Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7399 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

החלטתי למכור את הבונבון שלי.

קונים פוטנציאלים מעוניינים לקחת את הרכב לבדיקה במכון,מה עליי לשים לב בזמן הבדיקה על-מנת שלא יגרמו לי נזק לרכב בבדיקה עצמה.

או שאין בכלל סיכון בבדיקה כזו לגרום נזק לרכב.

תודה

איזה כייף לי :)

פורסם

לא לקחת רכב לבדיקה לפני רכישה בעבר (בתור קונה או מוכר)?

ככלל, אין לך הרבה מה לעשות.

אל תסכים לקחת את הרכב למכון שידוע כחאפרי ומזלזל וזהו בעצם...

שיהיה בהמון הצלחה.

 

אגב - את הרכב החדש קיבלת (גולף חדשה, נכון?) והאם אפשר כבר לברך?

פורסם

אפרופו נזק בבדיקה, ישנה בדיקת הספק שבו מביאים את המנוע לשיא שלו, לפני זמן מה חבר לקח אלפא לבדיקת מכירה , אלפא שלו, שמורה במצב נדיר, לאחר הבדיקה נדפקה בוכנה אחת, במכון הבדיקה לא הסכימו בשום אופן להודות בכך.

פורסם

חסר קונים שיקנו בלי בדיקה במכון?

כמוני למשל?

אני בכלל לא בעד בדיקות. לא מצליח להבין למה לתת לעוד מישהו להרוויח כסף במכירה של האוטו, מה גם שהיא לא אומרת שום דבר.

פורסם
לא לקחת רכב לבדיקה לפני רכישה בעבר (בתור קונה או מוכר)?

ככלל, אין לך הרבה מה לעשות.

אל תסכים לקחת את הרכב למכון שידוע כחאפרי ומזלזל וזהו בעצם...

שיהיה בהמון הצלחה.

 

אגב - את הרכב החדש קיבלת (גולף חדשה, נכון?) והאם אפשר כבר לברך?

תודה על האיחולים.

איך ידעת שהזמנתי גולף חדשה?

כו הזמנתי גולף חדשה 1.6L עם מנוע FSI.

בעוד שבועיים אני אקבל את הרכב.

כן אני קצת מודאג מהבדיקות שלהם .

איזה כייף לי :)

פורסם
חסר קונים שיקנו בלי בדיקה במכון?

כמוני למשל?

אני בכלל לא בעד בדיקות. לא מצליח להבין למה לתת לעוד מישהו להרוויח כסף במכירה של האוטו, מה גם שהיא לא אומרת שום דבר. ולפי השמועות מזיקה...

אני לא מסכים כלכך עם מה שכתבת

לי אישית יש ניסיון לא מועט בכל מה שקשור לרכבים ומכניקה.

אבל לצערי אין לי לא את הכלים ולא את המקום להתחיל לפתוח מנוע ולבדוק קופרסיה

אז נכון כל פעם שחבר ,קרוב משפחה או משהו שמכיר אותי רוצה לקנות רכב משומש

הוא פונה אלי ואז אני מבצע בדיקה [לרוב אני יודע לזהות אם הרכב עבר תאונה או לא גם פגיעות מינוריות]

לגבי מנוע אני יכול להצביע על ליקויים שלא נראה לי

אבל במידה והרכב עבר את הבדיקות שלי אני ממליץ בחום לקחת לבדיקה נוספת במכון.

טוב שם טוב משמן טוב

פורסם
חסר קונים שיקנו בלי בדיקה במכון?

כמוני למשל?

אני בכלל לא בעד בדיקות. לא מצליח להבין למה לתת לעוד מישהו להרוויח כסף במכירה של האוטו, מה גם שהיא לא אומרת שום דבר.

צודק 100% , במחיר של בדיקה שלא אומרת לך כלום,אתה עושה טיפול.

פורסם
תודה על האיחולים.

איך ידעת שהזמנתי גולף חדשה?

כו הזמנתי גולף חדשה 1.6L עם מנוע FSI.

בעוד שבועיים אני אקבל את הרכב.

כן אני קצת מודאג מהבדיקות שלהם .

אוי אוי אוי מרק, אתה כ"כ צפוי...

בעיקר ההודעה האחרונה שלך בעמוד הראשון.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=102971&highlight=fsi

 

אם כך - הרשה לי לברך אותך ולאחל מזל טוב ידידי ושתהנה מהרכב.

פורסם

אני קניתי רכב בלי בדיקה ובסוף השקעתי עליו עוד 20000 ש"ח תיקונים כמו מנוע,קלץ,בולמי זעזועים,קפיצים,תושבות מנוע...... והרשימה ארוכה . והכי גרוע , יש לו 2 פגיעות שסי.

אז המלצה שלי מניסיון מר , זה כן להשקיע בבדיקה 500 ש"ח ולא להשקיע אלפי שקלים אחר כך.

:smilecolr
×
×
  • תוכן חדש...