Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה זה החלק הזה?? (פיג'ו 205 שנת 89 1.4)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7675 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

החלפתי לפני שבוע רדיאטור לבד והכל התנהל כהלכה , אבל שמתי לב שבצד שמאל למעלה (כשמסתכלים אל הרכב) יש יוניט מפלס מים רקוב ומפורק לבנתיים חיברתי הכל כשהנ"ל מושבת.

השאלה היא מה תפקידו? במידה וכמות המים נמוכה היכן הוא נותן חיווי?

איזו נורה הוא מדליק?

האם אני חייב להחליפו וכמה הוא עולה?

שאלה נוספת (דיברו עליה המון אך למען ישור קו )מה מדליק את נורת החום והסטופ אלו מן היוניטים מדליקים נורות אלו . יוניט שמן או יוניט חום מים.

 

נ.ב

ברכב אין שעון חום

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

לדעתי אני האיש המתאים לענות לך על השאלה... 8)

 

 

יוניט לחץ השמן נותנת אינדיקציה שהמנורה לא שרופה בעת פתיחת הסוויץ',

אך מה שמדליק את נורת הסטופ + חום המים היא יוניט שיושבת מתחת לדיסטרברוטור.

 

וסתם עצה ידידותית...

תתקין שעון חום מים !

פורסם

לגביי החלק ברדיאטור מישהו?

 

תודה Triple-H

אך מה אם היוניט שמחובר על הטרמוסטט כי עד כמה שאני יודע זה יוניט חום מים אתה בטוח שלא הוא זה

שמדליק מנורת חום וסטופ.

היוניט שאתה מדבר עליו מתחת לדיסרביוטור הוא לחץ שמן אם אני לא טועה והכן בפתיחת סוויצ נדלקת מנורת שמן שנכבת מיד .

אני לא בטוח שאני צודק , אבל נראה לי הגיוני.

לכל המקצוענים בייננו השמח לשמוע את תגובותכם.

ממש סלט ניסואז נהיה לי בראש .

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

חברה, 100 אנשים צפו בהודעה הזו לאף אחד אין פיסת מידע שיכולה להועיל.

 

תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

פורסם

החלק שעל הרדיאטור בצד שמאל למעלה זה יוניט גובה מים אתה יכול לנתק אותה .

 

המנורה שהיא מדליקה זה ציור של רדיאטור עם כמו גלים באמצע .

 

לגבי מנורת הסטופ היא נדלקת כאשר לחץ השמן נמוך או כאשר המנוע מתחמם

וזאת בגלל ששני היוניטים ( חום מנוע ולחץ שמן ) מחוברים על ידי אותו רילאי .

 

מכווה שעזרתי אייל .

פורסם

תודה רבה אייל

סוף סוף זה מובן....לי לפחות.

 

שוב תודה

רוצה להצחיק את אלוהים...

ספר לו את התוכניות שלך.

×
×
  • תוכן חדש...