Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7637 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

הציעו לי 4 רכבים מליסינג, ואני מתלבט איזה מהם לקחת.

הרכבים המוצעים:

1. מאזדה 3 ACTIVE (יש גם לא אקטיב? מה זה בכלל האם זה גימור, או מרמז על HATCHBACK או SEDAN?)

2. הונדה סיביק

3. מיצובישי לנסר EXECUTIVE

4. סוברו אימפרזה

 

האם יש העדפה של אחד הרכבים הללו מבחינת התנהגות כביש (שלא תהיה משעממת מידי) ומבחינת פרקטיות (שיהיה לה בגאז' נורמלי ומקום נחמד בפנים, לטיולים וכאלה)

 

תודה

פורסם

התנהגות כביש - מאזדה 3.

פרקטיות - סיוויק ראשונה ואחריה כל השאר, אימפרזה אחרונה.

 

ובלי קשר, הסיוויק מתיישנת ו...די גרועה, למען האמת. אימפרזה התיישנה כבר לפני 5 שנים, אז עכשיו היא כבר גריאטרית. לנסר סתם לא מצטיינת בכלום, ו-3, למרות המוניותה, היא הבחירה הטובה ביותר לאיש המשפחה חובב ההגה. אקטיב זאת רמת הגימור הפשוטה ביותר. רוב הסיכויים שתקבל סדאן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מאזדה 3.היא הטובה ביותר בהיצע,והמהנה ביותר לנהיגה.

האקטיב היא רמת גימור "ליסינג",ועל מנת להוזיל את מחירה נעלמו 4 כריות אוויר והשליטה על מערכת הקול מגלגל ההגה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אני אחייה גם בלי שליטה על הרדיו מההגה...

ולכולם יש רק 2 כריות אוויר כך שזה לא ממש הבעיה.

 

הסוייוק כמו שחששתי היא כבר לא כמו פעם כמו האימפרזה...

בנלסר האמת נסעתי קצת, ולא התלהבתי...

ההעדפה שלי מהתחלה היתה ל3, אבל לא נהגתי בה.

 

עכשיו יש לי את הLANTIS ההמונית, האם מרחב הפנים והבגאז' דומה למאזדה 3 (בהנחה שאקבל סדאן)?

טובה כבר הבנתי מכמה ביקורות ברחבי אירופה ששיבחו אותה, אבל האם היא משמעותית יותר טובה מה323?

×
×
  • תוכן חדש...