Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7397 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי מגבר Rockford Punch 200ix מהדגמים הישנים....

עכשיו חבר אמר לי שהמגבר מתאים רק לסאב ואי אפשר לחבר לו זוג רמקולים..

רציתי לשמוע חוות דעת יותר מקצועית קצת כדיי להחליט אם להרכיב אותו...

 

ועוד דבר ברדיו דיסק שלי יש 4 יציאות רמקולים כל אחת פלוס ומינוס.... רציתי לדעת מה יקרה אם אני יחבר לרמקול אחד שתיי יציאות של פלוס ומינוס ???

 

תודה מראש דביר !

פורסם

יש למגבר גם פילטר LOWPASS, וגם פילטר HIGHPASS, אז שחברך לא יטעה אותך.

דבר שני, אתה עלול לגרום נזק: למגבר, לרדיו דיסק, ובעיקר לרמקולים.

 

גל

פורסם

ובשביל רמקולים אני צריך לשים אותו על lowpass ??

אהה ושכחתי משו.... אני יודע שאת הכבל האדום מחברים לפלוס את השחור לגוף הרכב והרימוט אני לא יודע מה זה ולאן לחברו ?? אם יש לי טעות תקנו אותי...

 

וגם מי שהביא לי את המגבר הביא אותו מחובר לקבל של EFX הוא שווה משו ?! ואיך לחבר גם אותו תודה

פורסם

בשביל הרמקולים אתה צריך להשתמש בHIGH PASS , בכל אופן, אני ממליץ לך לעבור על הFAQ, יש שם מידע בנוגע לפילטרים השונים והשימוש בהם.

under construction..

פורסם

אני מאמין שהלינק הבא יענה לך על כל שאלותיך

http://www.rockfordfosgate.com/scripts/rightnow.cfg/php.exe/enduser/fattach_get.php?p_sid=tFNiY53i&p_tbl=9&p_id=372&p_created=1084295043

שים לב להתנגדויות המינימום של הרמקולים בכל צורת חיבור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...