Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7421 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

:?

בוקר טוב.

 

ביום שיש בערב בחור צעיר מהמשפחה איך נאמר בעדינות; פיספס סיבוב..ובנסיון לתקן הפך את הרכב, סיבוב מלא.

בכל מקרה, הרכב לא נפגע בגיר ובמנוע לפחות למראית עין.

 

למחרת בבוקר, בנסיון להניע (כדי להזיז את הרכב משם למקום שבו לא 'ייעלמו' חלקים..), הרכב הניע מיד ונכבה. גילגלתי אותו בירידה והצלחתי להניע אבל המנוע לא עובד חלר ונכבה כל הזמן.

אם לוחצים על הגז באופן קבוע אז הכל בסדר אבל אם עוזבים את הגז גם בטורים גבוהים, הרכב מתחיל לגמגם ונכבה. ההרגשה כאילו הוא נחנק.

בדקתי חוטי הצתה ומפלג והכל נראה תקין ויבש.

לאחר שהצלחתי להניע, העליה הרכב סחב מצויין.

 

אני יודע שזה מסוכן ולא חוקי לנסוע ברכב כזה, אני לא צריך הטפה בנושא.

רק בבקשה אם אפשר תשובות או הצעות לבעיה.

 

אלעד.

בריאות לכולם!

פורסם

אנחנו מדברים על הקסנטיה? :shock:

יש מכוניות מודרניות שיש בהן חיישן כוח G שמסוגל לזהות התהפכות ולנתק את אספקת הדלק. לא יודע אם קיים כזה גם בקסנטיה, אבל זה החשד הראשוני לאור התיאור. אם אכן מדובר בו, הרי שבד"כ מספיקה לחיצה או משיכה בכדי לחדש את אספקת הדלק.

 

מצטער לשמוע,

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
:?

בוקר טוב.

 

ביום שיש בערב בחור צעיר מהמשפחה איך נאמר בעדינות; פיספס סיבוב..ובנסיון לתקן הפך את הרכב, סיבוב מלא.

בכל מקרה, הרכב לא נפגע בגיר ובמנוע לפחות למראית עין.

 

למחרת בבוקר, בנסיון להניע (כדי להזיז את הרכב משם למקום שבו לא 'ייעלמו' חלקים..), הרכב הניע מיד ונכבה. גילגלתי אותו בירידה והצלחתי להניע אבל המנוע לא עובד חלר ונכבה כל הזמן.

אם לוחצים על הגז באופן קבוע אז הכל בסדר אבל אם עוזבים את הגז גם בטורים גבוהים, הרכב מתחיל לגמגם ונכבה. ההרגשה כאילו הוא נחנק.

בדקתי חוטי הצתה ומפלג והכל נראה תקין ויבש.

לאחר שהצלחתי להניע, העליה הרכב סחב מצויין.

 

אני יודע שזה מסוכן ולא חוקי לנסוע ברכב כזה, אני לא צריך הטפה בנושא.

רק בבקשה אם אפשר תשובות או הצעות לבעיה.

 

אלעד.

יועיל אם תספר באיזה רכב מדובר, יכול להיות שבגלל שהרכב היה הפוך נזל שמן והרטיב את הפלאגים, הבדיקה פשוטה,הוצא את הפלאגים ובדוק האם הם רטובים משמן ואם כן, נקה ויבש אותם.

---אופנוע זה כמו בחורה רק בלי החסרונות!!!---

פורסם

מה שכתב שי נכון והמדובר במתג אינרציה שבזמן התהפכות רכב או תאונה חזקה המתג מנתק את הזרם החשמלי לפקוד משאבת הדלק וזאת כדי שמנוע הרכב יכבה וכדי למנוע שריפה אם צנור דלק נקרע.

מכיון שלפי תאור השואל מנוע הרכב פועל בלחיצה על דוושת התאוצה (גז) אז נראה שהבעיה אינה ממתג האינרציה. בכל מקרה, בדרך כלל, מחזירים מתג זה לפעולה ע"י לחיצה עליו לכוון מטה ומיקום מתג כזה שונה בדגמי רכב שונים.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

סליחה, צודקים.

לא כתבתי איזה רכב....

 

לא הקסנטיה שלי, אלא סובארו סטיישן DL ישנה.

ונסעתי בה איזה 10 דקות, לא עזר, אני מאמין שזה ייבש את הפלאגים אם היו רטובים לא??

בריאות לכולם!

פורסם

כפי שציינת שהרכב לאחר ההתנעה מתפקד מצויין, הסיבה היא משום שמדובר בסוס עבודה ורכב אמין כמו סובארו DL סטישן!

חבל שלא ציינת בתחילה שמדובר בסובארו ולא בקסנטייה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אין מתג אינרציה והרכב סוס עבודה, אז בכל זאת מה מפריע לו לחיות?

אולי נוצרה סתימה איפשהו? בדקתי והאגזוז לא נפגע כלל.

אולי במהלך ההתהפכות נסתם הקרבורטור מהג'יפה שהצטברה בו?

בריאות לכולם!

פורסם
?

אולי נוצרה סתימה איפשהו? אולי במהלך ההתהפכות נסתם הקרבורטור מהג'יפה שהצטברה בו?

אכן כן בסבירות גבוהה הקרבורטור ספח גרגר לכלוך שנסחף מהטנק דלק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

כמו שכתבתה בהתחלה זה לא חוקי ומסוכן כמו כן גם סוסי עבודה לפעמים נופלים ונפצעים ואז לוקחים אותם לויטרינר(מוסכניק) כדי שירפא אותם .זו דעתי

אך אם אתה מתעקש אז השאלה היא כמה זמן עבד המנוע לאחר ההתהפחות אולי השמן לא הגיע אל הבוכנות או הצילינדרים והם נהרסו ואתה לא מרגיש והבוכנות נתפסות בתוך הצילינדר(לא בצורה קיצונית )ולכן גם האוטו נכבה בסרק

פורסם

דני 12 לא צריך להגזים השמן מגיע לכל מקום גם לאחר ההתהפכות, הבעייה היא רק בתחום ההצתה והדלק ,בסבירות רבה הבעייה בקרבורטור!

 

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני לא מנסה להפחיד או להגזים אך לפי דעתי מקומו של רכב שעבר התהפחות הוא במוסך על מנת לבדוק את כל נזקים האפשריים מבחינה ביצועית ובטיחותית. ומבחינה הגיונית נראה לי שיש מצבים שבהתהפחות אין שימון והבעיה לא במשאבה או בפיזור השמן אלה בלקיחתו מהקטר עם הצינור שמגיעה לקרטר נמצאה מעל השמן כתוצאה מהתהפחות לא יבנה לחץ שמן ולא יהיה שימון.

ותתקנו אותי עם אני טועה כך גם אני אלמד.

פורסם
אני לא מנסה להפחיד או להגזים, אך לפי דעתי מקומו של רכב שעבר התהפכות הוא במוסך על מנת לבדוק את כל נזקים האפשריים מבחינה ביצועית ובטיחותית. ומבחינה הגיונית נראה לי שיש מצבים שבהתהפכות אין שימון והבעיה לא במשאבה או בפיזור השמן אלה בלקיחתו מהקטר עם הצינור שמגיעה לקרטר נמצאה מעל השמן כתוצאה מהתהפכות לא יבנה לחץ שמן ולא יהיה שימון.

ותתקנו אותי עם אני טועה כך גם אני אלמד.

דני שלום רב!

ראשית יפה שאתה רוצה ללמוד!

שנית אם הרכב יתהפך על הגג ומיד חזר לגלגלים, מלבד גג מעוך, אין היבט בטיחותי בדבר, אלא אם הגלגלים הקדמים, פגעו בעצם קשה, מה שעלול לגרום לשינוי במתלה הקדמי ובפרונט!

לגסבי שימון המנוע, המשאבת שמן בסובארו חיצונית, והשמן לא מגיע למנוע על ידי צינור שמגיע לקרטר,

ולכן לא אמור להיות בעייה של בניית לחץ שמן, ובמקרה של בעיית לחץ שמן המנוע מתחיל לדפוק, ונורת לחץ השמן אמורה להדלק!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

קודם כל, הרכב לא עבד כשהוא הפוך, הוא עשה סיבוב מלא וחזר לעמוד על הגלגלים, כמו כן חוץ מפנצ'ר, הגלגלים לא נפגעו כלל וגם לא ההגה.

דבר שני, הרכב לא יחזור לכביש, אני רק רוצה לוודא שהמנוע והגיר תקינים לפני פירוק הרכב ולכן אני בודק אותו.

 

האמת היא שגם כשנסעתי על הכביש בטורים יחסית גבוהים, אז המנוע לא נשמע משהו, (...אולי זה הרעש של הסובארו לעומת הקסנטיה שאני כבר רגיל אליה?) וגם הוציא הרבה עשן בהתחלה.

 

ודרך אגב,עבדתי עם סוסים כעשר שנים ואף פעם לא לקחתי סוס לוטרינר, תמיד הוטרינר מגיע אל הסוס..:)

בריאות לכולם!

×
×
  • תוכן חדש...