Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

משלוח מebay


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

 

הסתכלתי קצת על המחירי אודיו בחו"ל (ebay) והבנתי ששודדים לנו תתחת.

 

אני מחפש קומפוננט וחשבתי לקנות למורל פולס ב500 שקל ,אבל אחרי שראיתי איזה קומפוננטים אפשר לקנות בתקציב כזה לא בא לי לקנות תמורל כבר.

 

http://cgi.ebay.com/Boston-Acoustics-FS60-6-5-6-1-2-2-way-car-Speakers-N_W0QQitemZ5811271559QQcategoryZ32819QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

 

 

הבאסה בכול הסיפור שהחנות פשוט לא מוכנה לשלוח תקומפוננט ,מה עושים? .

חתימה עד 3 שורות.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה משווה סט מארה"ב לארץ זה לא אפשרי....

כי אתה צריך להוסיף לסט שמצאת גם מכס גם משלוח ואז הוא יוצא לך בהרבה יותר יקר...

פורסם

משלוח מבוטח מארה"ב של סט קומפוננט זה סיפור של 70-100 דולר. אחרי מיסים זה בחלק גדול מהמקרים לא כדאי.

 

אם אתה רוצה להזמין סט "אקזוטי" קשה להשגה או מוצרים שלא מיובאים לארץ זה עיניין אחר. בד"כ מוצרים יקרים כדאי לייבא דרך איביי ולא סטים ב100$

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

תעשה חיפוש , דובר על EBAY הרבה פעמים בפורומים השונים כאן.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אני הזמנתי הרבה פעמים מאיביי.

 

בין הדברים שהזמנתי היו חלקי מחשב, שעונים, נעליים, אפטר שייב, פאלם, נרתיק ירך לאקדח וגם מוצרי אודיו לרכב.

 

המוצרים היחידים שגרמו לי לכאב ראש היו מוצרי האודיו לרכב

סאב - פייז טרילר שיובא מגרמניה ופקיד המכס החליט שהוא שווה 300 יורו ואחרי שלושה שבועות הוא התיישר עם חשבונית הפאיפאל שעמדה על 45 יורו. המשלוח עלה 35 יורו ואחרי מס יצא מחיר זהה למחיר בו הוא נמכר בארץ.

מגבר - מה שנקרא DOA ובעברית dead on arrival. לא עזרו ניסיונות לקבל כסף מהמוכר דרך "המרכז לישוב סיכוסוכים" של איביי וגם ניסיונות לקבל כסף מביטוח המשלוח וגם לא הצליחו הניסיונות לפנות ליצרן. בקיצור הלך פארש...

 

 

אם אתה רוצה לקנות מוצרים כמו לדוגמא מגבר סאונדסטרים ואן גוך אז איביי יכול להיות מקור נהדר מאחר והיום הם נמכרים באיזור ה150-200 דולר או קומפוננטים של דאימונד או אפילו CDT איביי יכול להיות מקור נהדר. למוצרי "מיין סטרים תקציביים" אין לך מה לחפש באיביי.

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

למה מה הבעיה ?אומנם סט של 100 דולר אבל בארץ כזה סט עולה 1000+ .

 

70-100 משלוח??? למה כמה שוקלת החבילה?.

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

זה לא רק המשקל נטו יש גם משקל נפחי.

 

מדובר על משלוח ביו=ן לאומי מהיר בתוספת ביטוח ורישום קבלה (בדומה לדואר רשום) ולכן לא מדובר על עסק זול

 

 

פעם אחרונה שבדקתי ביקשו על משלוח ל-W7 בקוטר 12 אינץ 220 דולר משלוח...

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

פורסם

גם אני בדקתי עלות לייבוא סט קדמי של DLS ,

לא מצדיק, גם כאב-ראש וגם נושא אחריות,

עדיף לחפש מחיר טוב בארץ, תן ליבואן /חנות לשבור את הראש במקרה תקלה.

אם אתה מייבא לעצמך במזוודה-תיהנה, בהנחה כמובן שלא יתפסו אותך.

אם אתה מביא דרך ebay , משלם מכס+מע"מ כחוק, לא משתלם.

הבעייה קיימת במקרים שהמכס מחליט שהחשבונית שהבאת לא נכונה/לא מתאימה

למחיר שהיבואן בארץ מסר למכס , ואז לך תוכיח שאין לך אחות.

ZZR

פורסם

הכי משתלם להביא מארה"ב בכלל ומ eBay בפרט כאשר:

1. המחיר הוא 200$ ומטה ולא צריך לשלם מכס

2. האחריות לא משחקת אצלך תפקיד

3. משלוחה: הכי טוב אם יש מישהו שחוזר לארץ ויכול להביא את זה איתו, אתה תחסוך הרבה, אם אתה חייב שילוח שווה לקחת בחשבון 2 אופציות:

3א. בין 4-10 ימים, UPS הכי שווה יותר מ USPS לדוגמא וזה גם מאובטח, יעלה בין 70-100$ בערך לקומפוננטים / מגברים / סאבים לא כבדים מאוד, במקרה של חבילה כבדה כמו ה JL W7 או IDMAX לדוגמא עלות המשלוח קופצת לשמיים וכבר ממש לא כדאי לפי דעתי מה גם שעלויות המוצרים האלה יצריכו אותך במכס גבוה וכו'.

3ב. אם לא איכפת לך לחכות בין 4 ל 6 שבועות, USPS Economy אמור להוריד לך את העלויות לכ-50$ - עוד פעם תלוי במשקל, אבל אני לא חושב שזה מאובטח, לפי דעתי אפשר להוסיף INSURANCE, כ-10$ פלוס/מינוס.

4. לא חכם לקנות מאדם פרטי, יש מספיק חנויות שמוכרות ב eBay והם מאוד תחרותיות, תבדוק את ה FEEDBACK של המוכר זה מאוד חשוב. בנוסף לפעמים אם תתקשר ותשאל חברות שמציינות ששולחות רק לארה"ב תגלה אחרת, שווה לנסות.

5. הרבה פעמים להביא מחו"ל זאת האופצייה היחידה, אני לדוגמא לא מצאתי יבואן של IMAGE DYNAMICS או QLOGIC ואני מחפש ספיציפית אותם אז אין לי הרבה ברירות.

פורסם

כאמור אני מומחה בענייני איבי, אני ממליץ לך לשלם 50$ על משלוח דרך FEDEX (לא UPS וכו'), פדקס יביאו לך את זה הביתה + יקחו מכס במקום.

החבילה הכי גדולה שהזמנתי עלתה לי 200 דולר משלוח זה היה 2 סאבים 15" כ"א מגבר וקבל.

הגיעו הביתה לקחו מכס במקום במקום לסוע לתל אביב ולקחו סה"כ 360 ש"ח על כל העסק.

תבדוק אם שווה לך ה50$ בסה"כ זה קומפוננט אולי יעלה לך 70 $..

פורסם
הכי משתלם להביא מארה"ב בכלל ומ eBay בפרט כאשר:

1. המחיר הוא 200$ ומטה ולא צריך לשלם מכס

2. האחריות לא משחקת אצלך תפקיד

3. משלוחה: הכי טוב אם יש מישהו שחוזר לארץ ויכול להביא את זה איתו, אתה תחסוך הרבה, אם אתה חייב שילוח שווה לקחת בחשבון 2 אופציות:

3א. בין 4-10 ימים, UPS הכי שווה יותר מ USPS לדוגמא וזה גם מאובטח, יעלה בין 70-100$ בערך לקומפוננטים / מגברים / סאבים לא כבדים מאוד, במקרה של חבילה כבדה כמו ה JL W7 או IDMAX לדוגמא עלות המשלוח קופצת לשמיים וכבר ממש לא כדאי לפי דעתי מה גם שעלויות המוצרים האלה יצריכו אותך במכס גבוה וכו'.

3ב. אם לא איכפת לך לחכות בין 4 ל 6 שבועות, USPS Economy אמור להוריד לך את העלויות לכ-50$ - עוד פעם תלוי במשקל, אבל אני לא חושב שזה מאובטח, לפי דעתי אפשר להוסיף INSURANCE, כ-10$ פלוס/מינוס.

4. לא חכם לקנות מאדם פרטי, יש מספיק חנויות שמוכרות ב eBay והם מאוד תחרותיות, תבדוק את ה FEEDBACK של המוכר זה מאוד חשוב. בנוסף לפעמים אם תתקשר ותשאל חברות שמציינות ששולחות רק לארה"ב תגלה אחרת, שווה לנסות.

5. הרבה פעמים להביא מחו"ל זאת האופצייה היחידה, אני לדוגמא לא מצאתי יבואן של IMAGE DYNAMICS או QLOGIC ואני מחפש ספיציפית אותם אז אין לי הרבה ברירות.

אתה מודע לכך שאם אתה שולח את המוצר אז אתה פטור ממכס רק מתחת ל 50$? וכמובן שהמחיר הזה כולל בתוכו גם משילוח... כך שרק המישלוח גורם שתחוייב במכס.

200$ - רק אם אתה מביא את זה איתך, במיזוודה.

פורסם

קיצור זה כאב ראש אחד גדול ממה שהבנתי ,כנראה שאני יצטרך לקנות תזבל הקבוע (מורל פולס)

 

במסגרת מגבלת התקציב.

 

בכול מקרה תודה לעונים

חתימה עד 3 שורות.

פורסם

לא הייתי קורא לזה זבל.

אם כ"כ קשה עליך המחשבה לרכוש את הפולס, תחסוך עוד קצת כסף ורכוש סט שתאהב.

אין טעם לרכוש סט רק בגלל מגבלות תקציב. אתה צריך להנות מהסאונד ולא לצאת בתחושה של " חבל שלא חסכתי עוד כמה שקלים, הייתי נהנה יותר"...


×
×
  • תוכן חדש...