Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

מאז ותמיד( 4 שנים שהרכב בבעלותינו) הרכב של אשתי סבל מקושי בסיבוב ההגה בעמידה.

מדובר בסוזוקי sx4 hatchback 2012, אוטומט, 1.6, VVT, 120 כ"ס.

כאשר הרכב במצב סטטי, ההיגוי קשה מאוד, ברמה שגבר בריא יתקשה לסובב את ההגה ביד אחת, זה היה כך מאז שקנינו את הרכב ופשוט הנחנו שזו רמת הקושיות של ההגה, אבל לאחרונה עלו בי מחשבות שמע זהו לא המצב הנורמלי של ההגה ואלי יש מה לעשות בנידון.

התחלתי מלבדוק את שמן ההגה, אבל לא הצלחתי למצוא שום כוסית מילוי תחת מכסה המנוע, וגם מעבר על הספרות לא העלה שום דבר אודות הגה כוח הידראולי 

https://www.manualslib.com/manual/1128304/Suzuki-Sx4.html?page=796#manual

מה שגרם לי לחשוב שאולי ברכב הזה הגה הכוח הינו חשמלי ולא הידראולי.

לכן הבדיקה הראשונית שעלתה לראשי טרם נעשתה.

אשמח לקבל תובנות בנושא, האם אכן הגה הכוח ברכב זה הינו חשמלי?

ובין אם כן או אם לא, מה השלבים אשר הייתם נוקטים על מנת לבדוק את טיב הגה הכוח ואת האפשרות לשיפור קושיות ההיגוי?

תודה רבה.

פורסם

לא יודע למה צירפת את העמוד הספציפי הזה בחוברת.

על אודות מערכת ההיגוי יש בדיקה כללית בעמ' 40-41, ופרק שלם - פרק 6, החל מעמוד 919. וספציפית לגבי תגבור הכוח מעמ' 935, ואכן מתוארת שם מערכת תגבור חשמלית.

 

ראה שרשור דומה רק לאחרונה.

 

פורסם
לפני 14 דקות, Tom_22 כתב:

לא יודע למה צירפת את העמוד הספציפי הזה בחוברת.

על אודות מערכת ההיגוי יש בדיקה כללית בעמ' 40-41, ופרק שלם - פרק 6, החל מעמוד 919. וספציפית לגבי תגבור הכוח מעמ' 935, ואכן מתוארת שם מערכת תגבור חשמלית.

 

ראה שרשור דומה רק לאחרונה.

 

הכוונה היא לספרות באופן כללי ולווא דווקא לעמוד הספציפי.

ממה שהצלחתי להבין זה יכול להיות קשור לכל אחד מרכיבי ההיגוי, או ריכוך ע"י שינוי הגדרות.

בכל אופן הזמנתי תפוחי הגה שאמורים להגיע, הנוכחיים כבר עשו את שלהם, מקווה שיעזור במשהו.

אבל נשמע שמעבר לבדיקה של כלל רכיבי ההיגוי אין יותר מדי מה לעשות עם זה נכון?

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...