Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7402 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם.

קודם כול נתוני הרכב-פיגו 306 98 1600 ידני.

כשאני בנסיעה אין לי בעיה עים רעשים מההגה,(ישר וימינה),אבל כשאני מסובב את ההגה שמאלה אפילו טיפה אני כבר שומע אימעום כזה מוזר מכיוון איפה שהוא מצד שמאל ואני מרגיש גם חיכוך כול שהוא בהגה.

בגדול זה לא משנה באיזו מהירות אני נוסע, יש את אותה בעיה.

תודה מראש,שרון.

פורסם

צרייה זה בטוח שלא.

זה כאילו כמו התנגדות של ההגה, אין לי בעיה לסובב אבל ההרגשה שמשהוא עוצר אותי.

הרעש זה כמו שתיקח גלגל, תסובב אותו מהר ותעצור אותו עים הקיר.

פורסם

נשמע כמו ציריה ואולי תפוחי הגה

 

אני חושב ציריה

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

נשמע כמו משאבת הגה תקולה מסיבות כלשהן...

יש הגה כוח ?

אם כן, בדוק את הרצועה, אם היא תקינה, לא מחליקה לא קרועה, אז אולי חסר שמן.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

שלום.

 

לי ניראה שהבעיה הם ממיסבי גלגל או אחורי או קדמי.

מכונאי מיומן יוכל להגיד לך מיד אחרי סיבוב אם הלכו מיסב או מיסבים.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

תגיד לי ידידי,

 

על איזה מידה של צמיגים אתה נוסע?

סטנדרטית?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כן, צמיגים שרשומים בספר רכב .

אני זוכר שלפני 3 חודשים אמר לי משהוא שמבין שיש לי בעיה במיסב ימין

אבל אצלי הרעש נמצא בצד שמאל.

אני יודע שאים יש בעיה עים מיסב, נגיד בצד שמאל, אז הרעש יהיה בצד שמאל וזה

לא יהיה קשור לסיבוב ההגה.

היה לי לפני זה סובארו והיתה בעיה של מיסב בגלגל הקידמי ימני

הרעש היה תמידי ולא היה משנה לאיזה כיוון האיתי נוסע.

יכול להיות שאני גם טועה לגבי ביטול בעיה במיסב.

מה לגבי חוטי הצתה ופלגים?אני צריך המלצות לקניה.

פורסם

בידיוק אותה בעיה הייתה לי.. כשאתה לוקח סיבוב מהר יחסית שמאלה יש דפיקות כאלה כמו של ציריה.. זה לא ציריה

אצלי הייתה הבעיה בתושבת גיר.. וכן אני רציני תבדוק את 2 התושבות גיר תבדוק ציריות תבדוק כיוון פרונט צמיגים ואיזון! זה אחד מאלה בטוח אחי!!

פורסם

אח שלי אין לי רעש של דפיקות, זה מין רעש של נגיעה במשהוא ,ממש לא מובן.

לגבי כיוון פרונט עשיתי לפני חודשיים כולל החלפת הצמיגים,אבל אני אבדוק את נושא התושבות גיר.

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...