Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כך ..

לפני כחודש שאלתי את השאלה מה לקנות סאבPUNCH או קיקר L5 אמרתם לי תלוי מה אתה מעדיף SPL או SQ

 

קיצר עכשיו יש לי תPUNCH ואני ממש לא מרוצה מהמערכת..

 

כל שבוע שבוע וחצי נשרף לי הפיוז.. חוץ מזה שמתי למערכת פיוז של 20 ו25 אמפר וכשאני מנסה להכניס אותם הם נשרפים .. לפני כחודשיים חבר הביא לי פיוז 40 אמפר .. ועבד מצוין כמעט חודש ומשהו .

 

תעזרו לי בבקשה איך לעשות שזה לא יקצר כל הזמן !

פורסם
אז כך ..

לפני כחודש שאלתי את השאלה מה לקנות סאבPUNCH או קיקר L5 אמרתם לי תלוי מה אתה מעדיף SPL או SQ

 

קיצר עכשיו יש לי תPUNCH ואני ממש לא מרוצה מהמערכת..

 

כל שבוע שבוע וחצי נשרף לי הפיוז.. חוץ מזה שמתי למערכת פיוז של 20 ו25 אמפר וכשאני מנסה להכניס אותם הם נשרפים .. לפני כחודשיים חבר הביא לי פיוז 40 אמפר .. ועבד מצוין כמעט חודש ומשהו .

 

תעזרו לי בבקשה איך לעשות שזה לא יקצר כל הזמן !

היי

1. ראשית, היכן הפיוז (נתיך) שנשרף? האם יש נתיך ליד המצבר, ואם כן האם הוא מזין את כל מערכת ההגברה?

2. האם הנתיך שנשרף הוא זה שמותקן ליד המצבר ומזין את כל מערכת ההגברה (ואז לא סביר נתיך של 25אמפר) , או הנתיך /אחד הנתיכים שבתוך המגבר?

3. כשאתה מכניס פיוז והוא נשרף מייד, האם אתה מכניס אותו כאשר המערכת כבוייה או כשהיא פועלת?

4. האם כשהנתיך שרוף , משהו ממשיך לנגן, כלומר רק הסאב מפסיק או עוד חלקים מפסיקים לנגן/לפעול?

 

 

ענה ונתקדם

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

מה הקשר קבל ומה הקשר מערכת חשמל?

 

תבדוק ששום דבר במערכת לא מקצר לך קודם כל,ותבדוק ביסודיות,בחיווט עצמו.

ואם תוכל לפרט מה מורכב אצלך ואיה פיוז נשרף,זה על הכבל של המתח או זה שעל המגבר?

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

כמו שניאו אמר לא קבל ולא מערכת חשמל ברכב,מי שלא מבין

 

לא לחלק עצות ככה בשביל הסבבה כי מישהו יכול לקחת אותם ברצינות

 

ולעשות שטויות שיעלו לו כסף,לא בטוחים?לא חייבים להגיב.

×
×
  • תוכן חדש...