודה לכל העונים ....

 

לגבי קילוף הריפוד של הגג ..אין מצב וחייבים לראות כדי להאמין

הוא מודבק בצורה כזאת שאם אני מקלף אותו אני קורע את כל הגג ,

בכל אופן רק החלק של הסנרוף מלא חורין ואותו קילפתי היות והתחתית שלו היא פח

ואותה בטוח אני ארפד מחדש , לגבי שאר הגג , ניקיתי והברשתי אותו היום עם אבקת כביסה

ויצא המון שחור כרגע הוא בהתייבשות ואני מקווה לראות מחר תוצאות מרנינות במידה ולא

אני ארפד אותו מחדש אין ברירה .

 

בכל אופן תמונות מובטחות לכולם .

אסף

" אכלת פלפל שתה מיץ " .

×
×
  • תוכן חדש...