Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7580 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לאחרונה מערכת pioneer דגם DEH-P5700MP

 

בנתונים הטכניים של המערכת נכתב Max. output power (watts) MOSFET 4 x 50 Watt

 

כמו כן כתוב DIN output power (DIN45324, +B=14.4 V) 4 x 27 Watt

 

מישהו יודע האם הכוונה כי היא מוציאה RMS 27 ?

 

כמו כן, אין לי מגבר מחובר למערכת, איזה רמקולים מבחינת WATT ו-RMS ניתן לחבר ישירות למערכת ללא מגבר, כאמור ?

 

המלצות כלשהן לרמקולים ?

פורסם

רדיו דיסק זה מוציא בסביבות 22 RMS.

 

כאשר אתה בוחר רמקולים יש להתיחס רק לRMS.

 

לא רשמת את התקציב שלך.

פורסם

27 RMS היא עוצמה מקסימלית שנמדדה במתח 14.4.

 

ברכב מונע מתח נע בסביבות 13.5 +- לכן עוצמת רדיו דיסק קטנה .

פורסם

למען האמת שמעתי דוטק לא מוגבר, היה טוב יחסית. אבל לא שמעתי קומפוננט אחר להשוואה לא מוגבר.

 

אם התקציב לא מוגבל, הייתי שוקל מגבר :) אני אני אניח שזו לא הבעיה.

 

אתה רוצה רמקול רגיל או קומפוננט?

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

אני מתלבט בין הדגמים האלו:

 

פיוניר TSG1010R, פיוניר TSG1018, פיוניר TSG1048, פיוניר TSG1040R, קנווד KFC1059

 

קנווד KFC1018, קנווד KFC1068

 

להזכירכם - כדי לחבר אותם למערכת פיוניר 5700 (4*50) (ככל הנראה 20 RMS) וללא מגבר.

 

מוכן לשקול גם רמקולים אחרים בטווח של עד 200 ש"ח.:-)

×
×
  • תוכן חדש...