Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7432 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי היום הונדה אקורד מודל 2000/2001/יד ראשונה מרופא/אוטומט/90K ק"מ/סנרוף.

המנוע עבד בסיבוביי סרק לא יציבים,ובזמן לחיצה קיקדאון היתה השהיה של שתי שניות.

כאילו הגיר מחליק.במכון הבדיקה כתבו בעייה במערכת הדלק. הבן לקח את האוטו לכביש 6 וסגר סקלה.חזר ואמר לי בוא תראה,כל הבעיות נעלמו.

ואכן המנוע עובד יציב,הקיטועים נעלמו.מעולם לא ניתקלתי בדבר כזה.

והשאלה היא איך יכול להיות שהבעייה נעלמה כלא הייתה?.

את הנזיפה קיבל בני על הנסיעה המהירה.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

אולי אתם עדיין לא מכירים את הרכב?

סעו איתו עוד כמה ימים ואז תשים לב אם באמת יש בעייה לכאורה ברכב.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

יכול להיות לכלוך במערכת הדלק, אם את רוב הנסיעות הרופא ביצע בעיר או מחוץ לעיר אך לעולם לא עלה בסל"ד, יכול להיות שנסיעה ארוכה יחסית בסל"ד גבוהה "פתחה" את המעברים...

פורסם

מה אכפת לך? ממר יצא מתוק, תגיד תודה וזהו :) (זה מה שאני הייתי עושה, אבל בנתיים רק דברים רעים קוראים לי, אחה"צ הזה שכחתי את המפתחות בתוך הסוויץ ברכב ואין לו נעילה מרכזית - חיכיתי שעות עד שהביאו לי את המפתח רזרבה).

Twincharger Stratified Injection

פורסם

אל תאמינו למי שכתב שהבעיה נעלמה.:roll:

היום בבוקר עשיתי סיבוב,הבעייה חזרה ובגדול.נסעתי למוסך מורשה רפי את רפי ברחובות

שם קניתי את האוטו.הוא נתן לי אחריות בעל פה,שהגימגום על חשבונו.

עבדו על האוטו ,החליפו פלגים,כבלי הצתה,שמן מנוע,פ.דלק,פ.אוויר.

עשיתי סיבוב,נשארה אותה בעיה.חזרתי למוסך פירקו מזרקים וביצעו ניקוי .

עשו ניקוי סעפת יניקה ללא פירוק בצורה הבאה.המכונאי ביקש ממני לתת גז בלי סטרטר

והתיז פנימה חומר ספריי (קצף) לאחר כ-5 דקות ביקש שאניע,הרבה סטרטר בפול גז

סוף סוף הניע,ועבד כמו שעון.נסעתי שעתיים במהירויות שונות הכל בסדר.

הפעם אני מפחד לכתוב ,שהבעיה נעלמה נחכה ונראה.:roll:

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

מינסיון התזה של ספריי קרבורטורים לסעפת מקל במקצת ופותר לזמן קצר- אם כבר לנקות את כל המצערת כמו שצריך(לפרק)

אצלי רק בניקיון הסתבר שהמצערת לא הייתה אטומה עד הסוף- הברגה קצרה אצל בני.ל - נפתרה הבעיה

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

פורסם

אני שם לב לתופעה מדאיגה....

אולי ותיקי הפורום (לי אין כ"כ הרבה ניסיון) יוכלו לתת תשובה:

בזמן האחרון יותר ויותר גולשים (ואני בתוכם) מתלוננים על בעיות וסתימות במערכת הדלק, יכול להיות שחברות הדלק מתחילות יותר ויותר ללכלך (לנו את האינג'קטורים)?

ישראל: המדינה היחידה שבה העשירים הם בשמאל הסוציאליסטי,

העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול :x

×
×
  • תוכן חדש...