Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני משיג מחירי עלות שלהם. ויש לי להשקיע 2500 שקל בהם.

תציעו לי רכיבים טובים שמחירם יגיע ל3200 וככה אני ישיג הנחה טובה.

צריך סאב מגבר ו6X9 ואני צריך לחבר למגבר גם האת הקומפוננט של מאגנאט שיש לי.

זאת אומרת שאני צריך 6\5 ערוצים מגבר.

 

תודה!

פורסם

את המאגנט שיש לך עכשיו תעביר אחורה לדלתות אם אפשר(איזה אוטו?) ובמקום רכוש 6על9 קנה קומפוננט איכותי בסביבות ה1200 ש"ח לקדימה

1000 שקל קח מגבר טוב 4 ערוצים

וב1000 הנותרים תשקיע בסאב טוב עם תיבה אטומה (אממ סרווין ווגה VMAX החדש לדעתי או אינפינטי קאפה)....

פורסם
אי אפשר.. אחורה יש מקום ל5.25 והקומפוננט הוא 6.5.

ואין מצב לחתוך.

 

תודה!

אין אי אפשר , יש לא רוצה..

אפשרי לגמרי סה"כ מדובר בחישוקי MDF הגבהה שיפתרו לך את הכל .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אמממ בכלל הרעיון לא נראה לי.

אני מעדיף קומפוננט מקדימה ו6X9 מאחורה וסאבוופר ומגבר שיגביר את כולם.

אפשר המלצות מהחברות שהזכרתי ?

 

תודה.

פורסם

לדעתי ל JBL יש מגבר 6 ערוצים שאמור להיות לא רע בכלל. (אמור לעלות בסביבות ה 2000 ש"ח)

 

אחוריים אתה יכול להביא או של Kenwood או Infinity (הקנווד בסביבות ה 300 ש"ח האינפנטי 700 ש"ח)

 

וסאב שמעתי כאן בפורום המון המלצות על הסאב infinity kappa perfect 12.1 (אמור לעלות 1500 ש"ח)

 

אם אתה משיג את כל אלה במחירי עלות אז זה אמור להכנס לך בתקציב .

חשוב שתשים לב לדעתי המגבר הזה לא יזיז הרבה לסאב , אם בכלל.

פורסם

גבר, לא שמישו מנסה להכריח אותך או משו, אבל העצה פה שתעביר את הקומפוננט שלך למאחור יותר חכמה וורסיטאלית ותעניק לך ולנוסעים איכות שמע הרבה אבל הרבה יותר טובה מ6X9 שרק יגרעו מאיכות הסאונד, אם יש לך את המשאבים מה רע לך?. במקום להשקיע ב6X9, תחשוב על זה.

פורסם

אני לא מכריח אותך להקשיב, אבל בשביל לעלות כמה רמות , זקוקים לקומפוננט איכותי וטוב מקדימה.

לא תקבל את התמורה מ6על9 כמו התמורה של קומפוננט איכותי עם הגברה טובה !

אתה יכול לעשות חיפוש בפורום , לא נהוג במערכות ברמות גבוהות להרכיב 6על9 ולבזבז עליהם 2 ערוצים במגבר וגם כסף, ו(3000 ומשהו זה אחלה תקציב)

פורסם

לא למהר, תקנה לך קומפוננט טוב ו את ה MAGNAT תימקור למישהו! את ה 6X9 תיקנה מיד שניה או תתחלף עם מישה על MAGNAT אם אתה מאוד רוצה את הבלינצ'נס הזה.

ד"א איזה רכב ישל לך? כל מי ש ממליצ לך ליקנות קומפוננט הוא פשות עבר את שלב של 6X9 ו רמקולים 170 וואט מקדימה!

תחשוב.

פורסם

תאמין לי אחי תקשיב להם גם לי יש אופטרה חדשה ואין הכנה ל6X9 במגש אחורי אבל בכל זאת עשיתי חורים וזה לא יוצא כל כך יפה וגם אין כל כך משחק במגש האחורי

עדיף לשים קומפוננט גם לי הציעו את זה בהתחלה ועכשיו אני מצטער שלא הקשבתי להם.

×
×
  • תוכן חדש...