Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7593 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לקנות רדיו-דיסק, ומוכן להקציב עד 900 ש"ח.

חשוב שיהיה MP3.

אני יודע שקיימים דגמי הפיוניר למיניהם, אבל נראה לי שרק בארץ עשו מפיוניר כזאת חברה איכותית ומובילה, והיא בעצם חברה ממוצעת פחות או יותר שתפסה תאוצה לרוב בגלל מחירים די נוחים.

 

אז אם אפשר לקבל המלצות, של חברות שונות, בנוסף להמלצות (שאני מניח שיהיו) על פיוניר.

 

שאלה נוספת שעולה במסגרת התקציב: פיוניר/קנווד? מה עדיף?

 

תודה מראש.

פורסם
יש מצב ליד שניה?אם כן המבחר הוא לא דל.

עדיף שלא יד 2, אבל אם אפשר למצוא משהו ממש ממש טוב, אז אולי יהיה אפשר להתפשר.

פורסם
תנסה לגרד עוד 98 שקל ותקנה את זה

http://www2.zap.co.il/model.asp?model_id=40199

תיכנס לזאפ רדיו דיסק ותראה לפי הפרטים טכניים מה מתאים לך.

יום טוב

ב 1000 ש"ח אני לא אקנה JVC. אני כבר מעדיף ללכת על ה 4750 של פיוניר מאשר JVC, חוץ מזה שהבנתי שבדגמים החדשים שלהם יש לא מעט בעיות.

פורסם

קניתי לפני שבוע BLAUPUNKT MP34 אני בינתיים ממש ממש מרוצה למרות שהרמקולים שלי דפוקים השמע ממש טוב

אני ממליץ

צנוע בלי יותר מדיי פוזה עולה חדש בסביבות 780 ש"ח

אם אתה מעונין בפרטים ספציפים יותר תפנה אליי בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...