Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מודול מצולם אנא עיזרו לי להבין מה תפקידו בכוח.


onimrod
שימו לב! השרשור הזה בן 6865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מצ"ב מספר תמונות של מודול מסוים שנמצא אצלי באוטו.

מיקומו המדויק בכנף שמאלית צמוד לקופסת פילטר אויר.

 

מחוברת אליו צמה עם מספר חוטים ותקע.

 

תודה לעוזרים אורן.

מודול 1 .jpg

מודול 2.jpg

מודול 3 .jpg

מודול 4 .jpg

מודול.jpg

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה רכב זה ?

האם זה סקודה פייבוריט?

 

 

ירון מאיר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה רכב זה ?

האם זה סקודה פייבוריט?

 

 

ירון מאיר

זהו סקודה/ וולוו ( משהו חדש) ואכן זהו מודול הצתה!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

electronic distrebuter module

 

זה זה ..יש לי גם בפורד משהו דומה

 

אם כל הדברים מדוע המודול מרוחק מהמפלג באוטו?

כמו כן שלחתי הודעה נוספת עם תמונות של מודול רופף שמחובר מתחת למפלג, האם זהו מודול ההצתה?

 

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם כל הדברים מדוע המודול מרוחק מהמפלג באוטו?

כמו כן שלחתי הודעה נוספת עם תמונות של מודול רופף שמחובר מתחת למפלג, האם זהו מודול ההצתה?

 

אורן

המודול מורכב על קיר האש ולא על המפלג למנוע את התחממותו, מודול שמתחמם יתר על מידה מקצר את חייו,רפי לין האם אתה מאשר זאת.!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רפי לין , אבל החיבור לגוף הרכב נועד כדי ליצור למעשה גוף קירור לרכיב האלקטרוני.

 

פתח מעגלים אלקט' של ציוד שמע לדוגמא ותראה שימוש דומה בגופי מתכת לקירור.

פתח מחשב ותראה את גוף הקירור המתכתי מתחת למאוורר שעל המעבד המרכזי.

העיקרון דומה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא רפי לין , אבל החיבור לגוף הרכב נועד כדי ליצור למעשה גוף קירור לרכיב האלקטרוני.

 

פתח מעגלים אלקט' של ציוד שמע לדוגמא ותראה שימוש דומה בגופי מתכת לקירור.

פתח מחשב ותראה את גוף הקירור המתכתי מתחת למאוורר שעל המעבד המרכזי.

העיקרון דומה.

תודה.

איך אפשר לדעת שהוא מתפקד נאמנה ואינו פגום?

חוט אחד עושה רושם שמנותק(מעין ניתוק יזום).

לא יכול ליהיות שבעיית הקרטועים שהעליתי בזמנו בפורום קשורה למודול ולא להזרקה?

תודה אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מודול הצתה , יש כזה גם ב 205 :)
המודול הוא בוש ונמצא ברכבים צרפתים רבים , סביר להניח עם מק"ט שונה ויציאות דומות לקונקטור!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המודול הנ"ל מגיע בשתי תצורות לפחות כאשר הצורה החיצונית זהה, המעגל הפנימי האלקטרוני שונה.

 

בדרך כלל אלה הסוגים העקריים:

 

סוג אחד הוא "השראתי" ניתן לזהותו לפי בדיקת חיוט ובאופן קל יותר, לפי מס' החוטים היוצאים מהמפלג (חוטי החשמל לא חוטי המתח גבוה) , ומתבטא בחיבור של שני חוטים.

בסקופ מעבדה, ניתן לאבחן פעילותו ע"י סיגנל סינוס.

 

החיבורים בראשון הינם לפי הסימון ע"ג המודול מ 1 ועד 7 כדלקמן:

1 מס' 1 בסליל הצתה (מינוס כוייל)

2 מינוס

3 מינוס

4 פלוס 15 ("אחרי מפתח")

5 פולס INPUT+)

6 פולס (INPUT-)

7 שעון טורים

 

השני הוא מודול הצתה ל"מתג הול" מתאפיין בכך שהמפלג אליו הוא מחובר מסתמן ב 3 חוטים למפלג במקום השניים של המקרה הראשון.

החיבורים כמו בראשון אך ההבדלים בסוג הפולסים בחיוט 5 ו6

סיגנל הפעלתו כפי שיתבטא בבדיקת סקופ מעבדה הינו גל מרובע לגובה של עד 5 וולט.

 

בשני המקרים אין חובה להמצאות חוטים 5 ו 6 גם יחד. ו/או 2 ו 3 גם יחד

 

הקביעה הינה לפי מס סידורי ודגם על גבי המודול בלבד.

 

אין לבצע בדיקות ו/או תיקונים באופן עצמאי, עלול להגרם נזק כלשהו, התיאור כאן בא להאיר ולא מעבר לכך.

 

בברכה

דני ממוסך מצת אור בחיפה

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6865 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...