Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב גדול לאישה ב110K (מיצובישי אקליפס קרוס/ יונדאי טוסון/ ניסאן קשקאי)


תחבצ

פוסטים מומלצים

היי לכולם, אנחנו דיי סגורים על הסוג רכב שאנחנו רוצים ופחות או יותר צמצמנו את הרשימה לזה. נסועה צפויה של 10 אלף ק״מ בשנה. 2. כיסאות בטיחות מאחור ודרישה לתא מטען גדול.
לי יש סיאט אטקה מצויינת אך בליסינג, לא יודע על רמת האמינות שלה ולרכב שאני רוצה להחזיק כמה שנים אני מעדיף משהו יפני/קוריאני.
ירדו: מאזדה cx5 וטויוטה ראב4 בגלל המחירים (זה לרדת משמעותית בשנתונים, שלא לדבר על הביטוחים היקרים)

אופציה 1: ניסאן קשקאי 2022 pure מנוע 1.3 עם 80 אלף ק״מ.
איך המנוע הזה? הניסאן היא לא נחשבת לאמינה במיוחד בשנתונים הקודמים. יש תובנות על המנוע הזה והשנתון הזה??
עד כמה נורא הק״מ הגבוה בשנתיים?

אופציה 2: מיצובישי אקליפס קרוס צורה חדשה 2022 
ידוע על איזה שהן מחלות או פשוט לתדלק ולנסוע? 
ניראה שזו התמורה הכי טובה לכסף.

אופציה 3: יונדאי טוסון 2021
אם מתאמצים אפשר למצוא מהצורה החדשה המחיר הזה, כנראה שתצא מליסינג אבל עם ק״מ סביר כי הלוחות מלאים בהן.
הבנתי שרק המנוע 2000 האמין. האם ישנן איזה שהן בעיות? על פניו זה הרכב מס 1 ברשימה, ורק צריך למצוא 1 שמתכנס בתקציב (ויש כמה).

מה אתם חושבים האופציה העדיפה? יתרונות וחסרונות של כל רכב? האם ישנן אופציות נוספות?
בפעמים הקודמות ולאד עזר מאוד אשמח להתייחסות גם כאן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לקשקאי יש אמינות לא ברורה,

מצד אחד יש את תבית ההילוכים הרציפה מבית JATCO הידועה בחוסר האמינות שלה, לא ברור אם בדגם הזה יש כבר שקט.

מצד שני יש את נושא התרמוסטט הבעייתי שכבר השבית לא מעט מנועים, גם כאן לא ברור אם יש חלק חדש תקין, ואם הוא נמכר ברכבים החדשים, 

אם יש למישהו מידע אמין נשמח לשמוע.

 

לגבי המיצובישי, יש כתבות ברשת לגבי רכבים יפנים שעדיף להימנע Japanese cars to avoid, והרכב הזה תמיד שם, ומאמין שיש לזה סיבה מוצדקת.

 

לגבי הטוסון 2.0, אפשר להגיד שמדובר כאן במניה בטוחה, כמובן באה על חשבון צריכת דלק גובהה מהמקובל בסגמנט, הביצועים יספיקו לרוב נהגי העולם, אך לא לצפות לביצועים זהים למנועי טורבוץ

 

מציע להכניס למשוואה עוד ג'יפונים מוצלחים עם אמינות גבוהה כמו:

CX5 גם אמין מאוד, יותר חסכוני מהטוסון\ספורטאג' אך לדעתי פחות נוחף לפחות לי אחרי נסיעת מבחן.

קארוק\אטקה, אמינים וחסכוניים, צריך רק לקחת בחשבון את החלפת המצמדים כל כמה שנים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני  חושב שהטוסון מנצח פה, אבל בתור אחד שגם מחפש טוסון 21 מהצורה החדשה,  או שהמחירון לא בסדר או שהמוכרים לא בסדר, כי עוד לא ראיתי אחת שלא מפורסמת באיזה 10K מעל המחירון..

עוד נקודה, לא יודע אם זה קריטי, נמכרו מעט מאוד טוסונים מהצורה החדשה עם מנוע 2 ליטר, הרוב זה ה1.6 וגם עכשיו הפסידקו למכור את ה-2. לא מאמין שיהיו בעיות חלפים לדגם כזה מוכר, אבל זאת נקודה למחשבה.. אולי דווקא לטובה בעת מכירה עתידית.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, wildlands2019 כתב:

לקשקאי יש אמינות לא ברורה,

מצד אחד יש את תבית ההילוכים הרציפה מבית JATCO הידועה בחוסר האמינות שלה, לא ברור אם בדגם הזה יש כבר שקט.

מצד שני יש את נושא התרמוסטט הבעייתי שכבר השבית לא מעט מנועים, גם כאן לא ברור אם יש חלק חדש תקין, ואם הוא נמכר ברכבים החדשים, 

אם יש למישהו מידע אמין נשמח לשמוע.

 

לגבי המיצובישי, יש כתבות ברשת לגבי רכבים יפנים שעדיף להימנע Japanese cars to avoid, והרכב הזה תמיד שם, ומאמין שיש לזה סיבה מוצדקת.

 

לגבי הטוסון 2.0, אפשר להגיד שמדובר כאן במניה בטוחה, כמובן באה על חשבון צריכת דלק גובהה מהמקובל בסגמנט, הביצועים יספיקו לרוב נהגי העולם, אך לא לצפות לביצועים זהים למנועי טורבוץ

 

מציע להכניס למשוואה עוד ג'יפונים מוצלחים עם אמינות גבוהה כמו:

CX5 גם אמין מאוד, יותר חסכוני מהטוסון\ספורטאג' אך לדעתי פחות נוחף לפחות לי אחרי נסיעת מבחן.

קארוק\אטקה, אמינים וחסכוניים, צריך רק לקחת בחשבון את החלפת המצמדים כל כמה שנים.

 


וואו תודה על התשובה המפורטת, סגרת לי הרבה פינות.
אני כנראה ארד מהקשקאי, פשוט נורא אהבנו את העיצוב שלה.
המיצובישי לא הייתה נכנסת לרשימה אם לא הייתי נוהג עליה, חבר שלי לקח כזאת מליסינג והרגיש אחלה של רכב אבל אני בהחלט אקרא את מה שהמלצת!
כנראה באמת שנלך על הטוסון או אולי אפילו על ספורטאג׳ פשוט פחות התחברנו.
cx-5 מחירי ביטוח לא נורמליים וגם המחיר של האוטו גבוה מאוד אז נצטרך להתפשר על 2019 ברכב שהמנוע והגיר זהים אם אני לא טועה לספורטאג וטוסון (2000 פלנטרי)
קארוק ואטקה, קארוק יקרים ואטקה מדהימה יש לי כזאת 2022 אבל רובן יוצאות ליסינג ואני לא בטוח לגבי האמינות עם הפקקים שיש בישראל המצמדים יכולים ללכת מהר.
תודה חבר!

 

 

לפני שעתיים, MZN כתב:

אני  חושב שהטוסון מנצח פה, אבל בתור אחד שגם מחפש טוסון 21 מהצורה החדשה,  או שהמחירון לא בסדר או שהמוכרים לא בסדר, כי עוד לא ראיתי אחת שלא מפורסמת באיזה 10K מעל המחירון..

עוד נקודה, לא יודע אם זה קריטי, נמכרו מעט מאוד טוסונים מהצורה החדשה עם מנוע 2 ליטר, הרוב זה ה1.6 וגם עכשיו הפסידקו למכור את ה-2. לא מאמין שיהיו בעיות חלפים לדגם כזה מוכר, אבל זאת נקודה למחשבה.. אולי דווקא לטובה בעת מכירה עתידית.

כן קשה למצוא טוסון טובה, אבל פה ושם יש! שמתי לב צריך לעקוב, מה גם שיש את האחות התאומה ספורטאג׳ בשפע.
האמת שראיתי המון עם מנוע 2000 אבל כן הרוב עוברים למנועים קטנים יותר עם טורבו כדי לעמוד בדרישות זיהום אוויר.
נמשיך לחפש!

לפני 3 שעות, wildlands2019 כתב:

לגבי המיצובישי, יש כתבות ברשת לגבי רכבים יפנים שעדיף להימנע Japanese cars to avoid, והרכב הזה תמיד שם, ומאמין שיש לזה סיבה מוצדקת

משיטוט קל באינטרנט לא מצאתי חומר מכפיש על הדגם, אמנם הוא מופיע בתמונה של כמה מהכתבות אבל הטענות הן למיצובישי אקליפס הישנה ולא לאקליפס קרוס.
 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני רק אומר שהכתבה מתייחסת לשנתונים ישנים ולא רלוונטים.

אם הרכב היה כל כך גרוע לא היית רואה ממנו על הכביש.

למר wildland יש אג'נדה אנטי מיצובישי מובהקת. לא אספר לך שמדובר במתת האל לאדם, אבל בטח לא רכב להימנע ממנו.

 

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מבין מאיפה ההמצאה הזאת,

אני המלצתי לחמתי לקנות לאנסר שמרוצה ממנה מאוד,

לי היתה לאנסר שמאוד אהבתי,

על מה אתה מדבר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, wildlands2019 כתב:

היי, כמו שאמרתי הלינקים לא מתייחסים לאקליפס קרוס (למרות שמשום מה היא מופיעה בתמונה של הכתבות).
בלינק האחרון גם נאמר ש2022 זה דגם מוצלח.
בכל מקרה, אם אני לא אמצא דגם נמוך משמעותית מהמחירון אעדיף ללכת על רכב פופולארי.

מה הדעה לגבי honda C-RV? 
אומרים שהיא אמינה אבל קצת זללנית בדלק. חדשה עולה בסביבות ה250 אבל יד2 אפשר להביא במחיר של טוסון/ספורטאג׳/cx-5 ושוט׳

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מישהו שגם היה בהתלבטות הזאת - טיגואן!

חקרתי, חפרתי ובדקתי לא מעט - הטיגואן נתן את התמורה הטובה ביותר לכסף מבחינתי (אולי תצטרך לרדת קצת בשנתון), אבל מבחינת אבזור, איכות נסיעה והפרמטרים שהצבת הוא מוביל ברשימה (לדעתי!). בנוסף הוא מגיע עם גיר רטוב בשונה מהאטקה והקארוק שמראה אמינות גבוהה.

 

ממליץ לבדוק ולשקול.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכל נכון ועדין...
הוא עדיין יהיה יקר יותר לתחזוקה וביטוח
בלי קשר לגיר, כל שאר מכלולי הרכב לא מתקרבים לרמת האמינות האסייתית 
הם נדירים יחסית, לכם החיפוש עשוי להימשך זמן רב

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה אבל אני בדעה של סולל הדרך בקטע הזה. לא מחפש הרפתקאות אלא ראש שקט עם תחזוקה זולה יחסית לשים דלק ולנסוע. את רוב הנסיעות אנחנו עושים עם הרכב ליסינג והדלקן שלי. זה יהיה רכב שני.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 דקות, סולל הדרך כתב:

הכל נכון ועדין...
הוא עדיין יהיה יקר יותר לתחזוקה וביטוח
בלי קשר לגיר, כל שאר מכלולי הרכב לא מתקרבים לרמת האמינות האסייתית 
הם נדירים יחסית, לכם החיפוש עשוי להימשך זמן רב

תחזוקה וביטוח יוצאים לי כרגע (טיפול יישור קו גדול אצל רון וביטוח חובה + מקיף לכל נהג מעל 30) פחות או יותר אותו מחיר כמו ששילמתי על הונדה סיוויק 2014 שהיתה לי (שהפגינה אמינות מופתית דרך אגב).

 

מבין את השיקולים של פותח השירשור ולרכב שני שלא נוסע הרבה כנראה שטוסון זאת הבחירה הנכונה והאמינה.

עריכה אחרונה על ידי elad_w
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול לשתף בעלויות ופירוט העבודות ב "טיפול גדול"? יכול להיות שאני טועה לגבי העלויות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוסון , רכב שני גם אצלנו בבית.

מנוע 2 ליטר , צריחת דלק של 1-10 ועד 1-13 בחוץ .

6000 ק"מ בשנה.

החצי השני מאושרת מהרכב  וזה מה שחשוב.

מודל 2023 נרכש במחירון 131K לפני כ 4 חודשים.

מחויב התקנת איתורן .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

אתה יכול לשתף בעלויות ופירוט העבודות ב "טיפול גדול"? יכול להיות שאני טועה לגבי העלויות

אני לא מול הפירוט אבל אם אני לא טועה זה כלל שמן מנוע, מסנן שמן ואוויר, החלפת פלאגים ובדיקה כללית של הרכב. יצא בערך 1,700 שקל.
יכול להיות שאני מפספס משהו אבל זה בגדול. קצת יותר יקר מרכב "רגיל" אבל לא משהו שקורע את הכיס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...