Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיינת רכב חדש ב 100 אלף (יש מצב?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8410 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הדרך לבאר שבע לא ממש שטוחה אלא מלאה עליות וירידות

אני יכול להגיד שמזדה 1800 אוטומט שנת 97 סחבה סביר!

 

ממש האלפים הבאר-שבעים.

 

שמעתי שמכוניות 1.0 ו-1.3 נתקעות שם יום יום מרוב מאמץ וקושי, ושיחידת חילוץ מיוחדת של עיריית באר שבע יוצאת לבצע חילוצים על בסיס יומי.

פורסם
הדרך לבאר שבע לא ממש שטוחה אלא מלאה עליות וירידות

אני יכול להגיד שמזדה 1800 אוטומט שנת 97 סחבה סביר!

 

מבחינת חדשות עד 100K (עם קריצה קטנה למגאן או יאריס TS מבחינת עוד כמה אלפים בודדים) אלו הדגמים שמומלצים לדעתי.

 

אני חושב שלא תהיה בעיה מבחינת הדרך לבאר-שבע הלוך חזור אבל במקום לנחש ולנבא, לך לעשות נסיעת מבחן ותחליט לבד :D

פורסם
הדרך לבאר שבע לא ממש שטוחה אלא מלאה עליות וירידות

אני יכול להגיד שמזדה 1800 אוטומט שנת 97 סחבה סביר!

 

ממש האלפים הבאר-שבעים.

 

שמעתי שמכוניות 1.0 ו-1.3 נתקעות שם יום יום מרוב מאמץ וקושי, ושיחידת חילוץ מיוחדת של עיריית באר שבע יוצאת לבצע חילוצים על בסיס יומי.

 

נו למה אתה חושב שיש שם בסיס ח"א? :lol:

פורסם
הדרך לבאר שבע לא ממש שטוחה אלא מלאה עליות וירידות

אני יכול להגיד שמזדה 1800 אוטומט שנת 97 סחבה סביר!

 

ממש האלפים הבאר-שבעים.

 

שמעתי שמכוניות 1.0 ו-1.3 נתקעות שם יום יום מרוב מאמץ וקושי, ושיחידת חילוץ מיוחדת של עיריית באר שבע יוצאת לבצע חילוצים על בסיס יומי.

 

אני מדבר מניסיון אישי נטו, המזדה 1800 לא הרגישה טוב במיוחד בעליות שיש בדרך ואני לפחות לא היתי מרוצה מה"הסחיבה" אז לכן אני לא חושב שמנוע קטן יותר יהיה רצוי.

 

אני יכול גם להגיד שבפונטו 1200 60 כ"ס גיר רגיל אני נוסע כל יום רחובות פ"ת ובעליות שיש בדרך (ליד הסיירים) האוטו לא מרגיש כוחני ולכן לדעתי בדרך לבאר שבע (שהעליות טיפה יותר גסות) זה לא יהיה נחמד

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הדרך לבאר שבע לא ממש שטוחה אלא מלאה עליות וירידות

אני יכול להגיד שמזדה 1800 אוטומט שנת 97 סחבה סביר!

 

ממש האלפים הבאר-שבעים.

 

שמעתי שמכוניות 1.0 ו-1.3 נתקעות שם יום יום מרוב מאמץ וקושי, ושיחידת חילוץ מיוחדת של עיריית באר שבע יוצאת לבצע חילוצים על בסיס יומי.

 

אני מדבר מניסיון אישי נטו, המזדה 1800 לא הרגישה טוב במיוחד בעליות שיש בדרך ואני לפחות לא היתי מרוצה מה"הסחיבה" אז לכן אני לא חושב שמנוע קטן יותר יהיה רצוי.

 

אני יכול גם להגיד שבפונטו 1200 60 כ"ס גיר רגיל אני נוסע כל יום רחובות פ"ת ובעליות שיש בדרך (ליד הסיירים) האוטו לא מרגיש כוחני ולכן לדעתי בדרך לבאר שבע (שהעליות טיפה יותר גסות) זה לא יהיה נחמד

 

עם סקייטבורד הדברים האלה לא נחשבים עליות .

פורסם
הדרך לבאר שבע לא ממש שטוחה אלא מלאה עליות וירידות

אני יכול להגיד שמזדה 1800 אוטומט שנת 97 סחבה סביר!

 

ממש האלפים הבאר-שבעים.

 

שמעתי שמכוניות 1.0 ו-1.3 נתקעות שם יום יום מרוב מאמץ וקושי, ושיחידת חילוץ מיוחדת של עיריית באר שבע יוצאת לבצע חילוצים על בסיס יומי.

 

אני מדבר מניסיון אישי נטו, המזדה 1800 לא הרגישה טוב במיוחד בעליות שיש בדרך ואני לפחות לא היתי מרוצה מה"הסחיבה" אז לכן אני לא חושב שמנוע קטן יותר יהיה רצוי.

 

אני יכול גם להגיד שבפונטו 1200 60 כ"ס גיר רגיל אני נוסע כל יום רחובות פ"ת ובעליות שיש בדרך (ליד הסיירים) האוטו לא מרגיש כוחני ולכן לדעתי בדרך לבאר שבע (שהעליות טיפה יותר גסות) זה לא יהיה נחמד

 

עליות?! איפה?! ?!

 

אם אלו עליות בשבילך ורכבים לא סוחבים לך שם, או שאתה לא לוחץ על דוושת המצערת, או שאתה צריך מנוע 3.2 ליטר עם 341 כ"ס.

MMMM..... נראה לי שזו האופציה הראשונה (או סתם חוסר הבנה טוטלי).

פורסם

אני אנסה להסביר לך

אני נוסע על 140 ובין הסיירים לחיריה יש עליה כזאת לפני הכניסה לגנות (זה יוצא מתחת לגשר שלוקח לת"א) בקיצור אני נוסע שם 140 ואז שנותן יותר גז האוטו לא מטפס ללמעלה ממש (אם זה קשור אז מהירות מקסימלית לפי הספר זה 155) יכול להוית בגל לשהוא כבר בשיא אז התגובה לא טובה?

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם
הדרך לבאר שבע לא ממש שטוחה אלא מלאה עליות וירידות

כן, אם אתה מגיע מירושלים אולי.

 

אני יכול להגיד שמזדה 1800 אוטומט שנת 97 סחבה סביר

:roll:

 

שמע, אני לא בטוח שאתה בטוח מה אתה רוצה.

 

לפי דעתי, אתם מתכננים על איזה יפנית אוטומטית, 1600, בעלת שוק טוב, ובגלל שהילד מבין במכוניות יש סיכוי טוב שתתפרעו על הצבע ותקחו כחול במקום לבן.

 

עד עכשיו שמעת, מעכשיו תקשיב.

תגדיר את הצרכים שלך, אתה בטוח שאתה צריך משפחתית ולא סופר מיני?!

בקשר לקטע של ה"סחיבה", אוטו לא סוחב זה בעיה של סובארו DL 1300 משנת 81.

כול אוטו חדש כמעט "יסחוב" יפה מאוד את כול מה שצריך.

ובייחוד סופר מיני 1600.

שוב, בהנחה שאתה לא מחפש לי יותר מדיי ריגושים ממהירות.

 

בעצם תתן להורים שלך להחליט מה הם רוצים.

כי זה האוטו שלהם בסופו של דבר, ואני בספק עד כמה הם יהנו מיאריס TS.

 

ולפי דעתי, בניגוד לשאר כאן, אין כמו אוטו חדש.

ואוטו משומש בן שנה אומנם זה קרוב, אבל זה פשוט לא זה.

ואני אישית לא הייתי קונה אוטו בן שנה.

למרות המס בולים, והתקנת הרדיו והאזעקה (שבעצם כמעט בכל רכב תקבל חינם עם האוטו).

ואני יודע שעכשיו אולי יבוא אייל, ויגיד לי שאני לא מבין, והייתה לי פיאט דונה ואסור לי לדבר.

פורסם

האמת נכון אני רוצה רכב חזק, אבל בוא נגיד את האמת האוטו הולך להיות חיית עבודה!

הוא לא יהיה רכב משפחתי אלא עבודה, למשפחתי יש לנו את המזדה 6 ויש את הפונטו שלי ויש עוד קווליר. לכן לדעתי האישית לעבודה רצוי חזק וגם שיהיה דיזל כי הוא יעשה לפחות 30 אלף בשנה אם לא יותר!

some people need a high five

in the face

with a chair

×
×
  • תוכן חדש...